MG ZS Max Hybrid+ – Aπό τις πλέον ολοκληρωμένες προτάσεις

MG ZS Max Hybrid+ – Aπό τις πλέον ολοκληρωμένες προτάσεις

Έχει πάντοτε ενδιαφέρον να παρατηρεί κανείς την εξέλιξη ενός μοντέλου και μέσα από αυτό, ολόκληρης της μάρκας, όπως για παράδειγμα το MG ZS. Η πρώτη του γενιά παρουσιάστηκε στην Κίνα το 2017 και αν θέλουμε να είμαστε ειλικρινείς, δεν ήταν κάτι το ιδιαίτερο. Εξυπηρετούσε έναν σκοπό, είχε λόγο ύπαρξης αλλά δεν είχε κάνει την απαραίτητη ενδοσκόπηση ώστε να διαμορφώσει τον χαρακτήρα του. Ήταν οριακά αδιάφορο και αυτό δεν είναι απαραίτητα κακό καθώς μεγάλη μερίδα του αγοραστικού κοινού θέλει κάτι αδιάφορο. Το αδιάφορο δεν είναι ούτε καλό, ούτε κακό. Ούτε όμορφο, ούτε άσχημο. Δεν είναι τολμηρό, δεν ξεχωρίζει και δεν προβληματίζει. Η MG πέρασε χρόνια σε αυτό το “καθαρτήριο” και όλα αυτά τα χρόνια είχε χρόνο να ωριμάσει. Το ολοκαίνουριο ZS Max Hybrid+ είναι το επιστέγασμα της εξέλιξης της MG ως μάρκα.

mg zs max hybrid+ plaino

Πρόκειται για ένα κλασικό crossover μήκους 4.43 μέτρων, εξηλεκτρισμένο φυσικά γιατί αυτή είναι η τάση της εποχής. Στην πραγματικότητα ωστόσο είναι κάτι πολύ παραπάνω. Σχεδιαστικά, μοιράζεται την ίδια φιλοσοφία με το MG3 Hybrid+ αλλά για λόγους που δεν μπορώ να εντοπίσω ακριβώς, είναι πιο ώριμο από το μικρό hatchback. Είναι πιο κατασταλαγμένο σε αυτά που προσφέρει οπότε είναι πιο… ήρεμο και αυτή η ηρεμία είναι σχεδόν μεταδοτική. Σε κάθε περίπτωση, είναι αρμονικό, έχει χαρακτήρα και δεν κουράζει φλυαρώντας σχεδιαστικά παρότι δεν μπορείς να το πεις ούτε μίνιμαλ.

mg zs max hybrid+ gonia

Κάτι παρόμοιο συμβαίνει και στην καμπίνα. Θα ήταν εύκολο για την MG να αντιγράψει το εσωτερικό του MG3 Hybrid+ σε αυτό το ZS Max Hybrid+ αλλά δεν το έκανε. Τα δύο μοντέλα μοιράζονται πολλά στοιχεία αλλά δεν είναι ίδια. Στο ZS οι οθόνες ενσωματώνονται με πιο όμορφο τρόπο στις γραμμές του ταμπλό και η κεντρική κονσόλα δημιουργεί μία “εύκολη” ροή. Εννοείται ότι η συναρμογή κυμαίνεται σε πολύ καλά επίπεδα, τα υλικά είναι στην πλειοψηφία τους μαλακά και ποιοτικά και η τεχνολογία που προσφέρεται δεν θα αφήσει κανέναν παραπονεμένο. Δεν είναι μόνο η οθόνη των 12.3 ιντσών, η ομολογουμένως εντυπωσιακή και χρήσιμη κάμερα 360ο ή η σουίτα συστημάτων ασφάλειας και υποβοήθησης οδήγησης MG Pilot. Είναι ότι δεν υπάρχουν πολλά φρου-φρου κι αρώματα. Το ZS Max Hybrid+ προσφέρει ουσία.

mg zs max hybrid+ tamplo

Το ίδιο ισχύει και στα μηχανικά. Το νέο crossover της MG είναι αποκλειστικά διαθέσιμο με το προηγμένο υβριδικό σύστημα της που αποτελείται από έναν 1500άρη βενζινοκινητήρα, έναν ηλεκτροκινητήρα 136 ίππων και μία μπαταρία 1.83 kWh. Συνολικά, το σύστημα είναι ικανό για 197 ίππους και 425 Nm ροπής – νούμερα τα οποία γίνονται αισθητά τόσο στην πόλη όσο και στο ταξίδι. Αισθητή είναι και η χαμηλή κατανάλωση με το κινητήριο σύνολο να προσπαθεί να χρησιμοποιεί ηλεκτρική ενέργεια όσο το δυνατόν περισσότερο. Αυτό σημαίνει ότι το MG ZS Max Hybrid+ καταναλώνει περισσότερο καύσιμο έξω από την πόλη παρά μέσα σε αυτή αλλά όταν μέσα στην πόλη η κατανάλωση κυμαίνεται στα 4.0 με 4.5 λίτρα ανά 100 χλμ, ακόμα και τα 6.0 λίτρα περίπου που καταναλώνει ανά 100 χλμ. στον υπεραστικό κύκλο δεν μοιάζουν πολλά.

mg zs max hybrid+ piso kathismata

Δεν έχει νόημα να σας κουράσουμε με πολλές επιπλέον λεπτομέρειες καθώς ήδη γνωρίζουμε το ποιον του MG ZS Max Hybrid+. Θα σου θυμίσω όμως ότι έρχεται με το πακέτο τριπλής φροντίδας που περιλαμβάνει, 7 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση ή 150.000 χιλιομέτρων, 7 χρόνια δωρεάν οδική βοήθεια και 7 χρόνια δωρεάν έλεγχο οχήματος καθώς και πλούσιο εξοπλισμό, ήδη από την βασική έκδοση “Excite” των €24.600.

mg zs hybrid max+ maska

Prev Post Nissan Qashqai 1.3T 158PS X-Tronic AWD – H ολοκληρωμένη έκδοση
Next Post H Pirelli στο Goodwood Festival Of Speed 2025
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook