Νέα Bentley Continental GT. Χωρίς W12 αλλά με υβριδικό V8 782 ίππων!

Νέα Bentley Continental GT. Χωρίς W12 αλλά με υβριδικό V8 782 ίππων!

Η Continental GT ήταν ανέκαθεν ένας από τους βασικούς πυλώνες του οικοδομήματος της Bentley. Ήταν το μοντέλο με το οποίο ξεκίνησε η αναγέννηση της αγγλικής μάρκας και αυτό που τραβούσε το περισσότερο κουπί στον στίβο των πωλήσεων, τουλάχιστον μέχρι την παρουσίαση και το λανσάρισμα της Bentayga. Ήταν αυτή που επαναπροσδιόρισε την Bentley και την έφερε στην σύγχρονη εποχή και το ίδιο, έστω και σε μικρότερο βαθμό, θα κάνει και η τέταρτη γενιά της Continental GT που μπορεί σχεδιαστικά να αποτελεί εξέλιξη του απερχόμενου μοντέλου αλλά τεχνολογικά και ποιοτικά αναπαριστά ένα μεγάλο άλμα προς τα εμπρός εστιάζοντας στην βιωσιμότητα και τον σεβασμό στο περιβάλλον όχι μόνο αναφορικά με τα υλικά που χρησιμοποιούνται αλλά και στα μηχανικά.

Αυτό γιατί στην καρδιά της νέας Bentley Continental GT χτυπά ένας υπερτροφοδοτούμενος V8 βενζινοκινητήρας χωρητικότητας 4.0 λίτρων ο οποίος είναι ικανός για 600 άλογα από μόνος του αλλά υποβοηθείται από έναν ηλεκτροκινητήρα 140 kW για να προσφέρει συνολικά 782 ίππους και 1.000 Nm ροπής. Είναι ο λεγόμενος “Ultra Performance Hybrid” και δεν είναι μονάχα ισχυρότερος από τους V8 και W12 κινητήρες της προηγούμενης γενιάς αλλά ξεπερνά οποιονδήποτε άλλο κινητήρα έχει κατασκευάσει η αγγλική μάρκα στο παρελθόν. Ο ηλεκτροκινητήρας δε, τροφοδοτείται με ενέργεια από μία μπαταρία 25.9 kWh η οποία είναι τοποθετημένη πίσω από τον πίσω άξονα για βέλτιστη κατανομή βάρους με αποτέλεσμα να παρέχει 81 χιλιόμετρα κινητικότητας μηδενικών εκπομπών ρύπων και συνολική εμβέλεια που αγγίζει τα 859 χιλιόμετρα – ότι πρέπει για ένα grand tourer πολυτελείας όπως η Continental GT.

Σαν να μην έφτανε αυτό, η νέα Bentley επωφελείται από ένα σύστημα τετρακίνησης με δυνατότητες torque vectoring και ηλεκτρονικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης στον πίσω άξονα, το προηγμένο και σοφιστικέ Bentley Performance Active Chassis που περιλαμβάνει ένα σύστημα ελέγχου κλίσεων 48V, ρυθμιζόμενη αερανάρτηση δύο θαλάμων, τη νέα γενιά του συστήματος ευστάθειας και ένα σύστημα τετραδιεύθυνσης που εξασφαλίζει βελτιωμένη ευστάθεια σε υψηλές ταχύτητες και ευελιξία σε χαμηλές! Η εταιρία ισχυρίζεται ότι η νέα Continental GT προσφέρει ταυτόχρονα περισσότερη άνεση και καλύτερο έλεγχο των κλίσεων από των προηγούμενη γενιά και με βάση τα τεχνικά χαρακτηριστικά, δεν έχουμε λόγο να αμφιβάλλουμε γι’ αυτόν τον ισχυρισμό! Αξίζει επίσης να αναφέρουμε ότι παρά το γεγονός ότι η νέα Bentley Continental GT είναι κατά 192 κιλά βαρύτερη από το μοντέλο που αντικαθιστά, είναι επίσης σημαντικά ταχύτερη του επιταχύνοντας στα 100 km/h από στάση σε μόλις 3.2 δευτερόλεπτα και συνεχίζοντας να επιταχύνει μέχρι την μέγιστη ταχύτητα των 335 km/h!

Όσον αφορά στον τομέα της αισθητικής, η νέα Bentley δανείζεται αρκετά στοιχεία από τις δημιουργίες της Mulliner και ειδικότερα από την Batur. Οι επιρροές είναι κάτι παραπάνω από εμφανείς στα εμπρός φωτιστικά σώματα αλλά και στην (μικρότερη) γρίλια και τα άκρα του εμπρός προφυλακτήρα. Στο προφίλ οι σχεδιαστές της εταιρίας επέλεξαν να απλουστεύσουν το design ενώ στο πίσω μέρος την παράσταση κλέβουν τα επιμηκυμένα φανάρια με τα εντυπωσιακά γραφικά. Το υπόλοιπο αμάξωμα είναι γνώριμο καθώς ούτε οι αναλογίες άλλαξαν ιδιαίτερα, ούτε οι χαρακτηριστικές γραμμές όπως για παράδειγμα τα μυώδη φτερά και οι μεγάλες καμπύλες.

Στο ίδιο μήκος κύματος κινείται και το εσωτερικό που από την μία διατηρεί τα βασικά στοιχεία του design της απερχόμενης γενιάς και από την άλλη παρουσιάζεται δραστικά βελτιωμένο. Μπορεί λοιπόν η καμπίνα να μην διαφέρει ουσιαστικά από την προηγούμενη γενιά αλλά οι μηχανικοί της Bentley αναβάθμισαν αισθητά την ηχομόνωση, πρόσθεσαν μία νέα ηλεκτρική αρχιτεκτονική, εξόπλισαν το νέο μοντέλο με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας στα συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης οδήγησης και τοποθέτησαν ένα μοντέρνο σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης που προσφέρει ασύρματη συνδεσιμότητα, υποστηρίζει over-the-air αναβαθμίσεις και συνδυάζεται με το Bentley Rotating Display και την οθόνη 12.3 ιντσών του. Στα highlights της καμπίνας περιλαμβάνονται οι νέες επενδύσεις, τα ρυθμιζόμενα καθίσματα και τα τρία διαφορετικά ηχοσυστήματα με αυτό της Naim να είναι στην κορυφή με 18 ηχεία και 2.200 Watt διαθέσιμα για να καλύψουν οποιαδήποτε επιθυμία του ιδιοκτήτη όσον αφορά στην ακουστική. Είναι όλα αυτά αρκετά για να δικαιολογήσουν τον τίτλο του πρώτου “καθημερινού supercar” στην ιστορία; Προς το παρόν δεν γνωρίζουμε. Η ουσία είναι ότι όπως όλα τα αυτοκίνητα, είτε μιλάμε για το πιο καθημερινό και “πεζό” mainstream μοντέλο είτε για την ακριβότερη εξωτική δημιουργία, έτσι και η Bentley Continental GT θα κριθεί από αυτούς που θα την αποκτήσουν. Σύμφωνα με την εταιρία δε, οι πρώτες παραδόσεις είναι προγραμματισμένες για το ερχόμενο φθινόπωρο οπότε δεν θα αργήσουμε να μάθουμε και τις πρώτες εντυπώσεις για το grand tourer των σχεδόν 280.000 ευρώ προ φόρων…

Prev Post Νέο Ford Explorer – Με δυνατότητα να το δείτε και να το οδηγήσετε
Next Post Αποκλειστικά ηλεκτρική η νέα BMW X4;
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook