Το νέο Skoda Kodiaq παρουσιάστηκε στις αρχές του καλοκαιριού αναβαθμισμένο σε κάθε τομέα αλλά χωρίς να αλλάζει με οποιονδήποτε τρόπο την αποδεδειγμένα επιτυχημένη συνταγή. Άπλετοι χώροι που εξασφαλίζει εκτός από το μήκος των 4.75 μέτρων και το έξυπνο packing, άφθονη τεχνολογία με τα “Smart Dials”, οθόνες, head-up display, συνδεσιμότητα και μία ολοκληρωμένη σουίτα συστημάτων ασφάλειας και υποβοήθησης οδήγησης, βιωσιμότητα χάρη στα ανακυκλωμένα και ανακυκλώσιμα υλικά και μία πλήρη γκάμα κινητήριων συνόλων που περιλαμβάνει αμιγώς θερμικές και για πρώτη φορά, μία plug-in υβριδική επιλογή. Οι πιο… θερμόαιμοι όμως θα παρατήρησαν ότι τα περισσότερα άλογα που προσέφερε το νέο Skoda Kodiaq ήταν 204 και αυτό το νούμερο ενδεχομένως να μην τους ικανοποίησε. Η εταιρία επιστρέφει στον τόπο του εγκλήματος λοιπόν, για να αποκαλύψει την κορυφαία, από πλευράς επιδόσεων, “RS” έκδοση του Kodiaq.
Κάτω από το καπό βρίσκεται ο γνωστός και δημοφιλής 2.0 TSI EVO βενζινοκινητήρας που προσφέρει 265 ίππους και 400 Nm ροπής ή αν προτιμάς, περίπου 20 ίππους και 30 Nm ροπής περισσότερα από τον προκάτοχο του. Αξιοποιώντας την αυξημένη ισχύ του 4-κύλινδρου, υπερτροφοδοτούμενου βενζινοκινητήρα, το ούτως ή άλλως στάνταρ σε οποιαδήποτε έκδοση, σύστημα τετρακίνησης και το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (DSG), το Skoda Kodiaq RS χρειάζεται μόλις 6.3 δευτερόλεπτα για να ολοκληρώσει το σπριντ στα 100 km/h ενώ η μέγιστη ταχύτητα είναι 231 km/h αλλά οι αρετές του “καυτού” SUV δεν σταματούν εκεί. Οι μηχανικοί της Skoda εξόπλισαν το Kodiaq RS τόσο με το προοδευτικό σύστημα διεύθυνσης όσο και με το προηγμένο DCC+ adaptive chassis που διαθέτει πλέον σημαντικά μεγαλύτερο εύρος ρυθμίσεων σε σύγκριση με την πρώτη γενιά του μοντέλου με αποτέλεσμα η οδική συμπεριφορά, η ακρίβεια αλλά και η ευελιξία του Kodiaq RS να βρίσκονται σε υψηλότερο επίπεδο.
Ένα “RS” μοντέλο της Skoda δεν αρκεί να είναι γρήγορο όμως, πρέπει και να το δείχνει. Γι’ αυτό οι σχεδιαστές διακόσμησαν το Kodiaq RS με τα χαρακτηριστικά μαύρα στοιχεία όπως για παράδειγμα το περίγραμμα της γρίλιας, οι εξωτερικοί καθρέφτες, το πάνω μέρος των πλαισίων των παραθύρων, οι ράγες οροφής και φυσικά, την πίσω κολώνα που είναι ένα από τα πλέον χαρακτηριστικά σημεία της δεύτερης γενιάς του Kodiaq. Νέοι είναι και οι προφυλακτήρες στο εμπρός και το πίσω μέρος ενώ το πακέτο ολοκληρώνουν οι αποκλειστικές για το Kodiaq RS “Elias” ζάντες ελαφρού κράματος 20 ιντσών. Οι ενδιαφερόμενοι θα έχουν να επιλέξουν ανάμεσα σε 8 διαφορετικά χρώματα για το αμάξωμα, συμπεριλαμβανομένου του εντυπωσιακού Bronx Gold Metallic ενώ για την καμπίνα, η Skoda προσφέρει δύο επιλογές: την στάνταρ “RS Suedia” όπου οι επενδύσεις τόσο στα καθίσματα όσο και στο ταμπλό και τις πόρτες αποτελεί έναν συνδυασμό του υλικού Suedia και δερματίνης και την “RS Suite” όπου οι επενδύσεις είναι αυθεντικό δέρμα.
Σε κάθε περίπτωση, οι επιβάτες θα απολαμβάνουν τα ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα σπορ καθίσματα με λειτουργίες θέρμανσης και μνήμης, τον μαύρο ουρανό και ο οδηγός το νέο, πολυλειτουργικό τιμόνι και τα μεταλλικά πεντάλ. Ο πλούσιος βασικός εξοπλισμός δε, περιλαμβάνει τον ψηφιακό πίνακα οργάνων 10 ιντσών, την κεντρική οθόνη του συστήματος infotainment 13 ιντσών, το ποιοτικό ηχοσύστημα της Canton, τα high-tech Matrix-LED φωτιστικά σώματα και πολλά ακόμα. Η Skoda δεν έχει ανακοινώσει ακόμα την τιμή του νέου Kodiaq RS αλλά δεν χρειάζεται πολύ φαντασία για να συμπεράνει κάποιος ότι θα είναι υψηλότερη από αυτές των άλλων εκδόσεων.