Νέο Subaru Outback – Και εγένετο… SUV!

Νέο Subaru Outback – Και εγένετο… SUV!

Ξέχνα το Subaru Outback όπως το ήξερες τα τελευταία 30 χρόνια. Ξέχνα το υπερυψωμένο station wagon με τα πλαστικά προστατευτικά και τον περιπετειώδη χαρακτήρα. Ξέχνα το μοντέρνο wagon που κάλυπτε τις καθημερινές ανάγκες μίας οικογένειας, πρόσφερε δυναμικά χαρακτηριστικά “επιβατικού”, μπορούσε εύκολα και απροβλημάτιστα να πατήσει χώμα και ταυτόχρονα, ξεχώριζε από το πλήθος χάρη στο ιδιαίτερο στιλ του. Το Subaru Outback ήταν πρωτοπόρο στην συγκεκριμένη κατηγορία και ανάγκασε άλλους κατασκευαστές να το ακολουθήσουν (βλ. Audi και Volvo) αλλά γυρνά σελίδα και μαζί με την σελίδα, γυρνά την πλάτη του στο παρελθόν, την παράδοση και την ιστορία. Η Subaru θα το χαρακτηρίσει εξέλιξη αλλά δεν είμαι σίγουρος αν θα χρησιμοποιούσα την ίδια λέξη για την… SUV-οποίηση του Outback.

Για την 7η γενιά του λοιπόν, το Subaru Outback μεταμορφώνεται σε SUV και ως τέτοιο πλέον, ενσωματώνει όλες τις τάσεις που επικρατούν στην αγορά. Καταρχάς, διατηρεί τις κλασικές αναλογίες του αλλά είναι σημαντικά πιο τετραγωνισμένο, με πιο κάθετη μάσκα αλλά και πίσω μέρος και σημαντικά περισσότερο σχεδιαστικό “θόρυβο” από τους προκατόχους του. Τα φωτιστικά σώματα για παράδειγμα έχουν χωριστεί σε δύο διακριτά μέρη ενώ η γρίλια διαθέτει ένα έντονο μοτίβο και σε ολόκληρη την περίμετρο του αμαξώματος υπάρχουν πλαστικά προστατευτικά που ενισχύουν τον off-road χαρακτήρα του μοντέλου. Προχωρώντας προς τα πίσω, η κεκλιμένη οροφή των… προγόνων του έχει δώσει την θέση της σε μία ολόισια, τα παράθυρα είναι μεγαλύτερα συμβάλλοντας στη δημιουργία μίας αίσθησης ευρυχωρίας στην καμπίνα ενώ τα πίσω φανάρια εκτείνονται τόσο στα πλαϊνά του οχήματος όσο και προς το κέντρο του, όπου συναντούν φυσικά το σήμα της εταιρίας.

Ολοκαίνουρια είναι και η καμπίνα, με premium υλικά, νέο design και περισσότερη τεχνολογία από ποτέ. Πίσω από το πολυλειτουργικό τιμόνι με τα μεγάλα φυσικά χειριστήρια υπάρχει ένας ψηφιακός πίνακας οργάνων 12.3 ιντσών και στα δεξιά του, στο κέντρο του ταμπλό και λίγο ψηλότερα από το καντράν, βρίσκεται μία οθόνη αφής 12.1 ιντσών που χρησιμοποιείται για το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης το οποίο σύμφωνα με την Subaru, διαθέτει νέο, ισχυρότερο επεξεργαστεί ώστε να γίνει πιο γρήγορο και να ανταποκρίνεται αμεσότερα στις εντολές του χειριστή. Άξιο αναφοράς είναι και το γεγονός ότι η Subaru έχει επαναφέρει μία σειρά φυσικών χειριστηρίων στην κεντρική κονσόλα, στοιχείο που βελτιώνει αισθητά την εργονομία και την ασφάλεια ενώ δεν μπορούμε να μην αναφέρουμε ότι η εταιρία δούλεψε πολύ στην εκμετάλλευση των διαθέσιμων χώρων με αποτέλεσμα το νέο Outback να προσφέρει περισσότερους τόσο για τους επιβάτες όσο και για τις αποσκευές τους. Η επιπλέον ηχομόνωση συμβάλλει στην μείωση των θορύβων που περνούν στην καμπίνα ενώ τα καθίσματα τοποθετούνται πλέον απευθείας πάνω στο πλαίσιο προσφέροντας αυξημένη άνεση, ιδίως κατά τη διάρκεια μεγάλων ταξιδιών.

Ο μοναδικός τομέας που δεν έχει σημαντικές αλλαγές είναι αυτός των μηχανικών. Το νέο Subaru Outback χρησιμοποιεί τον γνωστό και δοκιμασμένο συνδυασμό ενός τετρακύλινδρου, boxer βενζινοκινητήρα ο οποίος είναι ικανός για 180 ίππους, με το Lineartronic κιβώτιο διαρκώς μεταβαλλόμενων σχέσεων (CVT) και το Symmetrical All-Wheel Drive σύστημα τετρακίνησης. Αποκλειστικά για το Outback Wilderness, υπάρχει και ένας υπερτροφοδοτούμενος boxer 2.4 λίτρων που παράγει 260 ίππους αλλά ακόμα και σε αυτή την περίπτωση, η υπόλοιπη μετάδοση παραμένει ίδια.

Μιας που την αναφέραμε, η “Wilderness” έκδοση έρχεται με μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος (241 χιλιοστά έναντι 220 της βασικής) που έχει αντίκτυπο στις γωνίες προσέγγισης, διαφυγής και ράμπας, νέα ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ με διαφορετικές ρυθμίσεις, ειδικά καλιμπραρισμένο σύστημα τετρακίνησης και ελαφρώς διαφορετικό design τόσο στο αμάξωμα όσο και στην καμπίνα ώστε να αντικατοπτρίζεται ο πιο σκληροπυρηνικός χαρακτήρας του. Το μόνο που μένει τώρα είναι να μάθουμε πότε θα λανσαριστεί στην ευρωπαϊκή αγορά και ποια θα είναι η τιμή του καθώς θα πρέπει να είναι σαφές σε αυτό το σημείο ότι το Subaru Outback προσφέρει πλέον πολλά περισσότερα σε σύγκριση με το παρελθόν!

Prev Post Πλησιάζει στο πρώτο εργοστάσιο της στην Ευρώπη η MG
Next Post Genesis X Gran Equator – Άψογο πάντρεμα ρετρό και μοντέρνου
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook