Στην δική μας όχθη του Ατλαντικού η Jeep παρουσίασε πριν από μερικές ημέρες το ολοκαίνουριο Compass. Ένα τεχνολογικά προηγμένο, εξηλεκτρισμένο βεβαίως, “ευρωπαϊκό” crossover το οποίο η αμερικανική εταιρία όχι μόνο ελπίζει αλλά πιστεύει πως θα αφήσει το στίγμα του σε μία εξαιρετικά ανταγωνιστική κατηγορία. Οι προτιμήσεις του αγοραστικού κοινού στην άλλη όχθη του Ατλαντικού είναι αρκετά διαφορετικές όμως, γι’ αυτό η Jeep ακολουθεί το λανσάρισμα του νέου Compass στην Ευρώπη με το λανσάρισμα του ανανεωμένου Grand Cherokee στις Η.Π.Α. Ενός ανανεωμένου Jeep Grand Cherokee που μπορεί να μην είναι ριζικά διαφορετικό από το μοντέλο που αντικαθιστά και πώς θα μπορούσε άλλωστε, αλλά φέρνει βελτιώσεις και αναβαθμίσεις σε τομείς που χρειαζόταν το συγκεκριμένο μοντέλο.
Βλέπουμε στην πρώτη από τις δύο teaser εικόνες που έδωσε στη δημοσιότητα η Jeep για παράδειγμα ότι το εμπρός μέρος δεν έχει αλλάξει αισθητά. Ούτε τα φωτιστικά σώματα διαφοροποιούνται δραστικά, ούτε η γρίλια, με τις όποιες επεμβάσεις να περιορίζονται κατά κύριο λόγο στο κάτω μέρος του προφυλακτήρα και κάποια επιπλέον χρωμιωμένα διακοσμητικά. Δυστυχώς δεν έχουμε εικόνα από κάποιο άλλο σημείο του αμαξώματος οπότε δεν έχουμε να σχολιάσουμε κάτι περισσότερο αλλά η δεύτερη φωτογραφία έχει περισσότερο ενδιαφέρον καθώς η Jeep ανοίγει την πόρτα του ανανεωμένου Grand Cherokee για να μας επιτρέψει μία κλεφτή ματιά στην καμπίνα. Εκεί παρατηρούμε τη νέα οθόνη του συστήματος ψυχαγωγίας και ενημέρωσης και τα δύο μεγάλα περιστροφικά χειριστήρια εκατέρωθεν της. Παρατηρούμε επίσης την σμίκρυνση της σειράς των χειριστηρίων του συστήματος κλιματισμού/εξαερισμού κάτω από την οθόνη ενώ τόσο η οθόνη του συνοδηγού όσο και η σειρά των κουμπιών πάνω από την κεντρική οθόνη έχουν διατηρήσει την θέση τους.
Όσον αφορά στα μηχανικά, όπως και στο υπόλοιπο αυτοκίνητο, δεν περιμένουμε δραστικές αλλαγές. Το plug-in υβριδικό κινητήριο σύνολο “4xe” θα επιστρέψει στο facelift ενώ περιμένουμε με ενδιαφέρον να δούμε αν η Jeep σκοπεύει να αντικαταστήσει κάποιον γερασμένο βενζινοκινητήρα (για τον V6 ο λόγος) με τον σαφώς πιο σύγχρονο, σαφώς πιο μοντέρνο και σαφώς ανώτερο εξακύλινδρο εν σειρά ονόματι “Hurricane”. Στην χειρότερη των περιπτώσεων, την θέση του Pentastar V6 μπορεί να πάρει και ένας υπερτροφοδοτούμενος, δίλιτρος βενζινοκινητήρας και δεν θα ήταν υπερβολή αν λέγαμε ότι θα έκανε και καλύτερη δουλειά. Περισσότερα για το επερχόμενο μοντέλο θα γνωρίζουμε στο προσεχές μέλλον, όταν η Jeep αποφασίσει να ανοίξει τα χαρτιά της είτε για την αμερικανική εκδοχή του Grand Cherokee, είτε για την ευρωπαϊκή.