Ακριβότερη από μία Porsche 911 η Toyota GR Supra A90 Final Edition

Ακριβότερη από μία Porsche 911 η Toyota GR Supra A90 Final Edition

Οι κατασκευαστές έχουν την τάση να χρεώνουν το βάρος των ειδικών κατασκευών τους σε χρυσάφι τις σπάνιες φορές που αποφασίζουν να λανσάρουν κάτι τέτοιο στην αγορά. Το έχουμε δει πολλές φορές με την Porsche και πιο πρόσφατα με την Alpine που είχε το θάρρος και το θράσος να ανακοινώσει ότι η τιμή της A110 R Ultime ξεκινά από τα €265.000 – περίπου όσα απαιτεί η Porsche για την 718 Cayman GT4 RS που αποτελεί κατά γενική ομολογία ένα από τα καλύτερα sports cars της εποχής μας. Όταν η Toyota ανακοίνωσε λοιπόν ότι θα αποχαιρετήσει την τρέχουσα γενιά της GR Supra με την “A90 Final Edition” από την μία χαρήκαμε και από την άλλη αναρωτηθήκαμε πού μπορεί να σταματήσει το μεταφορικό κοντέρ. Όχι ότι υπήρχε περίπτωση να την αντέξουν τα οικονομικά μας αλλά τέλος πάντων…

Η Toyota τοποθέτησε την GR Supra για άλλη μία, τελευταία φορά στην αεροδυναμική σήραγγα και εξέλιξε ένα νέο bodykit που αποτελείται από νέο splitter, πτερύγια στα άκρα του εμπρός προφυλακτήρα, νέο καπό που ενσωματώνει έναν επιπλέον αεραγωγή, νέο διαχύτη και μία μεγάλη, σταθερή αεροτομή που όλα κατασκευάζονται από πανάλαφρο carbon. Τοποθέτησε επίσης τα εντυπωσιακά Podium CF bucket καθίσματα της Recaro, επενδύσεις από Alcantara και διάφορα διακοσμητικά που μπορεί να μην συνεισφέρουν σε επίπεδο επιδόσεων αλλά σίγουρα δημιουργούν μία σπορ ατμόσφαιρα στην καμπίνα.

Πιο σημαντικές είναι οι αλλαγές που έχουν γίνει στα μηχανικά όμως. Εκεί όπου ο εξακύλινδρος εν σειρά, υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας έχει δεχθεί σημαντικές αναβαθμίσεις που αυξάνουν την απόδοση του από τους 340 ίππους της στάνταρ έκδοσης στους 435 και την ροπή από τα 500 Nm, στα 570. Ο κινητήρας συνδυάζεται αποκλειστικά με ένα 6-τάχυτο, μηχανικό κιβώτιο ενώ δεν θα μπορούσαμε να μην αναφέρουμε την ρυθμιζόμενη ανάρτηση της KW που έρχεται με νέες ρυθμίσεις στην γωνία camber, το βελτιστοποιημένο σύστημα διεύθυνσης με αποκλειστικές για την συγκεκριμένη έκδοση ρυθμίσεις, τις ενισχύσεις που έχουν γίνει σε διάφορα σημεία του πλαισίου, τις νέες αντιστρεπτικές και τις νέες ζάντες ελαφρού κράματος 19 ιντσών μπροστά και 20 πίσω που ντύνονται με φαρδύτερα ελαστικά και φιλοξενούν το επίσης αναβαθμισμένο σύστημα πέδησης της Brembo.

Η Toyota επέλεξε να μοιράσει τα 300 αυτοκίνητα που θα κάνει διαθέσιμα στους πελάτες της με τα 150 να αφορούν την εγχώρια αγορά όπου η GR Supra A90 Final Edition κοστίζει 15 εκατομμύρια yen (περί τα €92.400 με την τρέχουσα ισοτιμία) για εκείνους τους τυχερούς που θα επιλεχθούν από την λοταρία και τα υπόλοιπα 150 θα διατεθούν στην Ευρώπη. Το θέμα είναι ότι στην Γερμανία, η GR Supra A90 Final Edition ξεκινά από τα €142.800 και στην Γαλλία είναι ακόμα ακριβότερη ξεκινώντας από τα €144.000! Για την ιστορία, οι τιμές αυτές είναι υπερδιπλάσιες των αντίστοιχων 6-κύλινδρων GR Supra και σίγουρα υψηλότερες μίας βασικής Porsche 911 Carrera, έστω και αν δεν φτάνουν τα €155.000 μίας Porsche 911 Carrera S. Αυτό είναι το κόστος μίας συλλεκτικής, ειδικής έκδοσης περιορισμένης παραγωγής και στην τελική, σε όποιον αρέσει…

Prev Post Hyundai Inster – Στους τρείς κορυφαίους φιναλίστ των World Car Awards 2025
Next Post Cupra – Kαθιστά πιο προσιτά τα plug-in υβριδικά μοντέλα της
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook