Από το λανσάρισμα της πρώτης γενιάς της GLC η Mercedes-Benz έχει δει τις πωλήσεις του πολυτελούς SUV παγκοσμίως να αγγίζουν τα 2 εκατομμύρια αυτοκίνητα και με την δεύτερη γενιά που παρουσιάζεται σήμερα, είναι προφανές ότι θέλει να συνεχίσει αυτή την επιτυχία και στην εποχή του εξηλεκτρισμού. Έτσι, η νέα Mercedes-Benz GLC, ένα αυτοκίνητο που εξελίχθηκε παράλληλα με την C-Class και μοιράζεται μεγάλο μέρος των μηχανικών της με αυτήν, έχει “σχεδιαστεί συστημικά για υβριδική κίνηση” αλλά δεν σταματά εκεί καθώς υπόσχεται περισσότερη πολυτέλεια, περισσότερη άνεση και περισσότερη τεχνολογία.
Για τον σχεδιασμό δεν έχουμε να πούμε πολλά καθώς αποτελεί εξέλιξη της προηγούμενης γενιάς και όχι κάτι ριζοσπαστικά διαφορετικό. Εμφανίζει πάντως αρκετές επιρροές από τα τελευταία μοντέλα της γερμανικής μάρκας, συμπεριλαμβανομένων των ηλεκτρικών “EQ”, χωρίς ωστόσο να απομακρύνεται πολύ από το design του προκατόχου της. Αν θέλουμε να ξεχωρίσουμε κάποια στοιχεία, θα αναφερθούμε στην μεγαλύτερη γρίλια με τις χρωμιωμένες λωρίδες να καθοδηγούν το βλέμμα στο μεγάλο αστέρι στο κέντρο της, τα νέα φωτιστικά σώματα εμπρός και πίσω και τους εντονότερους προφυλακτήρες ενώ όπως πάντα, το πακέτο συμπληρώνουν οι ζάντες ελαφρού κράματος που ξεκινούν από τις 18 ίντσες και φτάνουν στις 20. Φυσικά, οι επίδοξοι ιδιοκτήτες θα μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα στην standard εμφάνιση και την πιο σπορ του προαιρετικού AMG line πακέτου που απεικονίζεται στις φωτογραφίες.
Τεράστιες είναι οι διαφορές ανάμεσα στη νέα GLC και την απερχόμενη γενιά στο εσωτερικό. Η νέα έχει αποκτήσει την τελευταία έκδοση του συστήματος ψυχαγωγίας και ενημέρωσης που συνδυάζεται με μία κάθετα τοποθετημένη οθόνη αφής 11.9 ιντσών ενώ ψηφιακός είναι και ο πίνακας οργάνων των 12.3 ιντσών. Έτσι, η καμπίνα της νέας Mercedes GLC είναι αν μη τι άλλου εντυπωσιακή σε εμφάνιση ενώ αισθητή είναι και η αναβάθμιση στην πολυτέλεια με την εταιρία να δηλώνει πως έχει επιλέξει πιο ποιοτικά υλικά για τις επενδύσεις.
Όσον αφορά στα μηχανικά, η νέα GLC βασίζεται στην ίδια αρχιτεκτονική (MRA) με την C-Class και παρουσιάζεται με διαφορετικές διαστάσεις σε σύγκριση με τον προκάτοχο της. Συγκεκριμένα, με μήκος 4.716 χιλιοστά, πλάτος 2.075 mm και ύψος 1.650 mm, είναι 60 χιλιοστά μακρύτερη, 21 χιλιοστά στενότερη και 4 χιλιοστά χαμηλότερη ενώ 15 χιλιοστά μεγαλύτερο είναι το μεταξόνιο της, στα 2.888 χιλιοστά.
Η ανάρτηση αποτελείται από μία διάταξη τεσσάρων συνδέσμων εμπρός και πολλαπλών συνδέσμων πίσω και αξίζει να αναφέρουμε πως η Mercedes θα προσφέρει την GLC και με μία προαιρετική, “off-road” ανάρτηση που αυξάνει την απόσταση από το έδαφος κατά 20 χιλιοστά. Διαθέσιμη, όπως και πριν, θα είναι και η σπορ ανάρτηση με πιο “σφιχτές” ρυθμίσεις στα ελατήρια και τα αμορτισέρ ενώ για πρώτη φορά, η GLC θα προσφέρει και την επιλογή ενός συστήματος τετραδιεύθυνσης.
Κατά το λανσάρισμα της στην αγορά, η Mercedes-Benz GLC θα είναι διαθέσιμη με μία σειρά εξηλεκτρισμένων κινητήριων συνόλων. Στα ήπια υβριδικά, βρίσκουμε τις GLC 200 4Matic με 204 ίππους, την GLC 300 4Matic με 258 ίππους και την πετρελαιοκίνητη GLC 220d 4Matic με 197 ίππους. Όλες είναι δίλιτρες και όλες εφοδιάζονται με την ενσωματωμένη γεννήτρια/μίζα δεύτερης γενιάς που παρέχει 23 ίππους και 200 Nm ροπής για σύντομο χρονικό διάστημα όταν αυτό είναι απαραίτητο.
Στην κατηγορία των plug-in υβριδικών προσφέρονται οι GLC 300e 4Matic των 313 ίππων, η GLC 400e 4Matic των 381 ίππων και η diesel GLC 300de 4Matic των 335 ίππων, στις οποίες οι δίλιτροι κινητήρες τους συνδυάζονται με έναν ηλεκτροκινητήρα 100 kW και 440 Nm ροπής. Αυτός τροφοδοτείται με ενέργεια από μία μπαταρία 31.2 kWh που χαρίζει ηλεκτρική αυτονομία της τάξης των 104-120 χιλιομέτρων για τις βενζινοκίνητες εκδόσεις και 102-117 χιλιομέτρων για την πετρελαιοκίνητη. Αργότερα θα προστεθούν στην γκάμα και οι ισχυρότερες, AMG αλλά σε αυτές θα αναφερθούμε όταν έρθει η ώρα τους.