Μέχρι και η Porsche βλέπει ότι η 911 μεγάλωσε υπερβολικά!

Μέχρι και η Porsche βλέπει ότι η 911 μεγάλωσε υπερβολικά!

Η Porsche 911 ξεκίνησε τη ζωή της πριν από 60 χρόνια περίπου. Σε μία πολύ διαφορετική εποχή. Άλλες γνώσεις και αντιλήψεις υπήρχαν τότε αναφορικά με την ασφάλεια. Διαφορετική ήταν η έννοια της ταχύτητας. Η τεχνολογία ήταν κάτι για το οποίο δεν μιλούσαμε ιδιαίτερα καθώς δεν μας ενδιέφερε ιδιαίτερα και η πολυτέλεια εκφραζόταν διαφορετικά εκείνη την εποχή. Ακόμα και οι άνθρωποι έχουν αλλάξει. Μπορεί να είναι μικρό το χρονικό διάστημα αλλά από τότε είμαστε κατά μέσο όρο λίγο ψηλότεροι και λίγο πιο… γεμάτοι ενώ διαφορετικές είναι και οι απαιτήσεις μας. Κατά συνέπεια, δεν προκαλεί εντύπωση το γεγονός ότι η Porsche 911 που ξεκίνησε τη ζωή της στα μέσα της δεκαετίας του ’60 ως ένα sports coupe μήκους 4.29 μέτρων έχει μεταμορφωθεί σε έναν Γολιάθ μήκους 4.52 μέτρων. Η σημαντική αυτή μεταβολή δεν διέφυγε της προσοχής του Michael Mauer που εκτελεί καθήκοντα επικεφαλής σχεδιασμού στην Porsche τα τελευταία 20 χρόνια, άσχετα αν ο ίδιος θα ήθελε να κάνει κάτι διαφορετικό.

Προσωπικά, θα ήθελα πολύ να κάνω ένα μικρότερο sports car, να δω ποιες είναι οι πιθανότητες όσον αφορά στο packaging και στο τέλος, να καταλήξουμε σε ένα πιο compact αυτοκίνητο ή να σταματήσουμε αυτή την μεγέθυνση.

Ωστόσο ο Mauer, που δεν θα πρέπει να ξεχνάμε ότι (και) στη δική του σκοπιά η Porsche 911 πήρε πόντους και κιλά, αναγνωρίζει ότι το μέγεθος ενός αυτοκινήτου και ειδικότερα ενός εμβληματικού μοντέλου όπως η 911 είναι ένας συμβιβασμός. Οι πελάτες ζητούν διαρκώς περισσότερα, οι νομοθέτες απαιτούν διαρκώς περισσότερα και η εταιρία, που σαφώς έχει ιδέες γι’ αυτό που θέλει να κάνει, πρέπει να τους ικανοποιήσει. Τώρα για παράδειγμα, η Porsche θα πρέπει να εξηλεκτρίσει την 911 και ο εξοπλισμός που απαιτείται χρειάζεται χώρο και προσθέτει βάρος. Είναι κάτι που δεν μπορεί να αποφύγει η γερμανική εταιρία. Ο Mauer πάντως εξακολουθεί να πιστεύει ότι μία 911 πρέπει να είναι “όσο πιο compact γίνεται” και θα ήθελε πολύ να εξερευνήσει τα όρια σχετικά με το τι είναι εφικτό για ένα τέτοιο μοντέλο. Πιστεύει μάλιστα ότι η συζήτηση γύρω από το μέγεθος (και το βάρος) έχει νόημα και στην εποχή της ηλεκτροκίνησης αν και σε αυτή την περίπτωση υπεισέρχονται και μεταβλητές όπως η αυτονομία, η χωρητικότητα των μπαταριών και οι υποδομές. Η Porsche δεν σκοπεύει να λανσάρει μία αμιγώς ηλεκτρική 911 στο προσεχές μέλλον, έχοντας δηλώσει ότι θα είναι το τελευταίο μοντέλο της που αν αναγκαστεί, θα ακολουθήσει αυτόν τον δρόμο αλλά σίγουρα ως συζήτηση έχει ενδιαφέρον. Θα είχε περισσότερο ενδιαφέρον αν από την συζήτηση προέκυπταν συμπεράσματα που θα έβρισκαν πρακτική εφαρμογή…

Prev Post Το νέο Nissan GT-R θα έχει… κάτι από Godzilla!
Next Post Ford Maverick Lobo – Μία πολύ ενδιαφέρουσα προσέγγιση
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook