Δεν πέρασε ούτε καν ένας μήνας από την πρεμιέρα του πρωτότυπου Suzuki Swift Concept στο Japan Mobility Show και η ιαπωνική εταιρία έχει ήδη έτοιμη την έκδοση παραγωγής του. Όχι ότι χρειαζόταν πολλές μετατροπές για να μεταμορφωθεί από concept σε ένα αυτοκίνητο έτοιμο να λανσαριστεί στην αγορά αλλά όπως και να έχει, η Suzuki παρουσιάζει σήμερα την έκδοση παραγωγής ελάχιστα πριν γίνει διαθέσιμη στην εγχώρια αγορά.
Όσον αφορά στο εξωτερικό, οι αλλαγές σε σύγκριση με το πρωτότυπο είναι πραγματικά ελάχιστες. Σε σύγκριση με το μοντέλο που αντικαθίσταται δε, είναι περισσότερες αλλά όχι ριζικές. Με λίγα λόγια, η Suzuki διατήρησε σχεδόν τις ίδιες διαστάσεις με το τρέχον Swift που σημαίνει ότι η νέα γενιά έχει μήκος 3.86 μέτρων, πλάτος 1.69 και ύψος 1.5 με μεταξόνιο που αγγίζει τα 2.45 μέτρα ενώ και το design είναι εξέλιξη του απερχόμενου μοντέλου. Η γρίλια είναι λίγο μικρότερη, τα φωτιστικά σώματα είναι πιο τετραγωνισμένα και τοποθετημένα λίγο χαμηλότερα ενώ το καπό είναι πιο… στρογγυλεμένο, μία εικόνα που τονίζεται περαιτέρω από την μετατόπιση των εμπρός φαναριών. Οι πίσω χειρολαβές έχουν επίσης μετατοπιστεί από τις πίσω κολώνες στην συμβατική θέση τους ενώ ανάλογες τόσο σε ύψος όσο και σε έκταση είναι και οι αλλαγές στο πίσω μέρος. Το πακέτο της εξωτερικής εμφάνισης συμπληρώνουν η ευρεία γκάμα για τις ζάντες ελαφρού κράματος και τα 9 διαφορετικά χρώματα, με την Suzuki να προσφέρει και 4 επιπλέον επιλογές με διχρωμία στην οποία οι κολώνες και η οροφή έχουν μαύρο χρώμα.
Στο εσωτερικό, την παράσταση κλέβει η οθόνη των 9 ιντσών που χρησιμοποιείται για το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης ενώ αξίζει να σημειώσουμε ότι για να διατηρηθεί το κόστος πιο χαμηλά μάλλον, η Suzuki επέλεξε την συμβατική λύση ενός αναλογικού πίνακα οργάνων με μία πολυλειτουργική οθόνη ανάμεσα στο στροφόμετρο και το ταχύμετρο. Πέραν αυτών, τα χειριστήρια για το σύστημα κλιματισμού είναι νέα και το χειρόφρενο ηλεκτρικό ώστε να εξοικονομηθεί χώρος στην θέση του. Από το πακέτο της τεχνολογίας και της συνδεσιμότητας, εκτός από τις πολλαπλές θύρες USB, η Suzuki εξοπλίζει το νέο Swift με μία ολοκληρωμένη σουίτα συστημάτων ασφάλειας και υποβοήθησης οδήγησης όπως πρέπει για κάθε μοντέρνο αυτοκίνητο, ανεξαρτήτως κατηγορίας.
Τέλος, έχουμε τα μηχανικά. Παρότι δεν έχουν δημοσιευτεί λεπτομέρειες, υποθέτουμε ότι το νέο Swift χρησιμοποιεί την ίδια αρχιτεκτονική με τον προκάτοχο του, πιθανώς τροποποιημένη ή/και αναβαθμισμένη ενώ στην Ιαπωνία θα είναι διαθέσιμο με έναν νέο τρικύλινδρο, 1200άρη βενζινοκινητήρα σε εξηλεκτρισμένη ή μη-εξηλεκτρισμένη μορφή. Σε κάθε περίπτωση, αυτός συνδυάζεται αποκλειστικά με ένα CVT (κιβώτιο διαρκώς μεταβαλλόμενων σχέσεων) που στέλνει την δύναμη είτε στους εμπρός, είτε και στους τέσσερις τροχούς μέσω του προαιρετικού συστήματος τετρακίνησης αλλά δεν μπορούμε να είμαστε σίγουροι ότι όλα αυτά θα ισχύουν και στις διεθνείς αγορές. Προφανώς, είμαστε αναγκασμένοι να περιμένουμε αν και μέχρι τώρα η Suzuki δεν έχει ανακοινώσει πότε το νέο Swift θα φτάσει στην χώρα μας, με ποια κινητήρια σύνολα και σε τι τιμή.