Η Porsche θα μειώσει τις αντιπροσωπείες στην Κίνα κατά 30%!

Η Porsche θα μειώσει τις αντιπροσωπείες στην Κίνα κατά 30%!

Η αγορά που μέχρι πριν από μερικά χρόνια ήταν ένα είδος χήνας με χρυσά αυγά για την Porsche, αρχίζει να μετατρέπεται στον χειρότερο εφιάλτη της γερμανικής εταιρίας που βλέπει τις πωλήσεις της στην μεγαλύτερη αγορά του κόσμου να μειώνονται με όχι και τόσο αργό ρυθμό. Για 8 συνεχόμενα χρόνια η Κίνα αποτελούσε την μεγαλύτερη και κατά συνέπεια, πιο προσοδοφόρα αγορά για την Porsche φτάνοντας στο σημείο να αναπαριστά το 25 ή ακόμα και το 30% επί του συνόλου των πωλήσεων της παγκοσμίως αλλά τον τελευταίο καιρό αυτή η τάση φαίνεται να αλλάζει πορεία με την εταιρία να βλέπει τις πωλήσεις της κατά το σύνολο του 2023 να εμφανίζονται μειωμένες κατά 15% σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος και κατά 29% ακόμα τους πρώτους 9 μήνες του 2024!

Οι αντιπρόσωποι της Porsche έχουν ανακαλύψει τον τελευταίο καιρό ότι ούτε καν τα φημισμένα μοντέλα της εταιρίας, μοντέλα πάνω στα οποία “έχτισε” τον μύθο της στην μακρινή χώρα όπως η Panamera, η Cayenne και η Macan, δεν είναι άτρωτα. Αναφορές αποκαλύπτουν ότι κάποια μοντέλα έχουν υποστεί μειώσεις τιμής της τάξης του 30-35% σε ορισμένες περιπτώσεις στις αντιπροσωπείες ενώ η δυσκολία στην πώληση αυτοκινήτων που μέχρι πρότινος πωλούνται… μόνα τους έχει οδηγήσει σε δυσαρέσκεια στον κύκλο των αντιπροσώπων. Δυσαρέσκεια η οποία δεν πρόκειται να μειωθεί με την απόφαση της Porsche να μειώσει δραστικά τις εκθέσεις της στην Κίνα.

Την ώρα που γράφονται αυτές οι γραμμές λειτουργούν 138 επίσημες αντιπροσωπείες (βλ. Porsche Center) στην Κίνα. Σε πρώτη ανάγνωση το νούμερο δεν ακούγεται πολύ υψηλό για μία χώρα 1.41 δισεκατομμυρίων ανθρώπων  – μόνο το Πεκίνο μετρά περίπου 22 εκατομμύρια κατοίκους. Η Porsche όμως πιστεύει ότι υπάρχει χώρος για βελτιστοποίηση οπότε αποφάσισε να μειώσει τις αντιπροσωπείες τις στις 100 περίπου, μέχρι το τέλος του 2026, εστιάζοντας κατά κύριο λόγο σε μεγαλουπόλεις όπως το Πεκίνο και η Σαγκάη και διαμορφώνοντας τις εκθέσεις τις σε… Destination Porsche – μία πολυτελή εμπειρία που ξεφεύγει από τα στενά όρια της αντιπροσωπείας όπως την γνωρίζουμε σήμερα. Αναλυτές σημειώνουν ότι κάποιον ρόλο στην καθοδική πορεία των πωλήσεων της γερμανικής εταιρίας διαδραματίζει και η στροφή του κινέζικου αγοραστικού κοινού στα λεγόμενα οχήματα “νέας ενέργειας”, δηλαδή στα αμιγώς ηλεκτρικά και τα plug-in υβριδικά. Γι’ αυτό η Porsche μπορεί να προσαρμόζει ελαφρώς το πρόγραμμα εξηλεκτρισμού της σε μία προσπάθεια να καλύψει τις ανάγκες διαφορετικών αγορών σε ολόκληρο τον κόσμο αλλά δεν το μεταβάλλει δραστικά. Το μόνο σίγουρο είναι ότι η στροφή στην τεχνολογία της ηλεκτροκίνησης και η ραγδαία ανάπτυξη της κινέζικης βιομηχανίας αλλάζει ολόκληρο το τοπίο και θα πρέπει να προσφέρεις κάτι εξαιρετικό για να καταφέρεις να ξεχωρίσεις και να επιβιώσεις. Τουλάχιστον σε αυτόν τον τομέα η Porsche δεν έχει να φοβηθεί κάτι…

Prev Post Stellantis και CATL επενδύουν €4 δις για μπαταρίες στην Ισπανία
Next Post Ford Mustang GTD – Είναι πολύ γρήγορη και το απέδειξε στο στο Nürburgring
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook