Τον Σεπτέμβριο του 2023 όταν η MG επανασυστήθηκε στη χώρα μας μέσω του ομίλου Συγγελίδη, είχαμε αντιληφθεί τις «επιθετικές» της διαθέσεις. τόσο εξαιτίας της δυναμικής και του μεγέθους της μητρικής εταιρίας SAIC στην οποία ανήκει πλέον η MG, όσο και επειδή γνωρίζουμε πολύ καλά την φιλοσοφία του Έλληνα εισαγωγέα. Αυτό ήρθε να ενισχυθεί από την δοκιμή των ZS, MG4 και HS. Και όντως αυτοί οι σχεδόν 10 μήνες που πέρασαν επιβεβαίωσαν την «υποψία» μας για την πολύ καλή πορεία που η MG έχει διαγράψει στην Ελληνική αγορά. Ωστόσο τώρα έρχεται ένα νέο μοντέλο, το MG3 με την φουλ υβριδική τεχνολογία Hybrid+, όχι απλώς για να καθιερώσει την MG, αλλά για να μας δείξει τις δυνατότητες που έχει η συγκεκριμένη εταιρία και στο κομμάτι της τεχνολογίας.
Επιπλέον μετά τη γνωριμία μας με το MG3 κατά τη διάρκεια της Πανευρωπαϊκής παρουσίασης που έγινε στη χώρα μας, και η οποία φυσικά ήταν η έμπρακτη επιβράβευση εκ μέρους της MG στη προσπάθεια του ομίλου Συγγελίδη και στη πορεία της εταιρίας στη χώρας μας, πιστεύουμε πως πρόκειται για ένα αυτοκινήτου που είναι σε θέση να αλλάξει τα δεδομενα. Που έχει τα εχέγγυα εκείνα να πρωταγωνιστήσει στη κατηγορία του και να πάρει ένα μεγάλο μερίδιο αγοράς από άλλους, σημαντικούς και καταξιωμένους, Ασιάτες ανταγωνιστές. Θα τολμούσαμε να πούμε πως μπορεί να αυξήσει ακόμη και το ποσοστό της κατηγορίας του, «κλέβοντας» υποψήφιους αγοραστές από την κατηγορία των B SUV, τουλάχιστον μέχρι να δούμε τη συγκεκριμένη τεχνολογία στο ZS, κάτι που δεν θα αργήσει καθόλου να συμβεί, όπως φυσικά και στο μεγαλύτερο HS.
Φρέσκια εμφάνιση και πλήρης εξοπλισμός
Το νέο MG 3 είναι ένα ολοκαίνουργιο μοντέλο, σχεδιασμένο στο Ηνωμένο Βασίλειο, καθώς η SAIC έχει αποδείξει στη πράξη το σεβασμό και ανάλογη συμπεριφορά, στο Βρετανικό παρελθόν της εταιρίας. Με αυξημένες διαστάσεις, προσφέρει σημαντικούς εσωτερικούς χώρους ακόμη και για πέντε επιβάτες. Διαθέτοντας ένα ευρύχωρο πορτμπαγκάζ 293 λίτρων, τοποθετείται στην πρώτη θέση μεταξύ των ανταγωνιστικών μοντέλων του Segment B σε ότι έχει να κάνει με τη συγκεκριμένη χωρητικότητα. Το ολοκαίνουργιο MG 3 διαθέτει μια σειρά από στιλιστικά χαρακτηριστικά από τα οποία μπορούν να επιλέξουν οι πελάτες, όπως ζάντες αλουμινίου, προβολείς LED και μια νέα χρωματική παλέτα. Ένα από τα ξεχωριστά χαρακτηριστικά του είναι το ενσωματωμένο cockpit με διπλή οθόνη. Πίσω από το τιμόνι, μια ψηφιακή οθόνη 7 ιντσών καλύπτει όλες τις ανάγκες πληροφόρησης του οδηγού, ενώ στο κέντρο του ταμπλό, υπάρχει η οθόνη αφής των 10,25 ιντσών του συστήματος infotainment.
Τα βασικά στοιχεία εξοπλισμού περιλαμβάνουν δορυφορική πλοήγηση, δυνατότητα σύνδεσης smartphone μέσω Apple CarPlay/Android Auto και μια ενσωματωμένη εφαρμογή που προσφέρει συνδεσιμότητα κορυφαίου επιπέδου που συνήθως εμφανίζεται σε μοντέλα ανώτερης κατηγορίας. Η MG εφοδιάζει το νέο MG 3 με αυτόματο κλιματισμό, ηχοσύστημα με τέσσερα ηχεία με συνδεσιμότητα Bluetooth, τέσσερις θύρες USB, καθώς επίσης και με πίσω αισθητήρες στάθμευσης αλλά και κάμερα οπισθοπορείας. Στις ανώτερες εκδόσεις εξοπλισμού, βρίσκουμε επενδύσεις με συνθετικό δέρμα, πρόσβαση χωρίς κλειδί, θερμαινόμενα μπροστινά καθίσματα και τιμόνι, καθώς και κάμερα 360 μοιρών. Η ασφάλεια είναι υψίστης σημασίας και για το νέο MG 3, το οποίο είναι εξοπλισμένο με τα πιο σύγχρονα και προηγμένα συστήματα υποβοήθησης οδηγού (ADAS) και την τεχνολογία MG Pilot. Αυτό περιλαμβάνει αυτόματο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης και έξυπνο έλεγχο μεγάλης σκάλας φώτων. Όλα τα μοντέλα MG που διατίθενται στη χώρα μας καλύπτονται από την τριπλή φροντίδα “Triple 7”.
Με φουλ υβριδική τεχνολογία
Το ολοκαίνουργιο MG 3 είναι ένα υβριδικό χάτσμπακ με τεχνολογία αιχμής στο B Segment, θέτοντας νέα σημεία αναφοράς στην κατηγορία του. Σχεδιασμένη για μέγιστη αποδοτικότητα, αυτή η τεχνολογία εξασφαλίζει επίσης εξαιρετικές επιδόσεις, καθιστώντας το MG 3 Hybrid+ ιδανικό τόσο για γρήγορες διαδρομές στην πόλη, όσο και για μεγαλύτερες διαδρομές στον αυτοκινητόδρομο. Επιπλέον, το νέο MG 3 διακρίνεται και στον τομέα της επιτάχυνσης, καθώς καθίσταται το ταχύτερο υβριδικό του B Segment, στοιχείο που συντελεί και αυτό στη διαμόρφωση μιας εξαιρετικής οδηγικής εμπειρίας.
Σύστημα μετάδοσης κίνησης Hybrid+ τελευταίας τεχνολογίας!
Το νέο MG 3 είναι το πρώτο μοντέλο της MG στο οποίο τοποθετείται η τεχνολογία Hybrid+ που αποτελείται από ένα μη plug-in υβριδικό σύστημα. Στον πυρήνα του ολοκαίνουργιου συστήματος Hybrid+ υπάρχουν πέντε βασικά στοιχεία– κινητήρας, κιβώτιο ταχυτήτων, μπαταρία, ηλεκτροκινητήρας και γεννήτρια. Παρά την εστίαση στην απόδοση, η εξηλεκτρισμένη τεχνολογία προσφέρει φυσικά εξαιρετικά οφέλη απόδοσης. Το σύστημα μετάδοσης κίνησης Hybrid+ της MG καθιστά το νέο MG 3 το ταχύτερο σε επιτάχυνση υβριδικό μοντέλο του B Segment, με χρόνο για το 0-100 km/h, μόνο 8,0 δευτερόλεπτα. Παράγοντας συνδυαστικά ισχύ 195 ίππων το MG 3 Hybrid+ επιδεικνύει κορυφαία επίδοση στον τομέα της κατανάλωσης βενζίνης, απαιτώντας μόλις 4,4 l/100 km, ενώ οι εκπομπές CO2 περιορίζονται στα 100 g/km. Αυτό ενισχύεται από μια μπαταρία 1,83 kWh, που επιτρέπει μια εκτεταμένη αυτονομία οδήγησης μόνο με ηλεκτρική ενέργεια – αυξάνοντας σημαντικά την αποδοτικότητα.
Το εξ ολοκλήρου νέο MG 3 διαθέτει βενζινοκινητήρα 1,5 λίτρων απόδοσης 102 ίππων και ηλεκτροκινητήρα 136 ίππων καθώς και ξεχωριστό μοτέρ γεννήτριας που επιτρέπει μια μεγάλη ποικιλία τρόπων λειτουργίας του συστήματος μετάδοσης κίνησης. Αυτό όχι μόνο παρέχει κορυφαίες επιδόσεις στην κατηγορία αλλά παρέχει επίσης την ευελιξία λειτουργίας σε διάφορα περιβάλλοντα οδήγησης. Το νέο MG 3 έχει τη δυνατότητα να λειτουργεί με τους παρακάτω τρόπους, καθένας εκ των οποίων επιλέγεται αυτόματα από το σύστημα Hybrid+:
EV – Λειτουργεί μόνο με ηλεκτρική ενέργεια για όσο διάστημα το επιτρέπει η φόρτιση.
Σε σειρά – Ο κινητήρας λειτουργεί για την παραγωγή ενέργειας, η οποία τροφοδοτεί τον ηλεκτροκινητήρα για κίνηση.
Σε σειρά και φόρτιση – Ο κινητήρας τροφοδοτεί με ενέργεια τον ηλεκτροκινητήρα, ενώ ταυτόχρονα φορτίζει και τη μπαταρία όταν έχει χαμηλή στάθμη ενέργειας.
Κίνηση και φόρτιση – Η ισχύς του κινητήρα καταλήγει στους τροχούς, ενώ ταυτόχρονα φορτίζεται και η μπαταρία μέσω της γεννήτριας.
Παράλληλη – Τόσο ο κινητήρας όσο και ο ηλεκτροκινητήρας κινούν τους τροχούς.
Ο κινητήρας βενζίνης συνδέεται με ένα αυτόματο κιβώτιο τριών ταχυτήτων.
Το σημαντικότερο είναι ότι το MG 3 προσφέρει επιτάχυνση με άμεση απόκριση, ενώ παρέχει επίσης ομαλή και ιδιαίτερα ραφιναρισμένη αλλαγή ταχυτήτων. Οι οδηγοί μπορούν να προσαρμόσουν την απόκριση του MG 3 με την επιλογή ανάμεσα σε τρία προγράμματα οδήγησης – Eco, Standard και Sport. Η λειτουργία Eco είναι βαθμονομημένη για βέλτιστη οικονομία καυσίμου και παρέχει ήπια απόκριση γκαζιού, ενώ η Standard παρέχει ένα συνδυασμό οικονομίας και απόδοσης και λειτουργεί καλά για τους περισσότερους τύπους διαδρομών. Στη Sport λειτουργία η ρύθμιση είναι τέτοια ώστε να υπάρχει η καλύτερη και αμεσότερη απόκριση, αξιοποιώντας στο έπακρο τη συνδυαστική ισχύ του υβριδικού συνόλου, προσφέροντας τις καλύτερες επιδόσεις στην κατηγορία των υβριδικών supermini.
Οδηγώντας το MG3 αντιλαμβάνεσαι από τα πρώτα κιόλας χιλιόμετρα αφενός την ισχύ του κινητήρα, αφετέρου την προσεκτική δουλειά που έχει γίνει στο στήσιμο και στη συμπεριφορά του αυτοκινήτου στο δρόμο. Η επιτάχυνση είναι άμεση και γραμμική, χωρίς ξεσπάσματα ή κομπιάσματα, με το υβριδικό σύστημα να λειτουργεί άψογα και να συνεργάζεται εξαιρετικά με το κιβώτιο. Στη γρήγορη οδήγηση, προσοχή εδώ να τονίσουμε πως ναι μεν έχει 195 ίππους αλλά δεν είναι ένα GTI με σκοπό την οδήγηση αλλά ένα οικογενειακό υβριδικό με έμφαση στην άνεση και την οικονομία, συμπεριφέται με σχεδόν αψεγάδιαστο τρόπο. Στρίβει όπως του ζητήσει ο οδηγός, χωρίς να ανοίγει την τροχιά του, ενώ φρενάρει άμεσα και αποτελεσματικά.
Η ποιότητα κύλισης και η ηχομόνωση βρίσκονται επίσης σε ικανοποιητικό επίπεδο, ενώ όλα αυτά όπως και την κατανάλωση του σε πραγματικές συνθήκες θα τα δούμε αναλυτική όταν πάρουμε το αυτοκίνητο για δοκιμή και κάνουμε μαζί του αρκετές εκατοντάδες χιλιόμετρα, όπως κάνουμε πάντα. Το κερασάκι στη τούρτα αυτής της ολοκληρωμένης δημιουργίας σε όλα τα επίπεδα, δεν είναι άλλο από τις τιμές του, καθώς ξεκινά στην βασική του έκδοση Excite από τις 20.450 ευρώ και, τουλάχιστον μέχρι τέλος Ιουλίου, θα υπάρχει μία έκπτωση 500 ευρώ, κάτι που σημαίνει ότι η τιμή εκκίνησης του βρίσκεται κάτω από το ψυχολογικό όριο των 20.000 ευρώ, δηλαδή στις 19.950 ευρώ. Αντίστοιχα οι πλουσιότερες εκδόσεις μαζί με την έκπτωση λανσαρίσματος, θα τιμώνται στα 21.450 ευρώ για την έκδοση Exclusive και τα 22.950 ευρώ για την κορυφαία έκδοση Luxury.