Η εμπορική πορεία της Mitsubishi ενδεχομένως να μην είναι αυτή που οραματίστηκαν τα στελέχη της όταν πριν από 3 χρόνια αποφάσιζαν ότι δεν πρόκειται να εγκαταλείψουν την ευρωπαϊκή αγορά αλλά χωρίς ανταγωνιστικά μοντέλα σε δημοφιλείς κατηγορίες δεν ξέρω τι μπορεί να περιμένει κάποιος από την ιαπωνική εταιρία. Αυτό θα ξεκινήσει να αλλάζει τον ερχόμενο Σεπτέμβριο όταν η Mitsubishi θα παρουσιάσει ένα νέο, αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο στην μεγαλύτερη από πλευράς όγκου πωλήσεων κατηγορία στην Ευρώπη. Ο λόγος για το Eclipse Cross που δεν αναπαριστά μονάχα ένα μεγάλο βήμα στον κόσμο της ηλεκτροκίνησης για την Mitsubishi, αλλά και μία σημαντική κίνηση στο C-segment καθώς και το επόμενο στάδιο στην συνεργασία της εταιρίας με την Renault.
Ο λόγος για το τελευταίο είναι ότι το επερχόμενο Mitsubishi Eclipse Cross δεν θα είναι κάποιο πρωτότυπο μοντέλο υπό την έννοια ότι έχει εξελιχθεί και κατασκευάζεται από την ίδια την Mitsubishi. Μετά το Colt που βασίζεται στο Renault Clio, το ASX που βασίζεται στο Renault Captur και το Grandis που βασίζεται στο Renault Symbioz, το ηλεκτρικό Eclipse Cross θα βασίζεται στο Renault Scenic E-Tech και ενώ το μοντέλο που θα λανσάρει η Mitsubishi θα διαθέτει κάποια σχεδιαστικά στοιχεία που θα το διαφοροποιούν από το γαλλικό δίδυμο αδερφάκι του, δεν θα κάνει κάποια σημαντική προσπάθεια να κρύψει την συγγένεια. Με πιο απλά λόγια, περιμένουμε νέες ζάντες ελαφρού κράματος, ελαφρώς διαφορετικά φώτα, ανασχεδιασμένη γρίλια και φυσικά, τα σήματα της Mitsubishi και του Eclipse Cross αλλά οι γραμμές, οι αναλογίες, το σχήμα και το βασικό design τόσο στο αμάξωμα όσο και στην καμπίνα, δεν θα αλλάξουν ιδιαίτερα σε σύγκριση με το Scenic E-Tech.
Το ίδιο ισχύει και για τα μηχανικά του αυτοκινήτου. Αρχικά, το Mitsubishi Eclipse Cross θα είναι διαθέσιμο στην έκδοση με την μεγάλη μπαταρία των 87 kWh ενώ το 2026 θα ακολουθήσει και αυτή με την μικρότερη μπαταρία των 60 kWh (τα μεγέθη των μπαταριών δεν ανακοινώθηκαν από την ίδια την Mitsubishi αλλά βασίζονται σε αυτά που προσφέρει η Renault στο Scenic E-Tech) ενώ περιμένουμε να δούμε αν η ιαπωνική εταιρία θα προσφέρει δύο εκδόσεις και όσον αφορά στους ηλεκτροκινητήρες καθώς το Scenic E-Tech είναι διαθέσιμο είτε με έναν ηλεκτροκινητήρα 170 ίππων, είτε με δύο και συνδυαστική απόδοση 218 ίππων. Όλα αυτά θα συνδυάζονται με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας τόσο στα συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης οδήγησης όσο και στην συνδεσιμότητα και το infotainment ενώ κλείνοντας, η Mitsubishi αναφέρει πως το Eclipse Cross θα κατασκευάζεται στην Ευρώπη και πιο συγκεκριμένα, στο εργοστάσιο της Ampere στο Douai της Γαλλίας.