Η Porsche προσθέτει ένα ακόμα μοντέλο στην οικογένεια του εμβληματικού sports car της αλλά αυτή τη φορά, δεν εμπλουτίζει το άνω άκρο της γκάμας, αλλά το κάτω. Η 911 T – εκ του “Touring”, είναι όπως ήδη έχεις διαβάσει η GT3 του φτωχού ή αν προτιμάς, του ολιγαρκή ή του διακριτικού καθώς έχει δημιουργηθεί με την φιλοσοφία της 911 GT3 αλλά δεν διαθέτει όλα τα φρου-φρου κι αρώματα της. Η 911 T λοιπόν, τοποθετείται ανάμεσα στην βασική Carrera και την ελαφρώς αναβαθμισμένη Carrera S. Δανείζεται τον 3-λιτρο, επίπεδο, εξακύλινδρο, υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα της από την πρώτη, άρα προσφέρει 385 ίππους και 450 Nm ροπής αλλά έχει υποστεί σημαντική δίαιτα με αποτέλεσμα να είναι ταχύτερη και λίγο πιο… ειδική.
Καταρχάς, έχουν αφαιρεθεί τα πίσω καθίσματα και έχει μειωθεί η μόνωση ώστε να εξοικονομηθούν κάποια κιλά και να αυξηθεί η ένταση του ήχου του κινητήρα στην καμπίνα ενώ έχει χρησιμοποιηθεί ελαφρύ γυαλί για τα παράθυρα και μία ελαφρύτερη μπαταρία με αποτέλεσμα το βάρος της 911 T, να μην υπερβαίνει τα 1.470 κιλά που σε καμία περίπτωση δεν την κατατάσσουν στην κατηγορία “φτερού” αλλά είναι 35 κιλά ελαφρύτερη από την 911 Carrera με το standard 8-τάχυτο, αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Μία ακόμα διαφορά, έγκειται στο γεγονός ότι η Touring προσφέρεται με το 7-τάχυτο, μηχανικό κιβώτιο, μία “πολυτέλεια” που είχε καταργηθεί στην βασική έκδοση της 911. Προαιρετικά είναι και πάλι διαθέσιμο το PDK αλλά standard το χειροκίνητο κιβώτιο δείχνει πού στοχεύει η γερμανική μάρκα με τη νέα έκδοση.
Standard είναι και το Sport Chrono πακέτο με την PASM σπορ ανάρτηση που μειώνει την απόσταση από το έδαφος κατά 10 χιλιοστά, ενώ στον βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνει και ένα μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης με το σύστημα Porsche Torque Vectoring. Με όλα αυτά, η Porsche 911 T επιταχύνει στα 100 km/h σε 4.5 δευτερόλεπτα και δεν σταματά πριν την τελική ταχύτητα των 291 km/h αλλά είναι σαφές ότι δεν έχει δημιουργηθεί για τις ευθείες… Για την ιστορία, να αναφέρουμε ότι η Touring διαφοροποιείται αισθητικά με κάποιες λεπτομέρειες (διακοσμητικά και σήματα μεταξύ άλλων) σε γκρι χρώμα ενώ την ίδια απόχρωση έχουν οι ζάντες 20 ιντσών εμπρός και 21 πίσω που ντύνονται με ελαστικά 245/35 και 305/30 αντίστοιχα. Standard στην 911 T είναι η μαύρες απολήξεις της εξάτμισης και το GT σπορ τιμόνι με τα Sports Seats Plus καθίσματα. Προαιρετικά είναι διαθέσιμο και το “Carrera T” πακέτο που προσθέτει ανάμεσα σε άλλα και ζώνες ασφαλείας σε πράσινο χρώμα. Η Porsche 911 Carrera T ξεκινά από τα €123.845 στη Γερμανία, που την τοποθετούν όπως προαναφέραμε ανάμεσα στην 911 Carrera των €113.492 και την 911 Carrera S των €128.962.