Το νέο Lexus GX είναι γεγονός και σύμφωνα με την ιαπωνική εταιρία αποτελεί την τελευταία έκφραση του πνεύματος καινοτομίας της συνδυάζοντας με αριστοτεχνικό τρόπο την πολυτέλεια που περιμένει κάποιος από ένα μοντέλο με το μεγάλο “L” στην μάσκα, με τις εκτός δρόμου δυνατότητες ενός πιο… παραδοσιακού SUV. Γενικά, το νέο GX γεφυρώνει διαφορετικούς κόσμους: την παράδοση με το μέλλον, το πολυτελές με το off-road, την ανθρωποκεντρικότητα με την τεχνολογία και όλα αυτά, γίνονται εμφανή ήδη από την πρώτη ματιά στο design του αυτοκινήτου.

Για το αμάξωμα, το σχεδιαστικό τμήμα επέλεξε ένα design που εκφράζει τις δυνατότητες και τις ικανότητες του νέου μοντέλου. Έτσι, έχει διατηρήσει τις αναλογίες ενός κλασικού off-roader όπως και το γενικότερο, τετράγωνο σχήμα αλλά έχει εμπλουτίσει το νέο GX με στοιχεία όπως η χαρακτηριστική spindle γρίλια με τα νέα, εντυπωσιακά φωτιστικά σώματα που έχουν μετατοπιστεί όσο το δυνατόν ψηλότερα ώστε να μην πληγωθούν σε κάποια από τις εκτός δρόμου περιπέτειες του ιδιοκτήτη ενώ στο πίσω μέρος υιοθετείται το πολύ… in ενιαίο φωτιστικό σώμα που καθώς συνεχίζει με την LED μπάρα από τη μία άκρη ως την άλλη, τονίζει το πλάτος του οχήματος. Κατά τα άλλα παρατηρούμε τα φαρδιά φτερά, τους τετραγωνισμένους θόλους, το πόσο πίσω έχουν τραβηχτεί οι εμπρός κολώνες και το χαμηλό κεντρικό μέρος του καπό που παρέχει καλύτερη ορατότητα προς το έδαφος μπροστά από το αυτοκίνητο.

Σημαντικά αναβαθμισμένο σε σύγκριση με την τρέχουσα γενιά είναι και το εσωτερικό, όπου την παράσταση κλέβει η μεγάλη οθόνη 14 ιντσών στο κέντρο του ταμπλό. Το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης προσφέρει ασύρματη συνδεσιμότητα με Apple CarPlay και Android Auto ενώ πιστή στο off-road μοτίβο του νέου GX, η Lexus έχει εξοπλίσει το μεγάλο SUV με ξεχωριστά, φυσικά χειριστήρια τόσο για τον έλεγχο των συστημάτων κλιματισμού και ήχου, όσο και την λειτουργία των off-road στοιχείων δίπλα στον επιλογέα του κιβωτίου ταχυτήτων. Η καμπίνα μπορεί να φιλοξενήσει ανάλογα με την διαμόρφωση 5 ή 6 επιβάτες ενώ χάρη στην ευελιξία που προσφέρει, με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων δημιουργείται αρκετός χώρος ακόμα και για ένα ποδήλατο 29 ιντσών.

Ο εκμοντερνισμός του Lexus GX συνεχίζεται και στα μηχανικά όμως. Η νέα γενιά χρησιμοποιεί την GA-F αρχιτεκτονική και αυτό σημαίνει ότι γερασμένος ατμοσφαιρικός V8 της προηγούμενης γενιάς είδε την πόρτα της εξόδου ώστε να τοποθετηθεί ένας υπερτροφοδοτούμενος V6 με χωρητικότητα 3.5 λίτρων. Αυτός παρέχει όχι μόνο υψηλότερη ιπποδύναμη σε σύγκριση με το απερχόμενο σύνολο, 354 άλογα έναντι 296 του V8 αλλά και σχεδόν 50% περισσότερη ροπή που αγγίζει τα 650 Nm. Συνδυάζεται με ένα επίσης νέο, 10-τάχυτο “Direct Shift” αυτόματο κιβώτιο και το σύστημα τετρακίνησης της ιαπωνικής μάρκας.

Έτσι, το νέο Lexus GX είναι σε θέση να ρυμουλκήσει έως και 3.500 κιλά αλλά και να κινηθεί με άνεση τόσο σε ασφάλτινους δρόμους όσο και εκτός αυτών ενώ γι’ αυτούς που θέλουν κάτι ακόμα πιο… σκληροπυρηνικό, η Lexus προσφέρει και την “Overtrail” έκδοση που έρχεται με νέες ζάντες ελαφρού κράματος 18 ιντσών, φαρδύτερα off-road ελαστικά, μαύρα προστατευτικά στα φτερά, αλουμινένια προστατευτικά για το κάτω μέρος του αμαξώματος και για πρώτη φορά σε μοντέλο της Lexus, το Electronic-Kinetic Dynamic Suspension System (E-KDSS) που παρέχει βελτιωμένη άρθρωση στους τροχούς κατά την κίνηση εκτός δρόμου και μειωμένες κλίσεις στο αμάξωμα όταν το GX πατάει σε άσφαλτο. Προαιρετικά, το GX Overtrail μπορεί να εξοπλιστεί και με ψηλότερους προφυλακτήρες. Τέλος, να αναφέρουμε ότι το νέο Lexus GX θα λανσαριστεί στις αγορές της δυτικής Ευρώπης από τις αρχές του 2024.