Οι πιο παλιοί σίγουρα θα θυμούνται τα χαρακτηριστικά τετράγωνα, υπερυψωμένα minivan της Mitsubishi από την μακρινή πλέον, δεκαετία του ’80 και του ’90. Το σχήμα τους, η απλότητα τους και το γεγονός ότι εξοπλίζοντας και με σύστημα τετρακίνησης τα έκαναν εξαιρετικά δημοφιλή και αν στην Ελλάδα δεν έφτασαν ποτέ οι μετέπειτα γενιές ή αν έφτασαν, δεν γνώρισαν την αποδοχή της 3ης, το Mitsubishi Delica συνέχισε την εμπορική πορεία του σε άλλες χώρες. Στην εποχή της ηλεκτροκίνησης το Delica δεν θα μπορούσε να μείνει… έξω από τον χορό και η έκθεση Japan Mobility Show ήταν μία τέλεια ευκαιρία να δούμε ένα πιθανό μέλλον για το χαριτωμένο μικρομέγαλο της Mitsubishi.
Μπορεί να μην είναι εξίσου εντυπωσιακό με το Nissan Hyper Force ή εξίσου πολυτελές με τα πρωτότυπα της Lexus αλλά το D:X Concept της Mitsubishi αποπνέει μία αύρα που σου φτιάχνει την διάθεση. Μία αύρα που την έχουν πολλά μικρά οχήματα που προσπαθούν να κινηθούν ως μεγαλύτερα. Το D:X Concept λοιπόν είναι ένα πρωτότυπο, 6-θέσιο off-roader με πάρα πολύ μικρούς προβόλους, μεγάλους τροχούς και συρόμενες πόρτες που μπορεί να φιλοξενήσει ως και 2 άτομα σε κάθε σειρά καθισμάτων. Αυτή η διαμόρφωση δεν αφήνει πολύ χώρο για τις αποσκευές βέβαια, αλλά γι’ αυτό είναι το roof-box οπότε δεν θα μας απασχολήσει περαιτέρω αυτή η λεπτομέρεια.
Ούτε θα έχουμε ιδιαίτερο πρόβλημα με την ορατότητα καθώς το D:X Concept είναι ούτως ή άλλως εύκολο, ευάερο και ευήλιο και η κάμερα στο εμπρός μέρος που στέλνει εικόνα σε μία τεράστια οθόνη στο ταμπλό κάνει ακόμα πιο εύκολη την πλοήγηση του ακόμα και σε δύσκολες καταστάσεις. Σαν να μην έφτανε αυτό, το πρωτότυπο της Mitsubishi εξοπλίζεται με κάμερες αντί για καθρέφτες οπότε υπάρχουν άλλες δύο οθόνες στις εμπρός κολώνες γι’ αυτόν τον λόγο.
Σε λοιπά highlights δεν γίνεται να μην αναφέρουμε τα “πανοραμικά” καθίσματα που όχι μόνο μπορούν να μετατοπιστούν κατά τον διαμήκη άξονα αλλά οι εμπρός τουλάχιστον, έχουν την δυνατότητα περιστροφής κατά 180ο. Όπως δεν μπορούμε να μην αναφέρουμε τα μινιμαλιστικά φωτιστικά σώματα εμπρός και πίσω, τα ηχεία της Yamaha στα προσκέφαλα και την δομή ενίσχυσης που περιβάλλει τον κλωβό των επιβατών. Όσον αφορά στο κινητήριο σύνολο του D:X Concept , η Mitsubishi δεν αποκαλύπτει πολλές πληροφορίες πέραν του γεγονότος ότι είναι plug-in υβριδικό. Ας μην είμαστε άπληστοι… και αυτό πολύ μας είναι δεδομένου ότι δύσκολα το εν λόγω πρωτότυπο θα βρει τον δρόμο του για την αγορά.