SSANGYONG TIVOLI 1.6D FWD: ΕΠΑΝΑΚΑΜΨΗ ΜΕ ΝΟΗΜΑ

SSANGYONG TIVOLI 1.6D FWD: ΕΠΑΝΑΚΑΜΨΗ ΜΕ ΝΟΗΜΑ
Η σχεδίαση του είναι αρκετά πρωτότυπη και καλαίσθητη

Mπορεί η SsangYong να πέρασε ένα αρκετά μεγάλο χρονικό διάστημα αβεβαιότητα και αναζήτησης νέου προορισμού, ωστόσο η έλευση του Tivoli, αποτελεί μία πολύ καλή πρώτη ένδειξη πως η Κορεάτικη εταιρία έχει τη δυνατότητα να αναγεννηθεί και να επανέλθει με αξιώσεις στο προσκήνιο. Άλλωστε δεν θα πρέπει να ξεχνάμε πως η SsangYong είναι μία αυτοκινητοβιομηχανία με μακρά ιστορία στη Κορέα και όπως φαίνεται η ιστορία αυτή όχι μόνο θα συνεχιστεί, αλλά θα εμπλουτιστεί με ακόμη πιο ενδιαφέρουσες σελίδες στο μέλλον. Αυτό διότι η επαφή μας με το παρόν της εταιρίας, μας προκάλεσε θετικές εντυπώσεις όπως θα διαβάσετε στη πορεία της δοκιμής. 

Προκαλεί ερωτήσεις 

Το εμπρός μέρος είναι αυτό που τραβάει τα βλέμματα

Ο λόγος για την εξωτερική εμφάνιση του Tivoli, η οποία όχι μόνο δεν άφηνε σχεδόν κανένα βλέμμα ασυγκίνητο, αλλά οι περισσότεροι που το έβλεπαν προχωρούσαν και στο επόμενο στάδιο που είναι αυτό των ερωτήσεων σχετικά με το αυτοκίνητο. Και φυσικά το ενδιαφέρον αυτό είχε ως αφετηρία την αισθητική του Κορεάτικου μοντέλου, η οποία εκτός από όμορφη είναι και αρκετά πρωτότυπη. Ξεκινώντας από την εμπρός εικόνα με τα φώτα ημέρας, συνεχίζοντας με τη διχρωμία του αυτοκινήτου της δοκιμής μας και καταλήγοντας στο επίσης ενδιαφέρον πίσω μέρος με τα διάφανα φωτιστικά σώματα, διαπιστώνεις πως δεν υπάρχει πλευρά του Tivoli που να μην διαθέτει κάτι ικανό να σου τραβήξει το βλέμμα. Στα θετικά της σχεδίασης το γεγονός πως οι διαστάσεις του αυτοκίνητου (4.2 μέτρα μήκος, 1.8 μέτρα πλάτος και 1.6 μέτρα ύψος) είναι μεν κόμπακτ, ωστόσο δημιουργείται η εντύπωση πως πρόκειται για ένα μεγαλύτερο μοντέλο, υψηλότερης κατηγορίας. 

Προσπάθεια εντυπωσιασμού

Και το πίσω όμως είναι ξεχωριστό

Περνώντας στο εσωτερικό του Tivoli η πρώτη αίσθηση είναι πως οι δημιουργοί του είχαν ως στόχο να εντυπωσιάσουν με την εικόνα και να παραπέμψουν σε αυτοκίνητο μεγαλύτερης κατηγορίας. Ξεκινώντας από τον φωτισμό των οργάνων και συνεχίζοντας με την σχεδίαση της κεντρικής κονσόλας,  η αίσθηση αυτή γίνεται ακόμη πιο έντονη. Φυσικά ως σύγχρονο αυτοκίνητο έχει όλα τα απαραίτητα στοιχεία εξοπλισμού άνεσης και ασφάλειας, ως οφείλει άλλωστε προκειμένου να είναι ανταγωνιστικό σε μία ιδιαίτερα δύσκολη κατηγορία.  Τα δυο στρογγυλά όργανα πίσω από το τιμόνι είναι καλαίσθητα ενώ ανάμεσά τους υπάρχει και μια οθόνη πληροφοριών. Στη κορυφή της κεντρικής κονσόλας δεσπόζει η οθόνη αφής των επτά ιντσών μέσω της οποίας γίνονται οι ρυθμίσεις  για την ψυχαγωγία και τη συνδεσιμότητα. Στον τομέα της εργονομίας οφείλουμε να σημειώσουμε πως θήκες υπάρχουν αρκετές και ο διάκοσμος είναι ευχάριστος, ενώ οι μικροί διακόπτες του κλιματισμού στην κεντρική κονσόλα θέλουν κάποιον χρόνο για να εξοικειωθείς μαζί τους, αλλά στη συνέχεια η χρήση τους είναι εύκολη και λειτουργική.

Οι διαστάσεις του είναι συμμαζεμένες

Στα θετικά του αυτοκινήτου θα πρέπει να σημειωθεί χωρίς αμφιβολία  η προσεγμένη ποιότητα της συναρμογής, ενώ αυτή των υλικών δεν προκαλεί ενθουσιασμό. Σε ότι έχει να κάνει με τους χώρους των επιβατών, αυτοί είναι σε θέση να φιλοξενήσουν χωρίς πρόβλημα τέσσερα ενήλικα άτομα, ενώ ένας πέμπτος θα χωρέσει και μάλιστα χωρίς μεγάλες υποχωρήσεις ως προς την άνεση Τα 423 λίτρα του χώρου των αποσκευών είναι μία καλή τιμή για τα δεδομένα της κατηγορίας καθώς και για τις διαστάσεις του αυτοκινήτου. 

Του ταιριάζει

Η σχεδίαση του εσωτερικού είναι πολύ ευχάριστη

Ο πετρελαιοκινητήρας των 1.6 λίτρων του αυτοκινήτου της δοκιμής μας, αποδίδει 115 ίππους και 300 Nm ροπής, ενώ συνδυάζεται με ένα μηχανικό κιβώτιο έξη σχέσεων. Η κίνηση μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς, ενώ για όσους το επιθυμούν υπάρχει και αυτόματο κιβώτιο αλλά και τετρακίνηση. Τα 175 χλμ./ώρα της τελικής είναι εφικτά, ενώ η SsangYong δεν ανακοινώνει το χρόνο που χρειάζεται για τα 0-100 χλμ./ώρα. Από τη μία μπορεί κάτι τέτοιο να δείχνει λογικό για ένα αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας από την άλλη σαφώς και θα θέλαμε να το γνωρίζουμε. Σε ότι έχει να κάνει με τη κατανάλωση, αυτή κατά τη διάρκεια της δοκιμής προσέγγισε τα επτά λίτρα, χωρίς ιδιαίτερη οδηγική πίεση. 

Ευχάριστο

Άνετα και με επαρκή πλευρική στήριξη

Στο δρόμο, το Tivoli είναι καθόλα ευχάριστο και αξιοπρεπές, τηρουμένων πάντα των αναλογιών και της λογικής. Οι αναρτήσεις έχουν σαφή προσανατολισμό την άνεση και πολύ καλά κάνουν καθώς καταφέρνουν να απορροφήσουν επιτυχώς τις περισσότερες ανωμαλίες του οδοστρώματος. Κλίσεις στις στροφές υπάρχουν, χωρίς όμως να προβληματίζουν τον οδηγό. Σε ότι αφορά στον κινητήρα, οφείλουμε να σημειώσουμε πως μας άρεσε η λειτουργία του, αφού είναι πολιτισμένη χωρίς κραδασμούς και ιδιαίτερο θόρυβο. Η ροπή του είναι ικανή να μετακινήσει με περισσή αξιοπρέπεια το αυτοκίνητο, αρκεί να μην  ζητήσετε το κάτι παραπάνω καθώς αφενός ψηλά δεν θα σας ενθουσιάσει με την δύναμή του, ενώ θα διαπιστώσετε πως και η κατανάλωση θα αυξηθεί σημαντικά πολύ και μάλιστα χωρίς λόγο. 

Ικανοποιητικός ο χώρος των επιβατών για τις διαστάσεις του αυτοκινήτου

Ως συμπέρασμα λοιπόν μπορούμε να πούμε πως οι άνθρωποι της SsangYong έβαλαν πραγματικά τα δυνατά τους και δημιούργησαν ένα αυτοκίνητο με το οποίο η Κορεάτικη εταιρία έχει όλα τα εχέγγυα  για να επανακάμψει δριμύτερη και με αξιώσεις. Αν μάλιστα προσπαθήσει και λίγο περισσότερο στο θέμα της τιμής, καθώς τα 19040 Ευρώ από τα οποία ξεκινούν  οι δικίνητες πετρελαιοκίνητες εκδόσεις,  μπορεί σαφώς να τα αξίζει, αλλά έχει απέναντί του έναν ιδιαίτερα σκληρό και αξιόλογο ανταγωνισμό.

  • Εμφάνιση                                      
                                        • Κατανάλωση υπό πίεση 
  • Εξοπλισμός
• Τιμή
  • Τιμή
  • Κατανάλωση


Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Κινητήρας                                   1600 κ.εκ. turbodiesel
Ίπποι                   115
Τελική ταχύτητα       175 χλμ/ώρα
Μέση κατανάλωση δοκιμής   6.9 λτ./100χλμ
Εκπομπές CO2       109 γρ./χλμ


Του Σωτήρη Βουτσελά

Θα τον θέλαμε λίγο μεγαλύτερο
Ταιριάζει με τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου
Υπερβολικές αλλά όμορφες οι 18άρες. Χωρίς λόγο ύπαρξης στην ελληνική πραγματικότητα των δρόμων
Στο δρόμο είναι ευχάριστο και ξεκούραστο ακόμη και σε μεγάλο ταξίδι
Η οδική του συμπεριφορά μπορεί να γίνει μέχρι και απολαυστική
Prev Post VOLVO V40 CROSS COUNTRY T3: ΣΗΜΕΙΟΛΟΓΙΚΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗ
Next Post VW GOLF 1.0 TSI BLUEMOTION: IKANOTATO
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook