Skoda – Υπάρχει χώρος για “RS” ηλεκτρικά!

Skoda – Υπάρχει χώρος για “RS” ηλεκτρικά!

Η Skoda παρουσίασε πριν από μερικούς μήνες το φιλόδοξο πρόγραμμα εξηλεκτρισμού της γκάμας της. Ένα πρόγραμμα που θα συμπληρώσει την οικογένεια ηλεκτρικών μοντέλων της με δύο μικρότερα από τα Enyaq και Enyaq Coupe μοντέλα το 2024 και το 2025, θα φρεσκάρει τα Enyaq και Enyaq Coupe το 2025 και θα προσθέσει άλλα δύο, αυτή τη φορά μεγαλύτερα από τα Enyaq και Enyaq Coupe μοντέλα το 2026. Η Skoda δεν είναι διατεθειμένη να αφήσει καμία κατηγορία ανεκμετάλλευτη καθώς ασπάζεται την τεχνολογία της ηλεκτροκίνησης και όπως αποκάλυψε στο περιθώριο της έκθεσης του Μονάχου ο επικεφαλής της, Klaus Zellmer, αυτό ισχύει και για τον ευρύτερο χώρο των εκδόσεων επιδόσεων.

“Αν η τεχνολογία είναι αρκετά καλή για να το πούμε RS, τότε υπάρχουν πολλές πιθανότητες να φέρουμε μία RS έκδοση.”

Ο Zellmer δεν σταμάτησε εκεί όμως, δηλώνοντας ότι η “μία RS έκδοση” δεν σημαίνει απαραίτητα ένα RS μοντέλο αλλά μία RS έκδοση για κάθε μοντέλο στην γκάμα της εταιρίας. Σύμφωνα με ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες αγγλικού μέσου ο πρώτος υποψήφιος για την συγκεκριμένη μεταμόρφωση είναι ο Βενιαμίν της οικογένειας που αναμένεται όπως είπαμε το 2025, θα πάρει τη μορφή ενός μικρού SUV, θα συγγενεύει με τα VW ID.2 και Cupra UrbanRebel και ως… καθαρόαιμο RS, θα προσφέρει κάτι παραπάνω όσον αφορά στην ισχύ, την οδική συμπεριφορά αλλά και την εμφάνιση. Πόσο παραπάνω; Άγνωστο δεδομένου ότι ακόμα δεν έχει πάρει το πράσινο φως, για να μην αναφέρουμε το γεγονός ότι δεν έχουμε δει ούτε καν το μοντέλο στο οποίο θα βασίζεται. Όμως η Skoda έχει θέσει σαφείς στόχους για το μέλλον της και το θετικό είναι ότι αυτοί περιλαμβάνουν ποικιλία, τόσο αναφορικά με το μέγεθος και το στιλ αμαξώματος των μελλοντικών μοντέλων της, όσο και με τον χαρακτήρα τους.

Είτε μιλάμε για κάποια sport, RS έκδοση είτε για ένα πραγματικά προσιτό, entry-level μοντέλο, η Skoda είναι πεπεισμένη πάντως ότι δεν θα ρισκάρει την αλλοίωση του DNA της και αυτός ο γενετικός κώδικας είναι εμποτισμένος με την φιλοσοφία του value-for-money. Όχι απαραίτητα φθηνό και σίγουρα όχι φθηνιάρικο, αλλά value-for-money. Με αυτή την φιλοσοφία έφτασε εδώ που είναι η Skoda και δεν πρόκειται να την αλλάξει ούτε στην εποχή της ηλεκτροκίνησης.

Prev Post Mazda CX-30 – Σημαντικά ανανεωμένο
Next Post Όλες οι λεπτομέρειες για το Jeep Avenger με τον κινητήρα βενζίνης
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook