Πρίν από λίγες ημέρες σας είχαμε δώσει μία πρώτη γεύση από την νέα γενιά του MG HS, μέσα από κάποια teaser που είχαν κυκλοφορήσει. Τώρα ήρθε η ώρα για την επίσημη παρουσίαση του ολοκαίνουριου HS, η οποία έγινε στο Φεστιβά Ταχύτητα του Goodwood. Ξεκινώντας από την εξωτερική σχεδίαση παρατηρούμε πώς στο μπροστινό μέρος βρίσκεται η ανανεωμένη γρίλια της αυτοκινητοβιομηχανίας, όπως την είδαμε και στο νέο MG3, ενώ τη θέση τους στις άκρες δεξιά κι αριστερά έχουν πάρει νέα, πιο λεπτά και κομψότερα φωτιστικά σώματα LED που ενώνονται με ένα κεντρικό μαύρο πάνελ που, σύμφωνα με την MG, δίνει έμφαση στο αυξημένο πλάτος του SUV. Αντίστοιχα, στο πίσω μέρος, τα φωτα LED έχουν επίσης ενωθεί με ένα κεντρικό μαύρο πάνελ, ενώ δέχονται νέο σχέδιο σε σχήμα X.
Εμφανής είναι και η αύξηση των διαστάσεων καθώς το νέο HS είναι κατά 45 χιλιοστά πιο μακρύ ((4.655 mm για τη βενζινοκίνητη έκδοση και 4.670 mm για την PHEV), 14 χιλιοστά πιο πλατύ (1890 mm), το ύψος έχει μειωθεί κατά 30 χιλιοστά ενώ το μεταξόνιο μεγάλωσε κατά 45 χιλιοστά (2765 mm). Στο εσωτερικό υπάρχουν πλέον δύο οθόνες 12,3 ιντσών, μια για τον χειρισμό των συστημάτων infotainment και πλοήγησης, αλλά και μια που προορίζεται περισσότερο για τον οδηγό, αφού προβάλει πληροφορίες σχετικά με τη διαδρομή που ακολουθεί ή το ίδιο το όχημα. Βεβαίως υπάρχει Android Auto και Apple CarPlay, ενώ μια κάμερα 360 μοιρών ελέγχει τον περιβάλλοντα χώρο του αυτοκινήτου. Το πακέτο MG Pilot προσφέρει συστήματα υποβοήθησης κι ασφαλείας όπως ενεργό φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης που ανιχνεύει πεζούς και ποδηλάτες, λειτουργία διατήρησης της λωρίδας αλλά και προειδοποιήσεις αναχώρησης από αυτήν, σύστημα ανίχνευσης της κούρασης του οδηγού και προειδοποίηση εμπρόσθιας πρόσκρουσης.
Σε ότι αφορά στα κινητήρια σύνολα, διαθέσιμα θα είναι ένα βενζίνης και ένα plug–in hybrid. H βενζινοκίνητη, αμιγώς θερμική έκδοση, αποτελείται από έναν κινητήρα 1.5T ο οποίος έχει αναβαθμιστεί, με την ισχύ του να ανέρχεται πλέον στους 169 ίππους και στα 275 Nm ροπής, με τα 0-100 χλμ./ώρα να γίνονται σε 9,4’’. Συνοδεύεται από ένα μηχανικό κιβώτιο με έξη σχέσεις, ενώ διαθέσιμο είναι και το επτατάχυτο αυτόματο κιβώτιο DCT. Στην plug-in υβριδική εκδοχή, η κινητήρια μονάδα αποτελείται από τον ίδιο 1.5T βενζινοκινητήρα που αποδίδει 142 ίππους κι έναν ηλεκτροκινητήρα που προσφέρει 210 ίππους και την συνδυαστική ισχύ να βρίσκεται στους 304 ίππους. Εδώ, τα 0-100 χλμ./ώρα γίνεται σε μόλις 6,8’’
Το σύστημα τροφοδοτείται από μια μπαταρία χωρητικότητας 24,7 kW και μια γεννήτρια 67 kW, που προσφέρουν αυτονομία έως και 120 χιλιόμετρα, ένα από τα μεγαλύτερα νούμερα για plug–in υβριδική έκδοση. Το ολοκαίνουριο MG HS αναμένεται στη χώρα μας το Φθινόπωρο.