Νέο Morgan Plus Four – Παλιομοδίτικα μοντέρνο

Νέο Morgan Plus Four – Παλιομοδίτικα μοντέρνο

Ποιος πίστευε ότι ένα μοντέλο που μοιάζει να έχει ξεπηδήσει από τα βάθη του 20ου αιώνα θα περάσει μέσα σε χρονικό διάστημα μικρότερο των 4 ετών δύο φορές το κατώφλι του… χειρουργείου. Ο λόγος για το Morgan Plus Four που πριν από τέσσερα χρόνια μόλις μεταπήδησε από την απαρχαιωμένη αρχιτεκτονική που χρησιμοποιούσε με περιοδικές αναβαθμίσεις/ανανεώσεις από τα μέσα του προηγούμενου αιώνα, σε μία ολοκαίνουρια αλουμινένια πλατφόρμα. Κι όμως, η αγγλική μάρκα επανέρχεται στο συγκεκριμένο θέμα για να φρεσκάρει την αισθητική κατά κύριο λόγο, του Plus Four και να το κάνει λίγο πιο λιτό και αν το χωράει το μυαλό σου, ακόμα πιο ρετρό.

Μία από τις βασικότερες αλλαγές έχει να κάνει με τα νέα φωτιστικά σώματα στο εμπρός μέρος. Φωτιστικά σώματα τα οποία έχουν εξελιχθεί εξ ολοκλήρου από την Morgan, είναι 25 χιλιοστά μεγαλύτερα σε διάμετρο από αυτά που αντικαθιστούν και ενσωματώνουν το κυρίως φανάρι, τα φλας και τα φώτα ημέρας. Τα φλας είναι ενσωματωμένα στο φωτιστικό σώμα και στο πίσω μέρος με συνέπεια την αφαίρεση των δεύτερων μονάδων και την περαιτέρω απλούστευση του design. Στο πίσω μέρος, παρατηρούμε επίσης τον νέο “διαχύτη” που φιλοξενεί την διπλή απόληξη της εξάτμισης και συνδυάζεται με ένα splitter (αμφότερα βαμμένα σε μαύρο ματ χρώμα με στόχο την… απόκρυψη τους) ενώ νέοι είναι οι καθρέφτες που έχουν σχεδιαστεί και κατασκευάζονται από αλουμίνιο από την Morgan, η οποία υπόσχεται πως είναι ελαφρύτεροι, πιο ανθεκτικοί και πιο λειτουργικοί από ποτέ.

Στο εσωτερικό τα πράγματα έχουν μείνει σε πολύ μεγάλο βαθμό ίδια, με εξαίρεση το premium ηχοσύστημα της Sennheiser που έχει αναβαθμιστεί ώστε να προσφέρει μεγαλύτερη ένταση και την συνδεσιμότητα που έχει αναβαθμιστεί με Bluetooth μεγαλύτερης εμβέλειας. Η ίδια ιστορία συνεχίζεται και στα μηχανικά, όπου η μοναδική αλλαγή εντοπίζεται στο νέο, προαιρετικό Dynamic Handling Pack που έχει εξελιχθεί σε συνεργασία με την ειδική στις αναρτήσεις Nitron και προσφέρει νέα ελατήρια, διαφορετικά ρυθμιζόμενα αμορτισέρ και μία αντιστρεπτική ράβδο για το πίσω μέρος. Κατά τα άλλα, ο δίλιτρος, τετρακύλινδρος, υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας που προμηθεύει η BMW στην Morgan έχει διατηρήσει την θέση του κάτω από το μακρύ καπό και παράγει 258 ίππους και 350 Nm ροπής στην έκδοση με το μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων ή 258 ίππους και 400 Nm ροπής στην έκδοση με το αυτόματο 8-τάχυτο. Μπορεί να μην ακούγονται πολλά με τα σημερινά δεδομένα αλλά δεδομένου ότι το Morgan Plus Four ζυγίζει μόλις 1.009 έως 1.013 κιλά, οι επιδόσεις που εξασφαλίζει είναι κάτι παραπάνω από αξιοπρεπείς, ιδίως αν αναλογιστεί κανείς τον χαρακτήρα του μοντέλου. Τα 100 km/h από στάση έρχονται σε μόλις 4.8’’ για το αυτόματο και σε 5.2’’ για το χειροκίνητο Plus Four, με την μέγιστη ταχύτητα να είναι ίδια και στις δύο εκδόσεις: 240 km/h.

Prev Post Το pickup της Kia ονομάζεται Tasman!
Next Post Alfa Romeo Milano – Καλώς ορίσατε στη νέα εποχή!
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook