Μήπως οι οθόνες γίνονται ντεμοντέ;

Μήπως οι οθόνες γίνονται ντεμοντέ;

Η κουβέντα σχετικά με την πρακτικότητα, την διαχρονικότητα, την μακροζωία και θα μου επιτρέψεις να πω, την ασφάλεια των οθονών που τα τελευταία χρόνια έχουν επικρατήσει στον σχεδιασμό των εσωτερικών των αυτοκινήτων είναι μία που έχει ξεκινήσει εδώ και καιρό και θα συνεχιστεί για λίγο ακόμα. Οι κατασκευαστές έχουν αποφασίσει πως μία μοντέρνα καμπίνα πρέπει να έχει τουλάχιστον δύο οθόνες, μία που λειτουργεί ως ψηφιακός πίνακας οργάνων και μία για το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης, ενώ δεν είναι λίγοι αυτοί που έχουν μεταμορφώσει τα φυσικά χειριστήρια του συστήματος εξαερισμού/κλιματισμού σε μία επιπλέον οθόνη, χαμηλά στο ταμπλό. Το θέμα είναι πόσο θα κρατήσει αυτή η μόδα;

Σύμφωνα με τους επικεφαλής σχεδιασμού εσωτερικών της BMW και της Polestar, όχι πολύ ακόμα. Ο Matthias Junghanns της BMW πιστεύει ότι αργά ή γρήγορα, δεν θα υπάρχει λόγος για την ύπαρξη μεγάλων οθονών στις καμπίνες των αυτοκινήτων καθώς επιφάνειες διεπαφής θα εμφανίζονται όταν και όποτε τις χρειαζόμαστε, υποστηρίζοντας πως “το μέλλον θα φέρει νέα designs” είτε μέσω της προόδου της τεχνολογίας, είτε λόγω των αλλαγών στις απαιτήσεις των καταναλωτών. Ο Conny Blomme της Polestar από την άλλη, υιοθετεί μία πιο απλή συλλογιστική δηλώνοντας πως “όταν ταξιδεύεις με ένα αυτοκίνητο, απολαμβάνεις την θέα περισσότερο απ’ ότι μία οθόνη”.

Προς το παρόν, οι εταιρίες εξακολουθούν να ποντάρουν στην ελκυστικότητα μίας μεγάλης οθόνης ή ακόμα και περισσότερων είτε μιλάμε για προσιτές προτάσεις σε mainstream κατηγορίες, είτε για μοντέλα που κοστίζουν… πολλά και απευθύνονται σε λίγους! Θα περάσει καιρός μέχρι να δούμε την επόμενη τάση να εμφανίζεται στον σχεδιασμό των εσωτερικών αν και οφείλουμε να σημειώσουμε ότι υπάρχουν και κατασκευαστές οι οποίοι πορεύονται αντίθετα στο ρεύμα. Θα έχει ενδιαφέρον να δούμε από πού θα προκύψει η επόμενη “μεγάλη ιδέα” που θα πάρει την σκυτάλη από τις οθόνες καθώς δεν θα πρέπει να ξεχνάμε ότι την λογική του bigger-is-better την ξεκίνησε η Tesla και στην αρχή, πριν ακολουθήσουν κι άλλες εταιρίες στα χνάρια της, της ασκήθηκε έντονη κριτική…

Prev Post Nissan. Αυτό είναι το πλάνο μετασχηματισμού της
Next Post Hennessey Mammoth 1000 6×6. Το μεγαλείο της υπερβολής!
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook