Σαράντα ημέρες μετά την πρεμιέρα του ολοκαίνουριου και άκρως εντυπωσιακού A6 Avant, η Audi επεκτείνει την οικογένεια του μοντέλου με το κλασικό, διαχρονικό και πάντοτε… in, Sedan. Μία έκδοση που θέτει τα στάνταρ τόσο όσον αφορά στο design όσο και στην αεροδυναμική καθώς με συντελεστή οπισθέλκουσας Cd της τάξης του 0.23, το A6 Sedan είναι το πιο αεροδυναμικό, τουλάχιστον από πλευράς αποδοτικότητας, θερμικό μοντέλο παραγωγής στην ιστορία της γερμανικής εταιρίας!
Πέραν αυτού, η Audi μας επιφύλασσε και μία μικρή έκπληξη καθώς το νέο A6 Sedan ανασύρει μνήμες από το παρελθόν και πιο συγκεκριμένα, από την εμβληματική κατά την ταπεινή γνώμη του γράφοντος, C5 γενιά του μοντέλου που κυκλοφορούσε στους δρόμους από τα τέλη της δεκαετίας του ’90 μέχρι τα μέσα της επόμενης. Προφανώς δεν αναφερόμαστε στο εμπρός μέρος, αφού μέχρι τις μεσαίες κολώνες το A6 Sedan δεν διαφοροποιείται από το A6 Avant και αυτό είναι απόλυτα λογικό. Στο εμπρός μέρος λοιπόν, ξεχωρίζουν τα κομψά φωτιστικά σώματα και η μεγάλη και χαμηλή Singleframe γρίλια. Ακριβώς πίσω από αυτήν βρίσκεται ένα σοφιστικέ αεροδυναμικό στοιχείο που συνεπικουρείται από τις μεγάλες εισαγωγές αέρα στα πλαϊνά του προφυλακτήρες. Οι λεγόμενες “αερο-κουρτίνες” επιτυγχάνουν βελτιστοποιημένη ροή αέρα και χαρίζουν στο A6 Sedan μία επιβλητικότητα ενώ το spoiler στο κάτω μέρος του προφυλακτήρα μειώνει το αεροδυναμικό lift στον εμπρός άξονα σε συνεργασία με πάνελ στο πάτωμα του αυτοκινήτου που καθοδηγούν τον αέρα ακριβώς εκεί που πρέπει.
Στο πίσω μέρος όμως, παρατηρούμε το χαρακτηριστικό notchback που από τη μία λειτουργεί ως φόρος τιμής στο ένδοξο παρελθόν του μοντέλου και από την άλλη, συνεισφέρει ενεργά στην άριστη αεροδυναμική του A6 Sedan. Η έντονη καμπυλότητα του πίσω μέρους και το σχεδόν ανεπαίσθητο αλλά λειτουργικό βαθούλωμα ακριβώς πριν από αυτήν δημιουργούν το ιδανικό “stall” ενώ ο μεγάλος, πλατύς διαχύτης ισορροπεί το αεροδυναμικό φορτίο παρέχοντας τον ιδανικό συνδυασμό ανάμεσα στο lift του πίσω άξονα και τις αντιστάσεις!
Όσον αφορά στα μηχανικά, το Audi A6 Sedan θα είναι διαθέσιμο αρχικά με δύο ήπια υβριδικά κινητήρια σύνολα: έναν δίλιτρο, τετρακύλινδρο turbodiesel 204 ίππων και 400 Nm ροπής και έναν 3-λιτρο, twin-turbo V6 με 367 ίππους. Το ήπια υβριδικό σύστημα υποστηρίζει τη λειτουργία των θερμικών κινητήρων παρέχοντας έως 24 ίππους και 230 Nm ροπής όταν υπάρχει ανάγκη ενώ επιτρέπει και την κίνηση με μηδενικές εκπομπές ρύπων σε πολύ χαμηλές ταχύτητες. Δύο στοιχεία που αξίζει να αναφέρουμε από την λίστα του προαιρετικού εξοπλισμού είναι η ενεργή αερανάρτηση που έχει τελειοποιήσει την σύνθεση σπορ χαρακτηριστικών και άνεσης. Σε σύγκριση με την στάνταρ ανάρτηση του A6 Sedan, το όχημα “κάθεται” 20 χιλιοστά πιο κοντά στο έδαφος με την απόσταση από αυτό να μειώνεται κατά 10 χιλιοστά επιπλέον όταν ο οδηγός επιλέγει το Dynamic mode οδήγησης. Υπάρχει επίσης και ένα σύστημα τετραδιεύθυνσης που βελτιώνει περαιτέρω την ευστάθεια του οχήματος σε μεσαίες και υψηλές ταχύτητες και προσφέρει στο όχημα μήκους σχεδόν 5 μέτρων την απαραίτητη ευελιξία σε… αστικές ταχύτητες.
Όπως δηλώνει χαρακτηριστικά η Audi δε, η ηχομόνωση του νέου A6 Sedan είναι κατά 30% βελτιωμένη σε σύγκριση με τον προκάτοχο του ενώ αξίζει να αναφέρουμε παρότι σχετικά προφανές, ότι η Sedan έκδοση δεν διαφοροποιείται από την Avant σε επίπεδο design, ποιότητας, συναρμογής ή εξοπλισμού . Έτσι βλέπουμε την ίδια διαμόρφωση με τις 3 οθόνες στο ταμπλό με την μοναδική υποχώρηση που θα πρέπει να αποδεχθεί ο μελλοντικός ιδιοκτήτης να σχετίζεται με την χωρητικότητα του πορτ-μπαγκάζ καθώς το Avant προσφέρει έως 503 λίτρα ενώ το Sedan περιορίζεται (στις υβριδικές εκδόσεις) στα 452 λίτρα. Κλείνοντας να προσθέσουμε ότι το νέο Audi A6 Sedan θα κατασκευάζεται στο Neckarsulm της Γερμανίας και πως οι παραγγελίες ανοίγουν στα μέσα του Απριλίου με τιμή που ξεκινά από τα €55.500 στην εγχώρια αγορά.