Στα τέλη του ’25 το νέο υβριδικό Fiat 500!

Στα τέλη του ’25 το νέο υβριδικό Fiat 500!

Η Fiat επιβεβαίωσε πριν από μερικές ημέρες ότι θα λανσάρει μία υβριδική έκδοση του Νέου 500, αναγνωρίζοντας αφενός ότι η αγορά των αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων περνάει μία περίοδο κάμψης και ότι το αγοραστικό κοινό πιέζεται οικονομικά από πολλές απόψεις, δύο ξεχωριστοί αλλά αλληλένδετοι παράγοντες. Οπότε ο… εκθερμισμός αν μου επιτρέπεις την αδόκιμη λέξη του μοντέλου που από το λανσάρισμα του στην αγορά πριν από 4 χρόνια ήταν διαθέσιμο αποκλειστικά ως αμιγώς ηλεκτρικό, είναι μονόδρομος όσο και αν ως κίνηση δεν συνηθίζεται. Τώρα η Fiat πρέπει να προσαρμόσει την αρχιτεκτονική του Νέου 500e ώστε να μπορέσει να υποδεχθεί το υβριδικό κινητήριο σύνολο με στόχο η νέα έκδοση να είναι διαθέσιμη στην αγορά από τα τέλη του 2025 ή στις αρχές του 2026 το αργότερο.

Η Fiat είναι περήφανη ως σημαιοφόρος για την Ιταλία σε ολόκληρο τον κόσμο. Η Ιταλία είναι τα θεμέλια μας, η κινητήριος δύναμη μας και το μέλλον μας. Και το Mirafiori είναι μία από τις μηχανές μας που εκπροσωπεί την Ιταλία, τον λαό της, τις αξίες της, την περηφάνια της και το 500. Αλλά σήμερα, το 90% της παραγωγής του Mirafiori εξάγεται. Για να αυξήσουμε τον αριθμό των 500 στον δρόμο στην Ιταλία και να ανταποκριθούμε στους Ιταλούς πελάτες μας, αποφασίσαμε να λανσάρουμε το νέο 500 Ibrida. Το νέο 500 Ibrida έχει ιταλικό όνομα, θα εξελιχθεί και θα σχεδιαστεί στο Τορίνο και θα παράγεται στο Mirafiori. Είναι ξεκάθαρο ότι το Mirafiori διαδραματίζει στρατηγικό ρόλο για την μάρκα και ότι συνεχίζουμε να επενδύουμε στην Ιταλία, το 500 και το Mirafiori.

Δήλωσε σχετικά ο CEO της εταιρίας, Olivier Francois. Σύμφωνα με τον Gaetano Thorel, επικεφαλής της Fiat για την Ευρώπη δε, το Νέο 500 Ibrida “αξίζει” περίπου 100.000-110.000 αυτοκίνητα ετησίως την στιγμή που η αμιγώς ηλεκτρική έκδοση δεν πούλησε περισσότερα από 80.000 αυτοκίνητα πέρυσι ενώ ανώνυμες πηγές από την ανεφοδιαστική αλυσίδα της ιταλικής μάρκας αναφέρουν ότι η Fiat προετοιμάζεται για παραγωγή της τάξης των 125.000 αυτοκινήτων ετησίως για το υβριδικό Νέο 500. Τα νούμερα αυτά δεν είναι παράλογα αν αναλογιστεί κανείς ότι η αρχική τιμή του ηλεκτρικού Νέου 500 ξεκινά από τα €35.000 περίπου ενώ το Νέο 500 Ibrida αναμένεται να ξεκινά “μερικές εκατοντάδες ευρώ” υψηλότερα από την τρέχουσα έκδοση του 500 που αυτή τη στιγμή είναι διαθέσιμο στην χώρα μας έναντι €16.500 περίπου. Η διαφορά αυτή είναι απολύτως λογική δεδομένου ότι το παλιό Fiat 500 παράγεται στην Πολωνία και είναι υποδεέστερο πρακτικά σε όλους τους τομείς από το Νέο 500. Με αυτόν τον τρόπο, το παλιό Fiat 500 θα αποχωρίσει σταδιακά από τους καταλόγους της εταιρίας αφήνοντας στην θέση του το νεότερο, πιο σύγχρονο, Made in Italy και συνολικά καλύτερο Νέο 500 Ibrida. Η Fiat βγαίνει κερδισμένη, η Ιταλία βγαίνει κερδισμένη και ο πελάτης βγαίνει κερδισμένος.

Prev Post “Αλλάζουν το παιχνίδι” οι νέοι κινητήρες της Toyota
Next Post Θύμα του εξηλεκτρισμού η Peugeot Sport Engineered
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook