Νέο Volkswagen Transporter – Ζήτημα… πολλαπλών επιλογών!

Νέο Volkswagen Transporter – Ζήτημα… πολλαπλών επιλογών!

Η καμπάνια teaser της Volkswagen για το νέο Transporter ίσως να ήταν μία από τις μεγαλύτερες που έχουμε δει τον τελευταίο καιρό αλλά η αναμονή τελείωσε. Έστω και καθυστερημένα, καθώς όπως η ίδια η εταιρία είχε ανακοινώσει τον Δεκέμβριο του ’23 το νέο Transporter θα παρουσιαζόταν την άνοιξη του 2024, η 7η γενιά του εμβληματικού μοντέλου πραγματοποιεί το ντεμπούτο της για να προστεθεί στην ήδη υπάρχουσα γκάμα πρακτικών προτάσεων που περιλαμβάνει το αμιγώς ηλεκτρικό ID.Buzz και το Multivan T7.

Η νέα γενιά του Volkswagen Transporter μοιράζεται πολλά κοινά με το Ford Transit Custom που κυκλοφορεί ήδη στην αγορά. Η γερμανική εκδοχή του μοντέλου θα είναι διαθέσιμη τόσο ως επαγγελματικό (σε διάφορες διαμορφώσεις) όσο και ως επιβατικό ενώ θα προσφέρει πληθώρα επιλογών όσον αφορά στα κινητήρια σύνολα με την VW να ανακοινώνει ότι οι πελάτες θα μπορούν να διαλέξουν ανάμεσα σε turbodiesel, plug-in υβριδικά και αμιγώς ηλεκτρικά κινητήρα σύνολα. Όσον αφορά στον σχεδιασμό, η συγκεκριμένη κατηγορία δεν επιτρέπει πολλές… καλλιτεχνικές ελευθερίες αλλά το νέο Transporter καταφέρνει να ξεχωρίζει χάρη στην εντυπωσιακή μάσκα που φαίνεται να συνδυάζει στοιχεία από το Multivan και το ID.Buzz αλλά και στα πίσω, LED φωτιστικά σώματα με στοιχεία στο χρώμα του αμαξώματος.

Το εσωτερικό από την άλλη, είναι πρακτικά πανομοιότυπο με αυτό το Ford Transit Custom που σημαίνει ότι κεντρικό ρόλο στο design διαδραματίζουν ο ψηφιακός πίνακας οργάνων 12 ιντσών και η οθόνη του συστήματος ψυχαγωγίας και ενημέρωσης μεγέθους 13 ιντσών ενώ ιδιαίτερη έμφαση έχει δοθεί στη δημιουργία χώρων αποθήκευσης και χώρων για μικροαντικείμενα, ενισχύοντας περαιτέρω την πρακτικότητα του μοντέλου. Η μοναδική ουσιαστική διαφορά ανάμεσα στην καμπίνα των δύο δίδυμων έχει να κάνει με το τιμόνι ενώ δεν αποκλείεται να είναι διαφορετικοί και κάποιοι από τους διακόπτες αλλά δεν μπορούμε να διακρίνουμε από τις υπάρχουσες φωτογραφίες.

Ανάλογα με την έκδοση, το νέο Volkswagen Transporter έχει μήκος από 5.05 έως 5.45 μέτρα με μεταξόνιο από 3.1 έως 3.5 μέτρα. Σε σύγκριση με τον προκάτοχο του, είναι τόσο μακρύτερο όσο και φαρδύτερο και αυτό έχει οδηγήσει σε αύξηση του διαθέσιμου χώρου που αγγίζει πλέον τα 5.8 έως 9.0 κυβικά μέτρα ενώ εντυπωσιακό είναι και το μέγιστο ωφέλιμο φορτίο των 1.33 τόνων αλλά και η δυνατότητα ρυμούλκησης έως 2.8 τόνων. Σύμφωνα με τις πληροφορίες που έδωσε στη δημοσιότητα η γερμανική μάρκα, το νέο Transporter είναι διαθέσιμο με τρεις υπερτροφοδοτούμενους πετρελαιοκινητήρες (110, 150 ή 170 ίππων), ένα νέο plug-in υβριδικό σύστημα (eHybrid) που συνδυάζει έναν βενζινοκινητήρα 2.5 λίτρων με έναν ηλεκτροκινητήρα και μία μπαταρία 16.5 kWh για συνδυαστική απόδοση της τάξης των 232 ίππων και τρεις διαφορετικές αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις (136, 218 και 286 ίππων) που χρησιμοποιούν μία μπαταρία 64 kWh για την αποθήκευση της ενέργειας. Οι πετρελαιοκίνητες και η plug-in υβριδική έκδοση είναι μπροστιοκίνητες, με το 4Motion σύστημα τετρακίνησης να είναι διαθέσιμο στις TDI εκδόσεις με τα 150 και τα 170 άλογα ενώ όλα τα αμιγώς ηλεκτρικά Transporter είναι πισωκίνητα σε πρώτη φάση καθώς μία τετρακίνητη έκδοση είναι προγραμματισμένη να προστεθεί στην γκάμα αργότερα.

Prev Post Ford – Ανοιχτό το ενδεχόμενο επιστροφής στο Le Mans
Next Post Nissan, Honda και Mitsubishi επιβεβαιώνουν την συνεργασία τους
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook