Σκληροπυρηνικό και ως ηλεκτρικό το Dacia Duster

Σκληροπυρηνικό και ως ηλεκτρικό το Dacia Duster

Έχουμε μιλήσει πολλές φορές για την δυναμική της Dacia. Η ρουμάνικη εταιρία του Renault Group έχει καταφέρει να γίνει μία άκρως υπολογίσιμη δύναμη όχι μόνο με τις χαμηλές τιμές των μοντέλων της αλλά προσφέροντας αυτό που θα μπορούσαμε να χαρακτηρίσουμε χρησιμοποιώντας έναν… αναχρονισμό, τίμια προϊόντα. Προϊόντα που οι αγοραστές τους νιώθουν ικανοποιημένοι. Νιώθουν ότι έχουν αποκτήσει αρκετά γι’ αυτά που πλήρωσαν. Γι’ αυτό η Dacia φιγουράρει σταθερά τα τελευταία χρόνια στις κορυφαίες θέσεις της λίστας με τις περισσότερες πωλήσεις στην Ευρώπη και μάλιστα χωρίς να βασίζεται υπέρ του δέοντος στο leasing. Τώρα όμως ετοιμάζεται να περάσει στην δεύτερη φάση της μεταμόρφωσης και οι μεγάλες ανακοινώσεις θα λάβουν χώρα τον ερχόμενο Νοέμβριο, μετά το λανσάρισμα του πολλά υποσχόμενου Bigster.

Ανακοινώσεις που όπως αποκάλυψε ο επικεφαλής της εταιρίας, Denis Le Vot, θα περιλαμβάνουν μεγάλες δόσεις εξηλεκτρισμού γιατί απλούστατα… καιρός ήταν. Η Dacia ούτε μπορεί, ούτε θέλει να αποφεύγει την τεχνολογία για πολύ ακόμα και οι πληροφορίες που κυκλοφορούν στο διαδίκτυο λένε ότι πριν τα τέλη του έτους θα έχουμε επιτέλους τις πρώτες λεπτομέρειες σχετικά με την μετάβαση της Dacia στην εποχή του εξηλεκτρισμού. Η δεύτερη φάση που λίγο ή πολύ θα περικλείει αυτή την μετάβαση θα οδηγήσει την Dacia στα τέλη της δεκαετίας όπου το 1 αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο που διαθέτει αυτή τη στιγμή στην γκάμα της δεν θα είναι αρκετό. Εδώ που τα λέμε, δεν θα χρειάζεται να είναι αρκετό. Η τεχνολογία του εξηλεκτρισμού έχει ήδη αρχίσει να γίνεται πιο προσιτή οπότε θα μπορούσαμε να πούμε ότι έχει ωριμάσει σε επαρκή βαθμό για την “value-for-money” μάρκα του ομίλου.

Εννοείται ότι σε αυτό το σημείο δεν έχουμε κάποιο σαφές χρονοδιάγραμμα, ούτε γνωρίζουμε με ποια μοντέλα θα ξεκινήσει το πρόγραμμα “βαρέως” εξηλεκτρισμού της Dacia. Το μόνο σίγουρο είναι ότι η εταιρία θα χρησιμοποιήσει αρχιτεκτονικές και τεχνολογία από το οπλοστάσιο της Renault και ότι θα επιλέξει πολύ προσεκτικά το πού θα εστιάσει. Ούτως ή άλλως η Dacia έχει αποδείξει ότι ξέρει να ξεχωρίζει ποια συστήματα χρειάζονται και χρησιμοποιούν οι πελάτες της ενώ πολύ σημαντικό παράγοντα θα διαδραματίσει η προσπάθεια της να κρατήσει αναλλοίωτο το DNA της, ιδίως όταν μιλάμε για μοντέλα τα οποία έχουν ήδη μία… κληρονομία να διατηρήσουν. Χαρακτηριστικό παράδειγμα το Duster που αυτή τη στιγμή είναι ένα από τα πιο προσιτά 4×4 στην αγορά – τόσο κυριολεκτικά, όσο και μεταφορικά, ως φιλοσοφία δηλαδή. Θα είναι πολύ σημαντικό για την Dacia να διατηρήσει αυτό το παράσημο και στην εποχή της ηλεκτροκίνησης για το Duster. Το Duster όμως θα είναι το δεύτερο νέο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της εταιρίας αφού θα προηγηθεί το Sandero που θα λειτουργήσει και ως ένα εξαιρετικό δείγμα γραφής για τα μελλούμενα.  Γενικώς, το μέλλον της Dacia προδιαγράφεται πολύ ενδιαφέρον και πιθανότατα, πολύ λαμπρό. Όπως έχουμε αναφέρει, θα έρθει εκτός του επερχόμενου Sandero ένα νέο, compact ηλεκτρικό μοντέλο και δύο ολοκαίνουριες προτάσεις στο C-segment οπότε είναι δεδομένο ότι η Dacia δεν θα μας αφήσει να βαρεθούμε και θα συνεχίσει να εμπλουτίζει την γκάμα της είτε μιλάμε για μοντέλα, είτε για τεχνολογίες.

Prev Post Range Rover Sport SV Black – Όλα στο μαύρο.
Next Post Η Lancia ανασταίνει την Delta HF Integrale!
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook