Πιστή στο ραντεβού της, η Peugeot αποκάλυψε τα ανανεωμένα 508 και 508 SW που υιοθετούν τις τελευταίες εξελίξεις όχι μόνο στην σχεδιαστική ταυτότητα της γαλλικής εταιρίας, αλλά και στην τεχνολογία με την οποία εξοπλίζονται το εντυπωσιακό sedan και το αντίστοιχο station wagon. Όπως είναι φυσικό, η μεγαλύτερη αλλαγή στο 508 εντοπίζεται στο εμπρός μέρος όπου παρατηρούμε πως ολόκληρη η μάσκα είναι διαφορετική. Από τα λεπτότερα, matrix LED σε όλες τις εκδόσεις, φωτιστικά σώματα μέχρι την ανασχεδιασμένη κάτω γρίλια και από τα τριπλά πλέον, LED φώτα ημέρας, στην ολοκαίνουρια κεντρική γρίλια η οποία φιλοξενεί βεβαίως και το νέο σήμα της Peugeot.
Στο πίσω μέρος οι αλλαγές είναι αρκετά πιο διακριτικές με τα νέα φωτιστικά σώματα που δεν άλλαξαν τόσο σε σχήμα όσο σε γραφικά και την αντικατάσταση του παραδοσιακού σήματος ανάμεσα στα δύο φανάρια με ολόκληρο το λογότυπο της Peugeot. Ανάλογα λιγοστές είναι οι επεμβάσεις των σχεδιαστών και στην καμπίνα, όπου διακρίνουμε τον νέο, μικρότερο επιλογέα για το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων και το νέο σήμα της Peugeot στο τιμόνι. Αυτό που δεν γίνεται εμφανές με την πρώτη ματιά είναι η αναβάθμιση τόσο του ψηφιακού πίνακα οργάνων με νέες προβολές για την πλοήγηση, τα media και όχι μόνο, όσο και i-Cockpit με over-the-air updates και πλήρη εξατομίκευση με widgets και παράθυρα τα οποία μπορούν να σκρολάρουν ο οδηγός ή ο συνοδηγός. Μιας που το εύρος των αλλαγών είναι τόσο περιορισμένο, αξίζει να αναφέρουμε και τις νέες υφασμάτινες επενδύσεις που συνδυάζονται με Alcantara αλλά και το νέο (αλλά προαιρετικό) ηχοσύστημα της Focal.
Όσον αφορά στους κινητήρες, το μοναδικό μελανό σημείο έχει να κάνει με την χρησιμοποίηση των ίδιων μη-εξηλεκτρισμένων συνόλων και όχι των νέων, ήπια υβριδικών που έχουμε δει σε άλλα μοντέλα της Peugeot. Αντί γι’ αυτά λοιπόν, το ανανεωμένο 508 είναι διαθέσιμο με έναν 1.200άρη, τρικύλινδρο βενζινοκινητήρα 130 ίππων και έναν 1500άρη πετρελαιοκινητήρα με την ίδια ισχύ. Αμφότεροι συνδυάζονται με ένα 8-τάχυτο, αυτόματο κιβώτιο για να στείλουν την δύναμη στους τροχούς του εμπρός άξονα αλλά κακά τα ψέματα, τα εξηλεκτρισμένα κινητήρια σύνολα είναι αυτά που θα προσελκύσουν την πλειοψηφία των αγοραστών και εδώ υπάρχει η επιλογή ανάμεσα τρία: όπως και πριν, υπάρχει το plug-in υβριδικό των 225 ίππων με τον PureTech βενζινοκινητήρα των 180 αλόγων και έναν ηλεκτροκινητήρα 81 kW αλλά νέο για το 508 facelift είναι το επίσης plug-in υβριδικό των 180 ίππων με έναν PureTech βενζινοκινητήρα 150 αλόγων και τον ηλεκτροκινητήρα των 81 kW.
Στην κορυφή της γκάμας, όπως και πριν, είναι η Peugeot Sport Engineered έκδοση που συνδυάζει έναν PureTech βενζινοκινητήρα 200 αλόγων με δύο ηλεκτροκινητήρες για συνδυαστική απόδοσης της τάξης των 360 ίππων. Όλα τα 508 PHEV διαθέτουν 8-τάχυτο, αυτόματο κιβώτιο και μία μπαταρία 12.4 kWh αλλά μονάχα το 508 Peugeot Sport Engineered είναι τετρακίνητο, όπως μόνο αυτό προσφέρει σπορ χαρακτηριστικά με μεγαλύτερα μετατρόχια, μικρότερη απόσταση από το έδαφος, αναβαθμισμένο σύστημα πέδησης και διαφορετικά ελαστικά που ταιριάζουν με τον χαρακτήρα του μοντέλου. Η Peugeot δεν έχει ανακοινώσει ακόμα την τιμή του 508 facelift αλλά η λογική λέει πως θα είναι ελαφρώς αυξημένη σε σύγκριση με τα σημερινά επίπεδα.