Mercedes-Benz 300 SEL “Derelict” – Φόρος τιμής…

Mercedes-Benz 300 SEL “Derelict” – Φόρος τιμής…

Τον τελευταίο καιρό και με την ευρύτερη κατηγορία των restomods να γνωρίζει ιδιαίτερη άνθιση, οι κλασικές Mercedes έχουν την τιμητική τους. Πριν από μερικές εβδομάδες η RENNtech παρουσίασε την S76R και τώρα, η αμερικανική Icon γυρνάει τον χρόνο ακόμα πιο πίσω, συγκεκριμένα στο 1971 για να φέρει στο προσκήνιο την Mercedes-Benz 300 SEL “Derelict”. Ένα αυτοκίνητο-φόρο τιμής σε ένα μοντέλο που δεν μπορεί να πει κανείς ότι είναι γενικώς αποδεκτό ως “καυτό” ή “sexy”, αν εξαιρέσει κανείς την περίφημη “Rote Sau” που εκτόξευσε την δημοτικότητα της AMG. Η Derelict της Icon όμως είναι κάτι πολύ διαφορετικό από μία απλή 300 SEL, αφού η αμερικανική εταιρία επένδυσε χρόνο και χρήμα για να δημιουργήσει την κορυφαία, κατά τη γνώμη της, εκδοχή του ιστορικού μοντέλου.

Εξωτερικά, δεν υπάρχουν πολλά στοιχεία που να υποδηλώνουν τη νέα φύση του αυτοκινήτου καθώς η Icon επέλεξε να χρησιμοποιήσει τα σημάδια που άφησε το πέρασμα του χρόνου στο αμάξωμα της 300 SEL – σημάδια που είναι περισσότερο εμφανή στο καπό, την οροφή και το πορτ-μπαγκάζ, χωρίς να σημαίνει ότι τα χρωμιωμένα διακοσμητικά παρουσιάζονται αψεγάδιαστα. Δεν θα ταίριαζε στο σύνολο άλλωστε. Το μόνο που αφήνει κάποιες υπόνοιες για το γεγονός ότι αυτή δεν είναι… άλλη μία 300 SEL είναι η εκπληκτικές billet ζάντες ελαφρού κράματος και αυτό όχι λόγο design αλλά λόγο διάστασης. Ακόμα και το εσωτερικό είναι αναβαθμισμένο αλλά με πρότυπο το αυθεντικό μοντέλο. Η Icon επανέφερε τα ξύλινα διακοσμητικά στην πρότερη λάμψη τους και η κεντρική κονσόλα διαθέτει τα αυθεντικά όργανα αλλά με νέα “σωθικά”. Αυθεντικό είναι και το σύστημα ήχου αλλά έχει τροποποιηθεί ώστε να κρύβει το μοντέρνο ηχοσύστημα που περιλαμβάνει έναν ενισχυτή, ένα διπλό subwoofer και τέσσερα ηχεία.

Εκεί που… ξεφεύγει η κατάσταση είναι στα μηχανικά, με την Icon να εξοπλίζει την Derelict με νέα υποπλαίσια, ρυθμιζόμενη coilover ανάρτηση, ελαφρύτερα και πιο ανθεκτικά ψαλίδια, διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης και μία ολοκαίνουρια, custom εξάτμιση μέσα από την οποία αναπνέει ο 6.2 λίτρων supercharged V8 που κρύβεται κάτω από το καπό. Πρόκειται για τον LS9 της General Motors που στην C6 Corvette ZR1 προσέφερε απλόχερα 647 ίππους στις 6.500 σ.α.λ. και 820 Nm ροπής στις 3.800 σ.α.λ. Η Icon δεν αναφέρει αν υπάρχουν αναβαθμίσεις στο κινητήριο σύνολο αλλά ακόμα και στην χειρότερη περίπτωση που ισχύουν τα προηγούμενα νούμερα, η Derelict 300 SEL δεν θα είναι καθόλου, μα καθόλου αργή. Φυσικά, δεν είναι και καθόλου, μα καθόλου φθηνή αφού η δημιουργία της αμερικανικής εταιρίας είναι διαθέσιμη αποκλειστικά κατά παραγγελία, με αρχική τιμή της τάξης των 450.000 δολαρίων.

Prev Post Η νέα Ducati Diavel γίνεται V4!
Next Post Προκλητικά τα υπερκέρδη των πετρελαϊκών
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook