Είναι δύσκολο για μία μάρκα που αποτελεί μέρος ενός μεγάλου group και άρα χρησιμοποιεί, τουλάχιστον όσον αφορά σε σημαντικό ποσοστό των μηχανικών, τα ίδια εξαρτήματα με άλλα μοντέλα να ξεχωρίσει και να διαφοροποιηθεί. Η Stellantis έχει βρει τον τρόπο για τις μάρκες της όμως και δεν διστάζει να τους παρέχει την ελευθερία που χρειάζονται για να εκφράσουν τον χαρακτήρα τους. Όπως δήλωσε ο επικεφαλής σχεδιασμού της Opel, Mark Adams:
“Βλέπεις ένα Astra και μετά ένα Peugeot 308. Ελπίζω πως δεν θα έλεγες ότι κατασκευάζονται από τα ίδια θεμέλια. Κάποια πράγματα μοιραζόμαστε αλλά είναι πράγματα που δεν βλέπει ο κόσμος. Αυτά που βλέπει και αισθάνεται είναι διαφορετικά. Τα πράγματα είναι καλά τώρα, ακολουθούμε τον σωστό δρόμο και θα τα πάμε καλύτερα στο μέλλον.“
Τα πρώτα δείγματα της πορείας που θα ακολουθήσει η γερμανική εταιρία της Stellantis στο μέλλον ήταν το νέο Mokka και το νέο Astra. Το Corsa που προηγήθηκε ήταν η εξαίρεση καθώς η ομάδα σχεδιασμού ξεκίνησε την δουλειά αμέσως μετά την… προσάρτηση της Opel στο PSA Group. Από εκεί και πέρα, με το Mokka, το Astra και τα άλλα μοντέλα που θα ακολουθήσουν, η Opel δημιουργεί την ταυτότητα της η οποία βασίζεται σε δύο πυλώνες: τόλμη και αγνότητα. Από αυτούς θα προκύψουν “προσιτά, προοδευτικά και ευφυή” αυτοκίνητα όπως υπόσχεται ο Adams, αυτοκίνητα που θα καθιερώσουν την Opel ως μία εταιρία ηγέτη στον τομέα του σχεδιασμού.
“Μπορείς να διαλύσεις μία εταιρία εν μία νυκτί αλλά είναι πολύ δύσκολο να την φέρεις εκεί που θέλεις. Είμαστε ακόμα στην αρχή του ταξιδιού. Το Mokka είναι κρίσιμο αλλά είναι μονάχα η αρχή. Κάνουμε τολμηρά βήματα προς τα εμπρός και θα είμαστε συνεπείς.“
Οι αντικαταστάτες των Crossland, Grandland και Insignia αλλά το αναγεννημένο Manta θα ακολουθήσουν τον ίδιο δρόμο. Πυξίδα σε αυτό το ταξίδι είναι η “Vizor” γρίλια που δημιουργήθηκε για να αποτελέσει το πρόσωπο της Opel κυριολεκτικά και μεταφορικά καθώς εκτός από βασικό στοιχείο σχεδιασμού, ενσωματώνει και την τεχνολογία της εταιρίας. Το ίδιο ισχύει και για την καμπίνα. Τα πρώτα δείγματα είναι αναμφίβολα ενθαρρυντικά και η Opel έχει άλλα 5 και κάτι χρόνια μπροστά της πριν μεταμορφωθεί σε μία πλήρως ηλεκτρική μάρκα. Θα παρακολουθούμε με ενδιαφέρον την εξέλιξη της και την πορεία της σε αυτό το ταξίδι.