Skoda Elroq RS – Με 340, αμιγώς ηλεκτρικούς, ίππους

Skoda Elroq RS – Με 340, αμιγώς ηλεκτρικούς, ίππους

H Skoda δεν έχασε καθόλου χρόνου και πρίν ακόμη δούμε καλά καλά το ολοκαίνουριο Elroq, παρουσιάζει την γρήγορη έκδοσή του, την RS. H Τσέχικη μάρκα φρόντισε η γρήγορη έκδοση του νέου της, αμιγώς ηλεκτρικού, SUV να έχει τετρακίνηση, δύο ηλεκτροκινητήρες ισχύ 340 ίππων, επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 5,4’’ και τελική ταχύτητα η οποία περιορίζεται στα 180 χλμ./ώρα. Φυσικά το Elroq RS διαθέτει και μοναδικά στοιχεία τόσο στη σχεδίαση αμαξώματος και εσωτερικού όσο και στον εξοπλισμό. Ξεκινώντας από την εξωτερική του εμφάνιση, η γρήγορη έκδοση του Elroq ξεχωρίζει από τις μαύρες λεπτομέρειες στις επενδύσεις των παραθύρων, στις ράγες οροφής, στα καπάκια των εξωτερικών καθρεπτών και τη λέξη «Skoda» στο καπό και στο πίσω μέρος. Επιπλέον, η νέα γυαλιστερή μαύρη μάσκα Tech-Deck Face ενσωματώνει αρκετούς αισθητήρες, ανάμεσα στους οποίους βρίσκεται και ένα ραντάρ.

Οι προβολείς LED Matrix βρίσκονται στο βασικό εξοπλισμό, όπως και η φωτεινή «επιγραφή» που αποτελείται από κάθετα στοιχεία αλλά και τέσσερα οριζόντια LED στοιχεία. Από την άλλη πλευρά, οι δύο προφυλακτήρες έχουν νέα, πιο «επιθετική» σχεδίαση, με τον πίσω να διαθέτει και ένα οριζόντιο κόκκινο σιρίτι. Στο πλαϊνό μέρος του αυτοκινήτου, τα σήματα RS ξεχωρίζουν στα δύο φτερά, ενώ υπάρχουν μεγάλες κόκκινες δαγκάνες φρένων πίσω από τις αποκλειστικής σχεδίασης ζάντες που φτάνουν έως και τις 21 ίντσες. Η μοναδικότητα της έκδοσης μπορεί να τονιστεί και από το χαρακτηριστικό RS Mamba Green χρώμα του αμαξώματος, όπως το βλέπετε στις φωτογραφίες.

Η διαφορετικότης της έκδοσης, συνεχίζεται και στο εσωτερικό του, με το RS Lounge σχεδιαστικό μοτίβο που δε συναντά κανείς σε καμία από τις υπόλοιπες εκδόσεις του Elroq. Κυριαρχείται από το μαύρο χρώμα, με πράσινες λεπτομέρειες και ραφές στην ταπετσαρία και τα διακοσμητικά στοιχεία με εμφάνιση carbon. Το τριάκτινο θερμαινόμενο τιμόνι είναι δερμάτινο, ενώ τα εμπρός καθίσματα είναι θερμαινόμενα με ενσωματωμένα προσκέφαλα, με αυτό του οδηγού να διαθέτει λειτουργία μασάζ και οσφυϊκή υποστήριξη, την ώρα που ο σπορ χαρακτήρας αναδεικνύεται και από τα πεντάλ που είναι καλυμμένα με ανοξείδωτο ατσάλι.

Στο κέντρο της κονσόλας δεσπόζει η οθόνη 13 ιντσών του συστήματος infotainment ενώ ο οδηγός έχει στη διάθεσή του digital cockpit 5 ιντσών. Προαιρετικά υπάρχει και head-up display επαυξημένης πραγματικότητας, όπως και αυτόματο σύστημα κλιματισμού τριών ζωνών. Για την οδική συμπεριφορά φροντίζει η σπορ ανάρτηση που είναι χαμηλωμένη κατά 15 χιλιοστά μπροστά και κατά 10 πίσω σε σχέση με τις βασικές εκδόσεις. Ανάλογες ρυθμίσεις για να ελέγχονται καλύτερα οι 340 ίπποι, υπάρχουν και στο σύστημα διεύθυνσης, ενώ το Elroq RS διαθέτει και ισχυρότερα φρένα στον εμπρός άξονα με διπίστονες δαγκάνες.

Παρά τις πιο ισχυρές προδιαγραφές, η αυτονομία φτάνει έως και τα 550 χιλιόμετρα από τη μπαταρία των 84 kWh, η οποία φορτίζει με 185 kW σε ταχυφορτιστή, με αποτέλεσμα να χρειάζονται 26 λεπτά για να πάει από το 10% στο 80%. Από την άλλη πλευρά, σε εναλλασσόμενο ρεύμα 11 kW απαιτούνται 8 ώρες για να γεμίσει πλήρως όταν είναι εντελώς άδεια.

Prev Post Hyundai Ioniq 6 – Ώρα για ανανέωση
Next Post Το νέο Hyundai Nexo είναι απόδειξη της πίστης στο υδρογόνο!
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook