Ένα από τα πλέον πολυσυζητήμένα μοντέλα της κατηγορίας των μεγάλων και πολυτελών SUV, η Porsche Caeynne, όντας πλέον στη τρίτη γενιά της, ήταν η ώρα για ένα φρεσκάρισμα προκειμένου να παραμείνει ανταγωνιστική σε μία πολύ δύσκολη και απαιτητική κατηγορία. Ξεκινώντας από την εξωτερική της εικόνα, οφείλουμε να σημειώσουμε πως οι αλλαγές δεν είναι μεγάλες τόσο στην SUV όσο και στην Coupe εκδοχή του μοντέλου. Ο ανασχεδιασμός των φώτων εμπρός, όπως και του καπό, δίνει μία ακόμη πιο εντυπωσιακή και επιβλητική αίσθηση στο Γερμανικό SUV.

Παράλληλα έχουμε νέας σχεδίασης φωτιστικά σώματα τεχνολογίας Matrix LED, νέο πίσω προφυλακτήρα αλλά και μια διευρυμένη χρωματική παλέτα με τρεις νέες επιλογές (Algarve Blue Metallic, Montego Blue Metallic, Arctic Grey). Φρεσκαρισμένη είναι και η γκάμα των τροχών που ξεκινάει με ζάντες 20 ιντσών και φτάνει μέχρις τις 22.

Περνώντας στο εσωτερικό του αυτοκίνητου, οι αλλαγές είναι εμφανώς περισσότερες και πιο σημαντικές σε σχέση με την εξωτερική του εικόνα. Πιο συγκεκριμένα για τον χειρισμό του Συστήματος Πολυμέσων υπάρχει μια οθόνη 12,3 ιντσών μέσα στην οποία ο οδηγός θα βρεις προεγκατεστημένες εφαρμογές όπως το Spotify και το Apple Music. Την ίδια στιγμή υπάρχει η δυνατότητα προσθήκης ακόμα μίας οθόνης μπροστά από τον συνοδηγό από την οποία μπορεί να streamάρει ταινίες και σειρές, ενώ τοποθετείται με τέτοιο τρόπο ώστε να μην είναι ορατή προς τον οδηγό και να μην του αποσπά την προσοχή ενώ χειρίζεται το αυτοκίνητο.

Παράλληλα παρατηρούμε πως πλέον δεν υπάρχει το αναλογικό στροφόμετρο, σήμα κατατεθέν της Porsche, και στη θέση του έχει τοποθετηθεί μία οθόνη 12,6 ιντσών, που παίζει το ρόλο του πίνακα οργάνων.
Σημαντικές όμως είναι και οι αλλαγές στα μηχανικά μέρη της νέας Cayenne, η οποία είναι διαθέσιμη σε τρείς εκδόσεις. Στην έκδοση Cayenne S, ο V6 έχει αντικατασταθεί από έναν V8 τεσσάρων λίτρων με απόδοση 474 ίππων και 600 Nm ροπής. Επίσης εξακολουθεί να υπάρχει και ο V6 των τριών λίτρων με 353 ίππους, ο οποίος χρησιμοποιείται και στην έκδοση E-Hybrid. H έκδοση Turbo GT με τον V8 να αποδίδει 660 ίππους, μάλλον δεν θα είναι διαθέσιμη στην Ευρώπη.
