“Σίγουρα” έχουν θέση και μη-SUV στην γκάμα της Ford

“Σίγουρα” έχουν θέση και μη-SUV στην γκάμα της Ford

Με το Fiesta να μας έχει ήδη αποχαιρετήσει και το Focus να κάνει το ίδιο το 2025, η γκάμα της Ford θα αποτελείται σύντομα αποκλειστικά από SUV με μοναδική λαμπρή εξαίρεση την Mustang που θα απομείνει ο μοναδικός συνδετικός κρίκος με το παρελθόν. Ακόμα και τα μοντέλα που έχει επιβεβαιώσει πως θα λανσαριστούν στην αγορά μέχρι τα τέλη του επόμενου έτους θα πάρουν την μορφή SUV ή αν προτιμάς την ευρύτερη έννοια, crossover – βλ Explorer, Puma, το μοντέλο που φημολογείται πως θα ονομαστεί Capri και η ανανεωμένη Mustang Mach-E, είναι όλα crossovers.

Όταν ρωτήθηκε ο επικεφαλής της αμερικανικής εταιρίας στην Ευρώπη. Martin Sander, αν υπάρχει χώρος στην οικογένεια της Ford για οτιδήποτε, αρκεί να μην είναι SUV στο μέλλον, αυτός απάντησε εμφατικά “Σίγουρα”. Όταν ρωτήθηκε δε, για το αν η Ford σκοπεύει στο μέλλον να απευθυνθεί σε αυτούς που δεν θέλουν κάποιο SUV, ο Sander δεν ήταν τόσο απόλυτος καθώς αρκέστηκε στο να δηλώσει “Έτσι πιστεύω”.

Υπάρχουν αξίες που μας έχουν χαρίσει την επιτυχία τα τελευταία χρόνια, όπως η ποιότητα και το value-for-money. Δεν απομακρυνόμαστε από αυτό. Αυτές είναι οι θεμελιώδεις αξίες που έχει η Ford παγκοσμίως για πολλά χρόνια.

Συνέχισε ο Sander αναφερόμενος στο επερχόμενο Explorer που σύμφωνα με τον ίδιο θα είναι “σε διαφορετικό επίπεδο” αναφορικά με την ποιότητα, το φινίρισμα και την συναρμογή σε σύγκριση με οποιοδήποτε άλλο Ford του παρελθόντος. Ανεξαρτήτως πάντως σχήματος και μεγέθους των δύο μοντέλων που θα βασίζονται στην MEB αρχιτεκτονική χάρη στη συνεργασία που ξεκίνησε η αμερικανική εταιρία με τον όμιλο VW και θα λανσαριστούν στην αγορά στο προσεχές χρονικό διάστημα, η Ford “δεν έχει πάρει κάποια απόφαση” για τα μοντέλα που θα ακολουθήσουν.

Θεωρητικά και για να επιστρέψουμε στο αρχικό μας θέμα, η Ford έχει στη διάθεση της τουλάχιστον δύο επιλογές: η μία είναι να συνεχίσει την συνεργασία με τον γερμανικό κολοσσό αποκτώντας πρόσβαση στην MEB Entry πλατφόρμα που θα χρησιμοποιηθεί για τα μελλοντικά B-hatchbacks του ομίλου VW και η άλλη είναι να δημιουργήσει τον δικό της δρόμο για ένα entry-level ηλεκτρικό που θα κοστίζει 20.000 με 25.000 ευρώ. Στο πρόσφατο παρελθόν είχαν κυκλοφορήσει πληροφορίες που έλεγαν ότι η Ford έχει επιλέξει το δεύτερο και το project έχει ξεκινήσει εδώ και δύο χρόνια, οπότε δεν αποκλείεται να έχουμε εξελίξεις αν όχι στο εγγύς μέλλον, λίγο αργότερα. Το μόνο σίγουρο είναι ότι η Ford εξετάζει πολύ προσεκτικά την αγορά και σκοπεύει να εκμεταλλευτεί στο μέγιστο τις όποιες ευκαιρίες παρουσιαστούν. “Δεν θα επιστρέψουμε σε έναν αγώνα όγκου παραγωγής μόνο και μόνο για να πιάσουμε έναν συγκεκριμένο αριθμό στο εργοστάσιο ή για να έχουμε παρουσία σε μία κατηγορία όπου βρίσκονται και οι άλλοι”, δήλωσε ο Sander.

Prev Post Υπάρχει χώρος για ένα νέο Toyota Starlet;
Next Post Η TWR Supercat είναι μία ρετρομοντέρνα αγριόγατα 600+ ίππων!
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook