Από την πρώτη του παρουσίαση το 2008, το i10 αποτελεί μια ιστορία επιτυχίας για τη Hyundai στην Ευρώπη. Το μοντέλο σχεδιάζεται, αναπτύσσεται και κατασκευάζεται στην Ευρώπη. Το εξωτερικό του αμάξωμα αντικατοπτρίζει το νεανικό του πνεύμα, ενώ παράλληλα εξασφαλίζει κορυφαία προσβασιμότητα και άνεση ώστε να υποστηρίζει τους διαφορετικούς χρήστες του στις καθημερινές τους δραστηριότητες. Με το πιο ολοκληρωμένο πακέτο συστημάτων ασφάλειας και συνδεσιμότητας της κατηγορίας του, το i10 προσφέρει ένα πλήρες πακέτο. Το i10 διαθέτει μια νεανική και δυναμική σχεδίαση που προσφέρει μια αντίθεση μεταξύ των απαλών επιφανειών και των αιχμηρών γραμμών του. Η εικόνα γίνεται πιο τολμηρή χάρη στη χαμηλωμένη οροφή και το μεγάλο μεταξόνιο, ενώ η φαρδιά εμπρός μάσκα εκφράζει τον σπορ χαρακτήρα του και ενσωματώνει εμπρός φώτα ημέρας LED (DRL). Ένα “H” που δημιουργείται με την οριζόντια γραμμή της πίσω πόρτας έχει ενσωματωθεί στα πίσω φώτα ED. Το μοντέλο διαθέτει νέας σχεδίασης ζάντες αλουμινίου 15 ιντσών. Ο σχεδιασμός του εσωτερικού προσφέρει άνεση χωρίς να περιορίζει την πρακτικότητα. Κάτω από το ταμπλό, μπλε λαμπτήρες προσφέρουν επιπλέον φωτισμό.
Το μεγάλο μεταξόνιο ενισχύει την άνεση για στους επιβάτες και η μεταβαλλόμενη χωρητικότητα του χώρου αποσκευών των 252 λίτρων είναι από στους καλύτερες στην κατηγορία. Παράλληλα, η κάμερα οπισθοπορείας βοηθά στους οδηγούς κατά το παρκάρισμα. Επιπλέον, έχουν προστεθεί οι ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι καθρέφτες, οι οποίοι είναι πρωτοποριακοί για την κατηγορία A. Τα χαρακτηριστικά συνδεσιμότητας, συμπεριλαμβανομένων των ασύρματων Apple CarPlay και Android Auto, καθιστούν το i10 πρωτοπόρο στην κατηγορία του. Αυτά είναι ενσωματωμένα σε μια έγχρωμη οθόνη αφής 8 ιντσών, τη μεγαλύτερη στην κατηγορία, ενώ διατίθεται και ασύρματη φόρτιση. Εν τω μεταξύ, η τελευταία αναβάθμιση τηλεματικής Bluelink® παρέχει σημαντικά οφέλη στους οδηγούς όσον αφορά την ασφάλεια και την προστασία, τον έλεγχο και τη συνδεσιμότητα μέσω μιας εφαρμογής.
Το νέο i10 είναι εξοπλισμένο με προηγμένα χαρακτηριστικά ενεργητικής ασφάλειας και υποβοήθησης οδήγησης Hyundai Smart Sense – το πιο ολοκληρωμένο πακέτο ασφάλειας στην κατηγορία του. Αυτό περιλαμβάνει το σύστημα υποβοήθησης αποφυγής εμπρόσθιας σύγκρουσης (FCA) για “πεζό” και “ποδηλάτη”, το σύστημα υποβοήθησης παρακολούθησης λωρίδας (LFA) και το σύστημα προειδοποίησης πίσω επιβάτη (ROA). Το i10 διατίθεται με δύο κινητήρες βενζίνης: έναν 3κύλινδρο MPi 1,0 λίτρων και έναν 4κύλινδρο MPi 1,2 λίτρων. Και οι δύο διατίθενται με χειροκίνητο κιβώτιο πέντε σχέσεων ή με αυτοματοποιημένο χειροκίνητο κιβώτιο πέντε σχέσεων. Η Hyundai έχει επίσης ανανεώσει το i10 N Line, το οποίο διαθέτει έναν αποκλειστικό κινητήρα 1,0 λίτρων Turbo GDi με χειροκίνητο κιβώτιο πέντε σχέσεων για πολύ καλές επιδόσεις, καθώς και μια σειρά από σχεδιαστικές βελτιώσεις. Με την αντίθεση μεταξύ των απαλών επιφανειών και των αιχμηρών γραμμών του, το i10 έχει μια νεανική, δυναμική και μοναδική σχεδίαση που ξεχωρίζει στην κατηγορία A.
Η μοναδική εξωτερική σχεδίαση του νέου i10 προσφέρει μια αντίθεση ανάμεσα στις απαλές επιφάνειες και τις αιχμηρές γραμμές του. Το i10 έχει μια τολμηρή εμφάνιση και ένα σπορ αμάξωμα με καθαρές γραμμές, το οποίο έχει διαμορφωθεί έτσι ώστε να προσφέρει το μέγιστο εσωτερικό χώρο. Αυτές οι βελτιώσεις συμπληρώνονται από τις ατσάλινες ζάντες των 14 ιντσών και τις ζάντες αλουμινίου των 16 ιντσών – και οι δύο παρουσιάστηκαν στην τελευταία αναβάθμιση- καθώς και από τις καινούργιες ζάντες αλουμινίου των 15 ιντσών, που έχουν σαν αποτέλεσμα μια ξεχωριστή εμφάνιση. Το i10 έχει μια νεανική και δυναμική σχεδίαση που ξεχωρίζει στην κατηγορία A. Το μοντέλο διαθέτει το νέο λογότυπο “Hyundai”, το οποίο έχει επίπεδο σχεδιασμό και φινίρισμα από βουρτσισμένο αλουμίνιο. Η φαρδιά μάσκα του εκφράζει το σπορ χαρακτήρα και ενσωματώνει τα εμπρός φώτα ημέρας LED (DRL) που παρουσιάζουν ένα νέο σχέδιο με κυψελοειδές πλέγμα. Τα πίσω φώτα LED δημιουργούν ένα “H” με την οριζόντια γραμμή της πίσω πόρτας. Βάθος και πολυπλοκότητα στην εμπρόσθια όψη προσθέτει η γυαλιστερή μαύρη γραμμή στους προβολείς αλογόνου. Στο πίσω μέρος, δύο οριζόντιες γραμμές «σπάνε» τις απαλές επιφάνειες του χώρου αποσκευών και καταλήγουν στα γραφικά των πίσω φώτων.
Το προφίλ του i10 χαρακτηρίζεται από το καθαρό, ομαλά μυώδες κύριο αμάξωμα, το οποίο έχει διαμορφωθεί έτσι ώστε να προσφέρει τους καλύτερους δυνατούς χώρους στο εσωτερικό. Μοναδικοί τριγωνικοί όγκοι τονίζουν οπτικά το πλάτος του αυτοκινήτου και αναδεικνύουν τη θέση των τροχών στις τέσσερις γωνίες. Η κολόνα C σε σχήμα Χ, που είναι ορατή από μακριά, είναι σαφώς στοιχείο αναγνώρισης του αυτοκινήτου και έλκει το βλέμμα στο λογότυπο i10 που βρίσκεται στην κολόνα. Ο σχεδιασμός του εσωτερικού προσφέρει μια νεανική αίσθηση χωρίς να μειώνει τη χρηστικότητα. Ένα από τα πιο σημαντικά στοιχεία είναι το επιπλέον πλάτος που δημιουργείται από τους αεραγωγούς που προεξέχουν στο τέλος της πόρτας για να υποστηρίξουν την οριζόντια λογική της αρχιτεκτονικής. Το μεγάλο διακοσμητικό πάνελ στο ταμπλό έχει το τρισδιάστατο μοτίβο “κηρήθρας” που επεκτείνεται και στα πάνελ των θυρών. Αυτό προσδίδει οπτική αξία σε ολόκληρο το εσωτερικό.
Ο χαρακτήρας του i10 που παραπέμπει άμεσα σε μοντέλο μεγαλύτερης κατηγορίας συνεχίζεται με το νεανικό στιλ και τις πρακτικές λύσεις του εσωτερικού – χωρίς συμβιβασμούς στην άνεση για τους οδηγούς ή τους επιβάτες. Η επένδυση των θυρών έχει σχεδιαστεί για να επεκτείνει οπτικά το ταμπλό, ενώ παράλληλα οδηγεί το μάτι προς τις μεγάλες θήκες αποθήκευσης στις πόρτες. Εκτός από το χώρο αποθήκευσης στο ντουλαπάκι του ταμπλό οι σχεδιαστές του i10 ενσωμάτωσαν έναν επιπλέον ανοιχτό αποθηκευτικό χώρο πάνω από το ντουλαπάκι στην πλευρά του συνοδηγού. Το i10 είναι εξοπλισμένο με φώτα χρώματος μπλε κάτω από το ταμπλό. Ένα νέο χρωματικό πακέτο, το Purple Package, προσδίδει έναν παιχνιδιάρικο χαρακτήρα στη σπορτίφ εξωτερική σχεδίαση του αυτοκινήτου. Διαθέτει καθίσματα με επένδυση από ύφασμα ταρτάν με κάθετες μοβ γραμμές, καθώς και μοβ πινελιές στις ραφές και τους αεραγωγούς. Τα γκρι σημεία επαφής με τη μοβ γυαλάδα, όπως φαίνεται στο προστατευτικό κάλυμμα και στην κάτω κεντρική κονσόλα, προσθέτουν επιπλέον στυλ.
Η Hyundai συνεχίζει την διάθεση του i10 N Line, το τέταρτο μοντέλο της Hyundai με αυτό το δυναμικό επίπεδο εξοπλισμού που συνδυάζει τη σχεδίαση του i10 με τις σπορτίφ πινελιές και τα δυναμικά N Line χαρακτηριστικά. Συνεχίζει το επιτυχημένο λανσάρισμα του N Line από το 2018 με το i30 και το i30 Fastback και στη συνέχεια με το Tucson, το i20 και το Kona. Το πιο πρόσφατο i10 N Line της Hyundai συμπληρώνεται από έναν αποκλειστικό κινητήρα 1.0 T-GDi για συναρπαστική οδηγικά εμπειρία και επιδόσεις. Όπως και το i10, η δυναμική και κομψή σχεδίαση του i10 N Line προσφέρει μια αντίθεση μεταξύ των μαλακών επιφανειών και των αιχμηρών γραμμών του αμαξώματος. Οι εξωτερικές αναβαθμίσεις περιλαμβάνουν ειδικά σχεδιασμένους προφυλακτήρες, ένθετα και κόκκινες πινελιές, προσδίδοντάς μια δυναμική εμφάνιση που είναι εμπνευσμένη από την συμμετοχή της Hyundai στο μηχανοκίνητο αθλητισμό. Οι νέες, αποκλειστικές ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών και τα μπροστινά φώτα ημέρας LED (DRL) τονίζουν τη χαρακτηριστική σχεδίαση του i10 N Line και τη σπορ συμπεριφορά του αυτοκινήτου.
Τα άλλα αποκλειστικά σχεδιαστικά χαρακτηριστικά του i10 N Line περιλαμβάνουν τα λογότυπα N Line, το σήμα i10 σε κόκκινη γραμματοσειρά, καθώς και την προστατευτική «ποδιά» και τον διαχύτη. Κατά το λανσάρισμα οι πελάτες μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα σε έξι συνολικά χρώματα αμαξώματος – οκτώ κατά τη διάρκεια του έτους – τα οποία μπορούν να συνδυαστούν με δίχρωμη οροφή. Ο εσωτερικός σχεδιασμός έχει στοιχεία από αγωνιστικά αυτοκίνητα όπως το σπορ τιμόνι και ο επιλογέας ταχυτήτων με το λογότυπο N, καθώς και τα κόκκινα περιγράμματα στους αεραγωγούς ή τα μεταλλικά πεντάλ. Παράλληλα, τα σπορ καθίσματα, με ράχες που έχουν επενδύσεις με τριπλή κόκκινη γραμμή, προσφέρουν μεγαλύτερη στήριξη για ακρίβεια στην οδήγηση και επικέντρωση στις επιδόσεις. Όπως και το i10 στη στάνταρ έκδοση , προσφέρει νεανικό στυλ και πρακτικές λύσεις χωρίς συμβιβασμούς στην άνεση. Το i10 N Line προσφέρεται με έναν αποκλειστικό 3-κύλινδρο κινητήρα 1,0 λίτρων Turbo GDi με 100 PS και 172 Nm ροπής. Η έκδοση αυτή τοποθετείται πάνω από την 4-κύλινδρη έκδοση MPi των 1,2 λίτρων με 84 PS και 117,6 Nm ροπής. Και οι δύο κινητήρες διατίθενται με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων 5 σχέσεων.