Η λέξη “safari” δεν είναι το πρώτο πράγμα που σκέφτεται κάποιος όταν μιλάμε για την Lotus Elise αλλά η αυξημένη δημοτικότητα μοντέλων όπως η Porsche 911 Dakar και η Lamborghini Huracan Sterrato ανάγκασαν τον ιδρυτή της αγγλικής startup με όνομα “Get Lost” να σκεφτεί το εμβληματικό αγγλικό roadster σε ένα πολύ διαφορετικό πλαίσιο. Στην τελική αν δύο κατεξοχήν ασφάλτινα sports cars μπορούν να μεταμορφωθούν σε κάτι τόσο διαφορετικό, γιατί να μην μπορεί να το κάνει και μία Lotus Elise – με την σωστή καθοδήγηση φυσικά. Η λέξη “μεταμόρφωση” έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον δε, καθώς ο ιδρυτής της Get Lost, George Williams, ήταν και είναι επαγγελματίας φωτογράφος αλλά αντί να πάει με την ιδέα του σε μία καταξιωμένη εταιρία για να την κάνει πραγματικότητα, αποφάσισε να μεταμορφωθεί σε κάτι άλλο και να ιδρύσει την Get Lost και μέσα από αυτήν να φέρει το όραμα του για μία Lotus Elise “Safari” στην αγορά.
Αυτό που κάνει την υπόθεση ακόμα πιο ενδιαφέρουσα είναι ότι η συγκεκριμένη δημιουργία δεν είναι απλά μία Lotus Elise με νέα ανάρτηση που εξασφαλίζει αυξημένη απόσταση από το έδαφος. Η νέα ανάρτηση όντως υπάρχει και όντως εξασφαλίζει αυξημένη κατά 100 χιλιοστά απόσταση από το έδαφος αλλά η Elise έχει αλλάξει σε βάθος ώστε να μπορέσει να ανταπεξέλθει στα νέα καθήκοντα της. Όπως δηλώνει ο Williams “αυτή δεν είναι μία τροποποιημένη Elise, είναι η δική μας ερμηνεία σχετικά με το τι μπορεί να προσφέρει η πλατφόρμα” ενώ συμπλήρωσε ότι αυτός και η ομάδα του επανεξέτασαν κάθε κομμάτι του αυτοκινήτου, από τον σχεδιασμό μέχρι το κινητήριο σύνολο, με στόχο να δημιουργήσουν κάτι που είναι πραγματικά διασκεδαστικό και μάλιστα σε συνθήκες που δεν έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε μία Elise.
Και αν οι αλλαγές στο design είναι κάτι παραπάνω από εμφανείς, σημαντικές αλλά με σεβασμό στο αυθεντικό σχήμα και οι μεγάλοι τροχοί με τα all-terrain ελαστικά “κουμπώνουν” αναπάντεχα αρμονικά με την όλη εμφάνιση της Elise “Safari” της Get Lost, η αγγλική εταιρία δεν αποκάλυψε περισσότερες πληροφορίες για όλα εκείνα που δεν φαίνονται. Το μόνο που δήλωσε ο Williams είναι ότι πίσω από την καμπίνα βρίσκεται ένας νέος κινητήρας που είναι ικανός να παρέχει “δυνατές επιδόσεις και αξιοπιστία” οπότε σίγουρα δεν είναι ο τετρακύλινδρος K-Series της Rover που κινούσε την αυθεντική Lotus Elise S1 ενώ στην μετάδοση, για την οποία επίσης δεν έχουμε λεπτομέρειες, θα βρούμε και ένα διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης. Αυτό είναι λοιπόν το Project Safari της Get Lost. Μία πολύ ενδιαφέρουσα δημιουργία, αναμφίβολα ακριβή αλλά πολύ ξεχωριστή.