Πανίσχυρη αλλά βαριά η νέα BMW M5.

Πανίσχυρη αλλά βαριά η νέα BMW M5.

Φέτος η BMW θα λανσάρει τη νέα M5 που είναι γνωστή με τον κωδικό G90 αλλά όπως έχει αποδείξει το διαδίκτυο πολλές φορές στο παρελθόν, είναι ανυπόμονο. Γιατί λοιπόν να περιμένουμε μέχρι το καλοκαίρι ή έστω, μερικές εβδομάδες επιπλέον όταν υπάρχει η σχετική γνώση από τώρα και δεν πρόκειται να ζημιωθεί κάποιος αν αυτή κυκλοφορήσει; Σύμφωνα με πασίγνωστο forum λοιπόν, η παραγωγή της νέας BMW M5 θα ξεκινήσει τον ερχόμενο Ιούλιο αλλά το ζουμί στο δημοσίευμα βρίσκεται στα νούμερα.

Όπως μαθαίνουμε, η νέα BMW M5 θα είναι κατά 36 χιλιοστά μακρύτερη και κατά 70 χιλιοστά πιο πλατιά σε σύγκριση με την “βασική” G60 5 Series ενώ και το μεταξόνιο θα είναι ελάχιστα μεγαλύτερο εξαιτίας της διαφορετικής γεωμετρίας της ανάρτησης. Τα πράγματα γίνονται ακόμα πιο ενδιαφέροντα από εδώ καθώς η ανάρτηση αναφέρει ότι το γερμανικό super-sedan/wagon θα χρησιμοποιεί το ίδιο κινητήριο σύνολο με την BMW XM. Πρακτικά, αυτό σημαίνει ότι κάτω από το καπό θα βρίσκεται ο “S68” twin-turbo V8 που με χωρητικότητα 4.4 λίτρων είναι ικανός για 585 ίππους και 750 Nm ροπής από μόνος του. Το θέμα είναι ότι δεν είναι μόνος του καθώς του κάνει παρέα ένας ηλεκτροκινητήρας 197 ίππων και 280 Nm ροπής. Δυστυχώς, οι ιπποδυνάμεις των επιμέρους κινητήρων δεν προστίθενται απλά για να προκύψει η συνδυαστική ιπποδύναμη του συνόλου αλλά ακόμα κι έτσι, η νέα BMW M5 θα προσφέρει 728 ίππους και ροπή που δεν αναφέρεται αλλά σίγουρα θα πλησιάζει τετραψήφια νούμερα… Δεν γνωρίζουμε επίσης αν αυτά τα νούμερα αφορούν την “βασική” M5 οπότε περιμένουμε να είναι ακόμα υψηλότερα για την Competition ή αν η G90 τερματίζει προς το παρόν εδώ. Τέλος, αξίζει να αναφέρουμε ότι ως plug-in υβριδική, η M5 και φυσικά η Touring εκδοχή της θα προσφέρουν αρκετά χιλιόμετρα κίνησης μηδενικών εκπομπών ρύπων χάρη σε μία μπαταρία με ωφέλιμη χωρητικότητα 18.6 kWh!

Ως plug-in υβριδική όμως, η νέα M5 θα έρθει αντιμέτωπη με την Νέμεση όλων των εξηλεκτρισμένων μοντέλων: το βάρος. Η ανάρτηση στο forum αναφέρει ότι η νέα ναυαρχίδα της οικογένειας BMW 5 Series θα ζυγίζει ούτε λίγο, ούτε πολύ 2.435 κιλά που ακόμα και αν υποθέσουμε ότι σε αυτό το νούμερο περιλαμβάνονται τα υγρά του οχήματος, αυξάνεται πολύ γρήγορα και εύκολα στους 2.5 τόνους με την (απαραίτητη) παρουσία του οδηγού και αυτό κάνει την M5 βαρύτερη ακόμα και από την αμιγώς ηλεκτρική i5 M60 xDrive με την μπαταρία των 84.3 kWh! Για να έχεις ακόμα μία τάξη μεγέθους, αρκεί να αναφέρουμε ότι η Mercedes-AMG C63 S E Performance ζυγίζει ελάχιστα περισσότερο από 2.100 κιλά παρότι επίσης plug-in υβριδική. Βέβαια, αυτή είναι μικρότερη σε μέγεθος ενώ χρησιμοποιεί έναν τετρακύλινδρο, δίλιτρο βενζινοκινητήρα και όχι τον θηριώδη twin-turbo V8 της BMW αλλά η διαφορά στο βάρος είναι πολύ μεγάλη. Η… ανησυχία μας δεν έχει να κάνει με την ταχύτητα της νέας BMW M5 καθώς δεν υπάρχει περίπτωση η κορυφαία εκδοχή του γερμανικού sedan/wagon να μην είναι τρομερά γρήγορη στην ευθεία. Ανησυχούμε λίγο για το πώς θα διαχειριστεί αυτό το βάρος στις στροφές και πιο συγκεκριμένα σε οποιαδήποτε περίπτωση καλεί την M5 να έρθει αντιμέτωπη με την αδράνεια αλλά δεν θα τα βάψουμε και μαύρα. Οι μηχανικοί σίγουρα θα έχουν βρει κάποια λύση. Περιμένουμε λοιπόν τα επίσημα αποκαλυπτήρια…

Prev Post 780 παραβάσεις υπερβολικής ταχύτητας σε 6 μήνες βεβαιώθηκαν στην Εθνική
Next Post BMW 4 Series – Σπορ και κομψότητα σε coupe και cabrio μορφή
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook