Τα Opel Astra και Astra Sports Tourer διακρίνονται για την κομψότητα, την πρακτικότητα και την αποδοτικότητα τους ενώ προσφέρουν στον υποψήφιο αγοραστή μία ευρεία γκάμα επιλογών αναφορικά με τα κινητήρια σύνολα τους, όντας διαθέσιμα ως αμιγώς ηλεκτρικά, ως plug-in υβριδικά και ως ήπια υβριδικά με εξαιρετικά οικονομικούς κινητήρες. Τώρα, η plug-in υβριδική επιλογή γίνεται ακόμα πιο ελκυστική καθώς η γερμανική εταιρία ανακοίνωσε πως αναβαθμίζει τα χαρακτηριστικά της “για αυτούς που θέλουν να οδηγούν υπεύθυνα αλλά και πολύ δυναμικά χωρίς να κάνουν το μεγάλο βήμα στην τεχνολογία της ηλεκτροκίνησης” όπως δηλώνει χαρακτηριστικά.
Για αυτούς ακριβώς τους ανθρώπους λοιπόν, το plug-in υβριδικό σύστημα των Astra και Astra Sports Tourer που αποτελείται από έναν υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα 1.6 λίτρων και 150 ίππων και έναν ηλεκτροκινητήρα ο οποίος προσφέρει 125 ίππους έναντι των 110 του μοντέλου που αντικαθίσταται, είναι πλέον ικανό για 196 ίππους και 360 Nm ροπής που σημαίνει ότι προσφέρει 16 ίππους επιπλέον σε σύγκριση με το πρόσφατο παρελθόν. Ο συνδυασμός βενζινοκινητήρα/ηλεκτροκινητήρα εξακολουθεί να κινεί τους τροχούς του εμπρός άξονα μέσω ενός νέου, εξηλεκτρισμένου 7-τάχυτου, αυτόματου κιβωτίου ενώ για την αποθήκευση της ηλεκτρικής ενέργειας χρησιμοποιείται πλέον μία μπαταρία 17.2 kWh σε αντίθεση με αυτή των 12.4 kWh που χρησιμοποιούνταν μέχρι πρόσφατα. Αυτό σημαίνει ότι η ηλεκτρική αυτονομία των Astra και Astra Sports Tourer έχει αυξηθεί από τα 57 χιλιόμετρα στα 83 ενώ οι αναβαθμίσεις έχουν αντίκτυπο και στην κατανάλωση με τα δύο μοντέλα να απαιτούν μόλις 12.7-13.1 kWh ηλεκτρικής ενέργειας και 2.2-2.4 λίτρα καυσίμου ανά 100 χιλιόμετρα κατά μέσο όρο! Κάτι παραπάνω από αξιοπρεπείς είναι και οι επιδόσεις καθώς τα πρώτα 100 km/h έρχονται από στάση σε 7.6 δευτερόλεπτα και η μέγιστη ταχύτητα διαμορφώνεται στα 225 km/h.

Επιπλέον, το νέο Astra Plug-in Hybrid έρχεται εξοπλισμένο με πληθώρα μοντέρνων τεχνολογιών και στοιχείων άνεσης σε κάθε έκδοση, είτε μιλάμε για την ψυχαγωγία και την ενημέρωση των επιβατών με μία οθόνη 10 ιντσών εκτός του ψηφιακού πίνακα οργάνων, είτε μιλάμε για το ασύρματο mirroring του smartphone μέσω Apple CarPlay ή Android Auto, είτε για το keyless σύστημα έναρξης. Άξιο αναφοράς αλλά και επαίνου είναι το γεγονός ότι στη Γερμανία τουλάχιστον, τα νέα plug-in υβριδικά Astra και Astra Sports Tourer θα λανσαριστούν στην ίδια ακριβώς τιμή με τους προκατόχους τους που σημαίνει ότι το πρώτο ξεκινά από τα €38.460 και το δεύτερο από τα €39.960 επιβεβαιώνοντας την πολιτική της γερμανικής μάρκας αναφορικά με τις επιλογές και την ρεαλιστική τιμολόγηση.



