NISSAN NOTE 1.5 DCI 90 PS: ΦΙΛΙΚΟ ΠΡΟΣ ΠΑΣΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ

NISSAN NOTE 1.5 DCI 90 PS: ΦΙΛΙΚΟ ΠΡΟΣ ΠΑΣΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ
Σύγχρονη σχεδίαση με κόμπακτ αισθητική

Οι ανάγκες που καλείται πλέον να καλύψει ένα σύγχρονο αυτοκίνητο, ειδικά στην ελληνική πραγματικότητα, είναι πολλές και διαφορετικές.  Καταρχήν οφείλει να είναι τουλάχιστον αποδεκτό ως προς την αισθητική του, βεβαίως να έχεις χώρους αρκετούς για ολόκληρη την οικογένεια, φυσικά να είναι οικονομικό στην απόκτηση αλλά και στη χρήση, ενώ και η αξιοπιστία είναι πάντα ένα από τα ζητούμενα. Οι ικανοποιητικές επιδόσεις δεν μπορούν να απουσιάζουν όπως επίσης και ένα μίνιμουμ επίπεδο εξοπλισμού. Όπως αντιλαμβάνεστε η αποστολή των σύγχρονων αυτοκινήτων, ανεξαρτήτως κατηγορίας, κάθε άλλο παρά εύκολη είναι. Εν προκειμένω θα αξιολογήσουμε ποια από τα παραπάνω κριτήρια και σε ποιο βαθμό, πληροί η δεύτερη γενιά του Nissan Note.

Μειωμένο ύψος και περισσότερες καμπύλες

Λιγότερο πολυμορφίζων
Η πρώτη γενιά του Ιαπωνικού μοντέλου έδειχνε από μακριά τις πολυμορφικές καταβολές της. Αντίθετα στη δεύτερη γενιά η αίσθηση είναι σίγουρα διαφορετική  Αυτό διότι μπορεί μήκος και πλάτος να έμειναν αναλλοίωτα, το ύψος όμως μειώθηκε σημαντικά, ενώ και οι γωνίες έδωσαν τις θέσεις τους στις καμπύλες. Παράλληλα η καινούρια σχεδίαση τόσο στο εμπρός όσο και στο πίσω μέρος,  συνέβαλε σημαντική στη πλήρη διαφοροποίηση της τελικής αίσθησης που σου αφήνει. Μία αίσθηση η οποία σε οδηγεί να το χαρακτηρίσεις πλέον ως ένα κόμπακτ διαστάσεων οικογενειακό μοντέλο, με αρκετά δυναμικά χαρακτηριστικά. 

Σκληρά αλλά καλοσυναρμολογημένα πλαστικά

Η τοποθέτηση των τροχών στις τέσσερις γωνίες του αμαξώματος και το μεταξόνιο των 2.6 μέτρων, είχε ως αποτέλεσμα οι εσωτερικοί χώροι να είναι παραπάνω από άνετοι ακόμη και για πέντε ενήλικα άτομα. Σε συνδυασμό μάλιστα με το άνοιγμα των πίσω θυρών σε ορθή γωνία (90΄) και με το ελαφρώς αυξημένο ύψος, σε σχέση με κάποιο συμβατικό όχημα, το καθιστούν ιδανικό τόσο για μαμάδες που βάζουν και βγάζουν παιδιά από παιδικά καθισματάκια, καθώς και για όσους αντιμετωπίζουν προβλήματα με τη μέση τους και τα «χωνευτά» καθίσματα αποτελούν πραγματικό εφιάλτη για αυτούς.

Οι χώροι είναι αναμφίβολα το δυνατό του σημείο




Η εικόνα στο εσωτερικό, παρά τις σκουρόχρωμες επιφάνειες, δεν σου χαλάει τη διάθεση, ενώ και τα πλαστικά μπορεί να είναι αρκετά σκληρά, δείχνουν όμως ικανά να αντέξουν στο χρόνο. Ο πίνακας οργάνων είναι πλήρης, λειτουργικός και ευχάριστος, κυρίως λόγω των χρωματισμών που παίρνει, όταν έχετε επιλέξει τη λειτουργία ΕCO. 


Ο πετρελαιοκινητήρας είναι ιδανικός για τον χαρακτήρα του



Ζωντανός και οικονομικός
H ιδανικότερη και ορθότερη, προς το παρόν τουλάχιστον και εν αναμονή του 1.2 turbo βενζίνης, φαντάζει και είναι ο δανεισμένος από τη Renault πετρελαιοκινητήρας των 1.5 λίτρων με τους 90 ίππους και τη ροπή των 20 κιλών, ο οποίος συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο πέντε σχέσεων, με αρκετά απλωμένη κλιμάκωση. Το φάσμα της ιδανικής λειτουργίας του βρίσκεται ανάμεσα στις 1500 και 3000 στροφές, καθώς κάτω από τις πρώτες είναι λίγο ράθυμος, ενώ πάνω από τις δεύτερες δεν υπάρχει κανένα απολύτως λόγος να ανέβει. Πολύ σημαντικό είναι το γεγονός πως οι εκπομπές CO2 βρίσκονται κάτω από τα 100 γρ./χλμ κάτι που σημαίνει μηδενικά τέλη κυκλοφορίας, τουλάχιστον τη στιγμή που γράφονται αυτές οι γραμμές. Αρκούντως οικονομικώς αποδείχθηκε κατά τη διάρκεια της δοκιμής μας, καθώς με το μεγαλύτερο μέρος των χιλιομέτρων να έχουν γίνει σε αστικές διαδρομές, αυτή δεν υπερέβει ποτέ τα 5.1 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα, ενώ στις περιαστικές μετακινήσεις μπορεί με ευκολία να πέσει σημαντικά κάτω από τα 5 λίτρα.  

Ικανοποιητικός και ο χώρος των αποσκευών

Ευχάριστο
¨Όπως έγραψα και στην αρχή της δοκιμής, ένα σύγχρονο αυτοκίνητο, εκτός όλων των άλλων, οφείλει να είναι ευχάριστο και στην οδήγηση. Και το Nissan Note δεύτερης γενιάς με τον συγκεκριμένο κινητήρα είναι. Μετά τις 1500 στροφές δείχνει τις δυνατότητες του και επιτρέπει στον οδηγό να κινείται σβέλτα μεν, ήρεμα δε. Σε αυτό, εκτός από τη διαθέσιμη ροπή, συμβάλλουν σημαντικές και οι αναρτήσεις οι οποίες είναι μαλακές, οικογενειακό γαρ, χωρίς ωστόσο να επιτρέπουν μεγάλες κλίσεις στο αμάξωμα. Μπορεί και ταξιδεύει άνετα, ακόμη και με πιο σβέλτους ρυθμούς από αυτούς που θα λέγαμε οικογενειακούς, χωρίς να προβληματίζει στο ελάχιστο τον οδηγό ή να κουράζει τους επιβάτες. Τα φρένα είναι πολύ αποτελεσματικά σε κάθε περίπτωση και συμβάλλουν και αυτά στη τελική εικόνα ενός πραγματικά φιλικού προς πάσα κατεύθυνση, αυτοκινήτου. Ενός μοντέλου του οποίου η τιμή της βασικής έκδοσης με τον πετρελαιοκινητήρα ξεκινάει από τα 14500 Ευρώ με απόσυρση. Τιμή η οποία είναι στο όριο να χαρακτηριστεί λογική, καθώς μπορεί να έχει κάποια σημαντικά στοιχεία εξοπλισμού, αλλά του λείπουν και κάποια άλλα βασικά, όπως τα ηλεκτρικά πίσω παράθυρα. Σίγουρα πάντως είναι ένα από τα μοντέλα εκείνα, που μπορούν να αντιμετωπίσουν την εντελώς ιδιόρρυθμη ελληνική πραγματικότητα καθώς τα καταφέρνουν παντού καλά. 


• Χώροι                                           
                                • Σκληρά πλαστικά
• Κατανάλωση                                                  
                              • Μεγάλος κύκλος στροφής
• Κόστος χρήσης
• Αξιοπιστία
• Φιλικότητα
Τεχνικά Χαρακτηριστικά

Κινητήρας                                 1500 κ.εκ. Turbodiesel
Ίπποι                   90
Τελική ταχύτητα       179χλμ/ώρα
0-100 χλμ/ώρα     11.9’’
Μέση κατανάλωση δοκιμής     4,8 λτ.100 χλμ
Εκπομπές CO2       95 γρ./χλμ
Τέλη κυκλοφορίας   Δεν πληρώνει


Αρκετά διαφορετικό το εμπρός μέρος
Φιλικό στην οδήγηση, με εξαίρεση τον μεγάλο κύκλο στροφής

Ευχάριστο σε κάθε κατάσταση

Λειτουργικό και αποτελεσματικό

Του Σωτήρη Βουτσελά
Prev Post RENAULT CLIO 1.5 DCI: ΑΡΜΟΝΙΚΟ
Next Post AUDI A4 1.8 TFSI 120 PS LIMITED: ΑΛΛΑΓΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook