Η Morgan δεν είναι μία εταιρία που κατασκευάζει παλιομοδίτικα αυτοκίνητα. Όλοι μπορούν να το κάνουν αυτό αλλά δεν θα καταφέρουν να το κάνουν για τα 115 χρόνια που είναι ζωντανή η αγγλική εταιρία. Η Morgan κάνει κάτι πολύ πιο σημαντικό από το να κατασκευάζει παλιομοδίτικα αυτοκίνητα. Κρατάει ζωντανή την ιστορία. Προσφέρει αυτοκίνητα με στιλ, χαρακτήρα και προσωπικότητα μία εποχή που όλα αυτά είναι σπανιότερα από οτιδήποτε άλλο όταν μιλάμε για τους τέσσερις τροχούς. Προσφέρει μία εμπειρία χρήσης που δεν θα βρεις πουθενά αλλού και αν πρέπει να κάνει κάποιους συμβιβασμούς για να συνεχίσει όχι μόνο να προσφέρει αλλά και να αναβαθμίσει την εμπειρία “Morgan”, θα το κάνει δίχως να το σκεφτεί. Κάπως έτσι καταλήγουμε στη νέα ναυαρχίδα της εταιρίας από το Malvern.
Το Supersport δεν είναι απλά μία ανανεωμένη εκδοχή του Plus Six. Δεν ίσιωσε τα μαλλιά του, φόρεσε κραγιόν και άλλαξε μπλούζα και βγήκε για βόλτα. Είναι ένα εντελώς διαφορετικό αυτοκίνητο που η Morgan αναγκάστηκε να πιστοποιήσει ως νέο και αναπαριστά την φιλοδοξία της εταιρίας να συνεχίσει να δημιουργεί αυτοκίνητα που μιλάνε στην καρδιά του κόσμου για άλλα 115 χρόνια! Εμφανισιακά ναι, αν δεν προσέξεις τις διαφορές και τις αλλαγές μπορεί να θεωρήσεις ότι πρόκειται για ένα Plus Six με λίγα παραπάνω φρου-φρου κι αρώματα όμως αυτό δεν θα μπορούσε να απέχει περισσότερο από την πραγματικότητα. Το Morgan Supersport αντλεί επιρροές από το Midsummer speedster που δημιούργησε σε συνεργασία με τον Pininfarina (αν και ο σχεδιασμός του Supersport είχε ολοκληρωθεί πριν ξεκινήσει το project του Midsummer) και έχει βελτιστοποιηθεί αεροδυναμικά με κάποια στοιχεία αυτής της προσπάθειας να φαίνονται και άλλα όχι.
Πάρε για παράδειγμα τον νέο εμπρός προφυλακτήρα, το χαρακτηριστικό πέταλο στο κέντρο της μάσκας, τον αεραγωγό στο εμπρός μέρος του μεγάλου καπό αλλά και τον διακριτικό διαχύτη που φιλοξενεί την διπλή απόληξη της εξάτμισης. Εκμοντερνισμένα στοιχεία υπάρχουν φυσικά και στα LED φωτιστικά σώματα (εμπρός και πίσω), στις στάνταρ 18άρες ζάντες ελαφρού κράματος που μπορούν να αντικατασταθούν από τις σφυρήλατες 19άρες “Aerolite” και στην οροφή που είναι φυσικά υφασμάτινη αλλά μπορεί να αντικατασταθεί με ένα ανθρακονημάτινο hardtop που μεταμορφώνει το Supersport σε coupe! Εξίσου ρετρομοντέρνο είναι και το εσωτερικό που διατηρεί τον… αναχρονιστικό σχεδιασμό αλλά προσφέρει εργονομία, ποιότητα και εξοπλισμό που βρίσκουμε σε premium, σύγχρονα αυτοκίνητα όπως για παράδειγμα το ηχοσύστημα της Sennheiser, η επιφάνεια ασύρματης φόρτισης και η δυνατότητα hands-free κλήσεων.
Όσον αφορά στα μηχανικά, το Morgan Supersport χρησιμοποιεί το CXV αλουμινένιο spaceframe πλαίσιο και διαθέτει ένα νέο σύστημα διεύθυνσης για καλύτερη αίσθηση και πιο άμεση απόκριση, όπως και νέα ανάρτηση που προσφέρει μεγαλύτερη διαδρομή. Οι πιο απαιτητικοί θα βρούνε στον κατάλογο του προαιρετικού εξοπλισμού τα ρυθμιζόμενα αμορτισέρ της Nitron και ένα μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης που ακούγεται σαν μία πολύ καλή ιδέα δεδομένου ότι κάτω από το μακρύ καπό κρύβεται ένας υπερτροφοδοτούμενος, εξακύλινδρος εν σειρά βενζινοκινητήρας με χωρητικότητα 3.0 λίτρων που προσφέρει 340 ίππους και 500 Nm ροπής. Τα νούμερα δεν είναι πολύ εντυπωσιακά αλλά είναι κάτι παραπάνω από αρκετά για ένα Supersport που δεν ζυγίζει περισσότερα από 1.170 κιλά!
Πάντως όλα αυτά και κυρίως το προνόμιο του να ζεις με ένα Morgan Supersport δεν έρχονται φθηνά καθώς το νέο μοντέλο της αγγλικής μάρκας ξεκινά από τις 85.000 λίρες προ φόρων (περί τα €100.000 με την τρέχουσα ισοτιμία) και μπορεί να κοστίσει πολύ περισσότερο αν αρχίσεις να τσεκάρεις κουτάκι στην προαναφερθείσα λίστα του προαιρετικού εξοπλισμού. Αυτό είναι όμως το τίμημα για ένα πραγματικά χειροποίητο αυτοκίνητο. Φυσικά δεν απευθύνεται σε όλους αλλά αυτοί που θα το κάνουν δικό τους έχουν κάθε δικαίωμα να καυχιούνται για το απόκτημα τους!