Τον περασμένο Μάρτιο η Audi παρουσίασε το νέο A3 εμπλουτίζοντας την γκάμα με τη νέα έκδοση “Allstreet” αλλά χωρίς να κάνει λόγο για τα S3 και RS3. Το πρώτο πραγματοποίησε την πρεμιέρα του περίπου έναν μήνα μετά το βασικό μοντέλο προσφέροντας πλέον 333 ίππους, 420 Nm ροπής, ένα αναβαθμισμένο 7-τάχυτο, αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη και ενδεχομένως σημαντικότερα απ’ όλα, το torque splitter που μέχρι εκείνο το σημείο αποτελούσε αποκλειστικό προνόμιο του κορυφαίου RS3. Για άλλη μία φορά όμως δεν υπήρχε το παραμικρό σημάδι του Audi RS3. Έπρεπε να περάσουν κι άλλοι μήνες για να δούμε τις πρώτες εικόνες της πιο καυτής έκδοσης αλλά και να μάθουμε ότι αυτή μόλις έσπασε το ρεκόρ γύρου για compact μοντέλα στην “Πράσινη Κόλαση” ή αλλιώς, στην πίστα του Nurburgring.
Σύμφωνα με την επίσημη ανακοίνωση της γερμανικής μάρκας και το video που στην συνοδεύει, το Audi RS3 σταμάτησε τα χρονόμετρα στο 7:33,123 εκθρονίζοντας τον προηγούμενο κάτοχο του ρεκόρ που δεν είναι άλλος από την BMW M2. Το κουπέ της BMW είχε καταγράψει πριν από 10 μήνες έναν χρόνο της τάξης των 7 λεπτών και 38,71 δευτερολέπτων που σημαίνει ότι το καυτό compact sedan της Audi είναι κάτι παραπάνω από 5.5 δευτερόλεπτα ταχύτερο. Το ρεκόρ του Audi RS3 πραγματοποιήθηκε στα χέρια του Frank Stippler ο οποίος εκμεταλλεύτηκε στο έπακρο τις αναβαθμίσεις που έγιναν από τους μηχανικούς της μάρκας στο RS3, το carbon-ceramic σύστημα πέδησης, την ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη ανάρτηση και τα Pirelli P Zero Trofeo R ελαστικά. Από την προσοχή των μηχανικών δεν θα μπορούσε να ξεφύγει και το λογισμικό του συστήματος διεύθυνσης και της ανάρτησης που βελτιστοποιήθηκε ώστε να μπορεί να διαχειριστεί τα υψηλότερα φορτία ενώ νέο είναι και το σύστημα torque vectoring που σύμφωνα με την Audi βελτιώνει την ευελιξία του αυτοκινήτου και μειώνει την προσπάθεια που απαιτείται στο turn-in για το σύστημα διεύθυνσης.
Η Audi δεν αναφέρεται σε κανένα σημείο στον εμβληματικό 5-κύλινδρο, υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα των 2.5 λίτρων παραλείποντας εντέχνως να μας ενημερώσει για το αν αυτός έχει υποστεί αλλαγές (και ποιο είναι το εύρος και το αποτέλεσμα τους) ή αν συνεχίζει με τα 407 άλογα της απερχόμενης “Performance Edition”. Όπως επίσης δεν αφαιρείται ακόμα το καμουφλάζ προσπαθώντας να κρύψει τις επεμβάσεις των σχεδιαστών στο εμπρός και το πίσω μέρος ενώ το μόνο που φαίνεται στην καμπίνα είναι το νέο τιμόνι με το πιο τετραγωνισμένο design. Η λογική λέει ότι δεν απέχουμε πολύ από την πλήρη, επίσημη παρουσίαση του νέου Audi RS3 με την εταιρία να ανακοινώνει ότι οι παραγγελίες για την ανανεωμένη έκδοση θα ξεκινήσουν στα τέλη του Αυγούστου.