Mercedes-Benz EQS – Ανανέωση πριν την ανανέωση…

Mercedes-Benz EQS – Ανανέωση πριν την ανανέωση…

Από το λανσάρισμα τους στην αγορά η Mercedes-Benz εξέλισσε διαρκώς την EQS και τα αδέλφια της. Ανεξάρτητα από ανανεώσεις και ταχύτερα από ποτέ, διάφορες καινοτομίες έχουν ενσωματωθεί στις EQS, EQE, EQS SUV και EQE SUV με την εταιρία να αποκρίνεται άμεσα στις απαιτήσεις της αγοράς και των πελατών και το ίδιο συμβαίνει τώρα, με ένα αρκετά εκτεταμένο πακέτο αναβάθμισης που εφαρμόζεται αρχικά στην EQS (αργότερα και στα υπόλοιπα μοντέλα της οικογένειας). Ένα πακέτο που όπως αναφέρει χαρακτηριστικά η εταιρία δεν είναι το facelift της EQS αλλά ένα είδος… ανανέωσης πριν το facelift και έρχεται να χτίσει πάνω στα ήδη δυνατά σημεία του μοντέλου.

Για παράδειγμα, η EQS ήταν ήδη ένα από τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα με την μεγαλύτερη αυτονομία στην αγορά κι όμως, στο άμεσο μέλλον οι πελάτες θα μπορούν να καλύψουν ακόμα μεγαλύτερες αποστάσεις πριν αναγκαστούν να σταματήσουν για να φορτίσουν. Χάρη στην αύξηση της χωρητικότητας της μπαταρίας από τις 108.4 στις 118 kWh, η μέγιστη εμβέλεια της EQS 450 4Matic αυξάνεται από τα 717 στα 799 χιλιόμετρα που αναπαριστά μία αύξηση της τάξης των 82 χιλιομέτρων ή αν προτιμάς τα ποσοστά, της τάξης του 11%. Με εμβέλεια 683-822 χιλιομέτρων η EQS 450+ σπάει και το άτυπο φράγμα των 800 χιλιομέτρων και οι βελτιώσεις δεν σταματούν εδώ καθώς η Mercedes-Benz αύξησε θεαματικά και την δυνατότητα ρυμούλκησης των EQS και EQE sedan με το σύστημα τετρακίνησης 4Matic από τα 750 στα 1.700 κιλά, περίπου στο ίδιο επίπεδο με τα αντίστοιχα SUV. Επίσης, η γερμανική εταιρία δημιούργησε μία ειδική λειτουργία που θα “συντηρεί” υπό μία έννοια το σύστημα πέδησης εφαρμόζοντας αυτόματα πίεση στα τακάκια ώστε να ακουμπήσουν τους δίσκους επειδή σε πολύ μεγάλο ποσοστό, η πέδηση κατά τις καθημερινές μετακινήσεις επιτυγχάνεται με το σύστημα ανάκτησης ενέργειας οπότε τα φρένα δεν χρησιμοποιούνται.

Όσον αφορά στο design, οι σχεδιαστές της Mercedes εστίασαν στην χαρακτηριστική μαύρη γρίλια των EQ μοντέλων και την εμπλούτισαν με χρωμιωμένα διακοσμητικά που δημιουργούν μία κομψή αντίθεση με το βαθύ μαύρο. Αυτή η γρίλια συνδυάζεται με το όρθιο αστέρι στο εμπρός μέρος του καπό ενώ η ίδια προσοχή στην λεπτομέρεια εφαρμόζεται και στην καμπίνα με τους αεραγωγούς στις κεντρικές κολώνες για παράδειγμα να διαθέτουν περίγραμμα από γαλβανισμένο χρώμιο. Μιας που μεταφερθήκαμε στην καμπίνα, αξίζει να αναφέρουμε ότι οι EQS που εξοπλίζονται με το προαιρετικό Rear Comfort Package Plus και τα “executive” καθίσματα έχουν τώρα ένα κεκλιμένο υποπόδιο στα δεξιά του πίσω μέρους, ανάμεσα στις ράγες των εμπρός καθισμάτων που αυξάνει ακόμα περισσότερο την άνεση των πίσω επιβατών.

Επίσης, η θέση του συνοδηγού μπορεί να ανακλιθεί προς τα εμπρός και η πλάτη του πίσω καθίσματος μπορεί να τοποθετηθεί στις 38 μοίρες παρέχοντας επιπλέον χώρο ενώ στον προαιρετικό εξοπλισμό βρίσκουμε πλέον συστήματα όπως το Seat Heating Plus, τα θερμαινόμενα πίσω καθίσματα στο ύψος των ώμων και του αυχένα καθώς και μία πνευματική ρύθμιση του βάθους της θέσης. Κάπως έτσι, το καλό γίνεται καλύτερο και περιμένουμε να δούμε σε ποιους άλλους τομείς θα βελτιωθεί περαιτέρω στο μέλλον.

Prev Post Η Lamborghini Huracan μας αποχαιρετά με την “STJ”
Next Post Το pickup της Kia ονομάζεται Tasman!
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook