Peugeot 2008 – Συνολικά ανανεωμένο

Peugeot 2008 – Συνολικά ανανεωμένο

Το Peugeot 2008 που παρουσιάστηκε στα τέλη του 2019 έχει ήδη παραχθεί σε 700.000 μονάδες, και ήταν πάντα ανάμεσα στα 3 πρώτα μοντέλα σε πωλήσεις στην κατηγορία B-SUV στην Ευρώπη, κατακτώντας μάλιστα και την κορυφή το 2021.  Η επιτυχία του συγκεκριμένου μοντέλου οφείλεται κυρίως στο E-2008, το οποίο υπήρξε πρωτοπόρος στον εξηλεκτρισμό του segment από το 2019, με την παραγωγή του να έχει καταγράψει πάνω από 75.000 μονάδες. Το μερίδιο αγοράς της συγκεκριμένης έκδοσης έφτασε στο 17.4% των πωλήσεων το 2022, τοποθετώντας το ανάμεσα στα 3 πρώτα των ηλεκτρικών του segment Β-SUV. Οι πελάτες του 2008 έλκονται αρχικά από τη δυναμική του σχεδίαση, περιγράφοντάς το γενικά ως κομψό, δυναμικό και στιβαρό. Εκτιμούν επίσης την ευελιξία και την ευκολία στη χρήση του, τομείς που καθιστούν το νέο 2008, ένα SUV ιδιαίτερα κατάλληλο για τις οικογενειακές δραστήριες. Το νέο 2008 κατασκευάζεται στις εγκαταστάσεις του εργοστασίου του Vigo στην Ισπανία. Το δημοφιλές μοντέλο θα ξεκινήσει την εμπορική του πορεία στην Ελληνική αγορά στο τελευταίο τρίμηνο της χρονιάς και η γκάμα του θα περιλαμβάνει τρείς εκδόσεις – ACTIVE, ALLURE, GT – με τέσσερα κινητήρια σύνολα, συμπεριλαμβανομένης και της νέας αμιγώς ηλεκτροκίνητης έκδοσης των 115kW/156bhp η οποία θα προσφέρει αυτονομία έως και 406χλμ. (συνδυασμένος κύκλος WLTP). Η γκάμα θα διευρυνθεί το 2024 με την προσθήκη ενός νέου υβριδικού κινητήρα.

Από την ημέρα του λανσαρίσματος του , το στυλ ήταν ένας από τους καθοριστικότερους παράγοντες της επιτυχίας του. Η πρόκληση για το τμήμα σχεδιασμού της PEUGEOT ήταν να ενισχύσει ακόμα περισσότερο το χαρακτήρα του, αναβαθμίζοντας το κύρος του ως SUV, και να αποτελέσει μία σαφή δήλωση της μετακίνησής του σε ανώτερη κατηγορία της αγοράς. Μετά το νέο 508 σεντάν και το 508 SW, το 2008 είναι το δεύτερο μοντέλο που υιοθετεί τη νέα φωτιστική υπογραφή της PEUGEOT. Χαρακτηρίζεται από τους τρείς κάθετους φωτεινούς «όνυχες» που είναι ενσωματωμένοι στα μαύρα γυαλιστερά πλαίσια του προφυλακτήρα του νέου 2008. Ο συνδυασμός υπογραμμίζει την έντονη προσωπικότητα του 2008 και το design ενός στιβαρού SUV. Όλες οι εκδόσεις ενσωματώνουν αυτή τη νέα φωτιστική υπογραφή. Στις εκδόσεις GT, το εντυπωσιακό αποτέλεσμα των τριών ονύχων, επεκτείνεται για πρώτη φορά μέσω των full LED φωτιστικών σωμάτων με τις 3πλές μονάδες φωτισμού. Αυτό διακρίνει τις εκδόσεις GT από την υπόλοιπη γκάμα, δίνοντάς τους μια αποκλειστική υπογραφή στο μπροστινό μέρος. Τα νέα LED πίσω φώτα σε όλες τις εκδόσεις του νέου 2008 έχουν επανασχεδιασμένους τους τρείς εμβληματικούς όνυχες, που χαρακτηρίζουν το πίσω μέρος κάθε PEUGEOT. Εδώ, αποτελούνται από τρείς επάλληλες οριζόντιες διπλές λωρίδες, λεπτές και κομψές, που συμβάλλουν στην οπτική διεύρυνση του πλάτους του αυτοκινήτου. Τα φώτα της όπισθεν και τα φλας είναι και αυτά τεχνολογίας LED.

Το νέο 2008 έχει ένα νέο μπροστινό μέρος, που φέρει το νέο σήμα της PEUGEOT. Είναι πιο φαρδύ και περιλαμβάνει ένα συγκεκριμένο οριζόντιο σχεδιαστικό μοτίβο που συνδέεται με τους προβολείς και τονίζει την κατακόρυφη όψη, και την έντονη προσωπικότητα του αυτοκινήτου. Στην έκδοση ACTIVE, το μπροστινό μέρος είναι διακοσμημένο με οριζόντιο μοτίβο σε γυαλιστερό μαύρο χρώμα. Στις εκδόσεις ALLURE και GT, το μπροστινό μέρος διαθέτει κατακόρυφο σχεδιαστικό μοτίβο στο ίδιο χρώμα με το αμάξωμα, το οποίο εκτείνεται μέχρι τα σκουρόχρωμα ένθετα, τονίζοντας ακόμα περισσότερο την κάθετη διάταξη του μπροστινού μέρους. Το χρώμα του αμαξώματος στη μάσκα επιτυγχάνει την ιδανική αισθητική αρμονία με τον προφυλακτήρα, εξασφαλίζοντας έτσι στο αυτοκίνητο μία πιο στιβαρή εμφάνιση. Το μοντέρνο Selenium Grey επιλέχθηκε για το λανσάρισμα, και είναι το χρώμα που θα περιλαμβάνεται στο διαθέσιμο χρωματολόγιο. Το νέο Λευκό Okenite, με μπλε-γκρι ανταύγειες, θα τονίζει τον πολύπλευρο χαρακτήρα του νέου 2008. Η έκδοση GT θα διαθέτει διχρωμία με στάνταρ τη μαύρη οροφή. Όλα τα νέα μοντέλα του 2008 θα διαθέτουν μαύρα καλύμματα στους εξωτερικούς καθρέφτες, ανεξάρτητα από το χρώμα του αμαξώματος που έχει επιλεγεί.

Βασικό στοιχείο του εσωτερικού, το PEUGEOT i-Cockpit® είναι ένα από τα πιο δυνατά χαρακτηριστικά των μοντέλων της μάρκας. Με περισσότερες από 10 εκατομμύρια πωλήσεις την τελευταία δεκαετία, έχει βελτιωθεί και εκσυγχρονιστεί στο νέο 2008, με στόχο τη βελτιστοποίηση της εργονομίας και της οδηγικής απόλαυσης. Ιδανικά τοποθετημένος στο ύψος των ματιών, ακριβώς πάνω από το τιμόνι, ο πίνακας οργάνων του νέου 2008 είναι ψηφιακός στις εκδόσεις ALLURE και GT. Η ψηφιακή του οθόνη των 10 ιντσών έχει νέο σχεδιασμό και 3D απεικόνιση, στις εκδόσεις GT. Το χρώμα της οθόνης, η ιεράρχηση και η διάταξη των πληροφοριών, μπορούν να εξατομικευθούν πλήρως για να ταιριάζουν στις προτιμήσεις του κάθε οδηγού. Στην έκδοση ACTIVE, το 2008 προσφέρεται με τον αναλογικό πίνακα οργάνων.  Όλα τα μοντέλα του 2008 διαθέτουν πλέον στον στάνταρ εξοπλισμό τους, κεντρική οθόνη αφής 10 ιντσών (7 ιντσών στα δύο πρώτα επίπεδα εξοπλισμού του προηγούμενου  μοντέλου). Μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τον έλεγχο των λειτουργιών του ηχοσυστήματος και του τηλεφώνου (έκδοση ACTIVE) ή της τελευταίας γενιάς των συστημάτων ψυχαγωγίας PEUGEOT i-Connect® και PEUGEOT i-Connect® Advanced.

Το E-2008 πρωτοπόρος στην αγορά των 100% ηλεκτρικών Β-SUV, εφοδιάζεται με τον νέο κινητήρα που θα τοποθετηθεί επίσης τα E-208 και E-308. Η μέγιστη ισχύς αυξάνεται κατά 15% από 100 kW/136 hp σε 115 kW/156 hp, ενώ η χωρητικότητα της μπαταρίας αυξάνεται από 50 kWh σε 54 kWh. Μια σημαντική προσπάθεια με στόχο την οικονομία, που είχε ως αποτέλεσμα την αύξηση της απόδοσης  και της αυτονομίας, η οποία φτάνει πλέον τα 406 km σε σύγκριση με τα 345 της προηγούμενου μοντέλου (μεικτός κύκλος WLTP). Με το νέο PEUGEOT E-2008 διατίθενται δύο τύποι ενσωματωμένων φορτιστών που καλύπτουν κάθε ανάγκη και κάθε τύπο φόρτισης : στο στάνταρ εξοπλισμό, ένας μονοφασικός φορτιστής των 7.4kW, και προαιρετικά ένας τριφασικός των 11 kW.

 

Οι εκτιμώμενοι χρόνοι φόρτισης από 20 έως 80% είναι 30 λεπτά από δημόσιο σταθμό φόρτισης (100 kW), 4 ώρες και 40λεπτά από ένα Wall Box (7.4kW), και 11 ώρες και 10λπετά από μία ενισχυμένη παροχή (3.2 kW). Στις αρχές του 2024, το νέο 2008 θα διατίθεται και με το νέο σύστημα κίνησης 48V HYBRID, το οποίο αποτελείται από έναν νέας γενιάς βενζινοκινητήρα PureTech 136 ίππων, σε συνδυασμό με ένα νέο 6τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη που περιλαμβάνει ηλεκτροκινητήρα. Χάρη σε μια μπαταρία που φορτίζεται κατά την οδήγηση, αυτή η τεχνολογία προσφέρει επιπλέον ροπή στις χαμηλές στροφές, και έως και 15% μικρότερη κατανάλωση. Στην οδήγηση στην πόλη, το νέο 2008 με το υβριδικό σύστημα κίνησης, μπορεί να λειτουργεί περισσότερο από το 50% του χρόνου ως αμιγώς ηλεκτροκίνητο, εκπέμποντας μηδενικούς ρύπους.

Εκτός από τους εξηλεκτρισμένους κινητήρες που αναφέρθηκαν πιο πάνω, στη γκάμα του 2008 περιλαμβάνονται και επιλογές κινητήρων βενζίνης και πετρελαίου που δίνουν στον κάθε πελάτη τη δυνατότητα να επιλέξει αυτόν που ικανοποιεί τις δικές του ανάγκες:

  • PureTech 100: ο 3κύλινδρος βενζινοκινητήρας του 1,2λίτρων με ισχύ 100 ίππων, διαθέτει σύστημα Stop & Start, και συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων.
  • PureTech 130: ο 3κύλινδρος βενζινοκινητήρας του 1,2λίτρων με ισχύ 130 ίππων, διαθέτει σύστημα Stop & Start, και συνδυάζεται είτε με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων, ή με αυτόματο κιβώτιο ΕΑΤ-8.
  • BlueHDi 130 EAT8: ο 4κύλινδρος κινητήρας diesel με ισχύ 130 ίππων και σύστημα Stop & Start system και συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο ΕΑΤ-8.

Prev Post Τίτλοι τέλους για το Volkswagen Up!
Next Post Η Isuzu ετοιμάζει ηλεκτρικό pickup (και) για την Ευρώπη!
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook