Η Mercedes-AMG GT Black Series πραγματοποίησε το ντεμπούτο της ως η κορυφαία έκδοση του γερμανικού sports car το καλοκαίρι του 2020 αλλά η AMG δεν είχε πει την τελευταία της λέξη. Γιατί ενώ η Black Series είναι η κορυφαία GT για τον δρόμο, τώρα απέκτησε ένα αδερφάκι, την Track Series η οποία είναι η κορυφαία GT για την πίστα. Αποκλειστικά για την πίστα, καθώς η Mercedes-AMG ανακοίνωσε ότι θα κατασκευάσει μόλις 55 αυτοκίνητα τα οποία προορίζονται για λίγους και καλούς πελάτες της.
Ανάμεσα στις αλλαγές που έχουν γίνει, το καπό, τα φτερά, οι προφυλακτήρες και πολλά ακόμα μέρη του αμαξώματος είναι πλέον ανθρακονημάτινα ενώ η καμπίνα είναι ουσιαστικά “πολεμική” καθώς δεν διαθέτει πλέον τις πολυτέλειες της Black Series αλλά μόνο ένα ζεύγος αγωνιστικά bucket καθίσματα με τις απαραίτητες ζώνες 5 σημείων, την ανθρακονημάτινη κονσόλα και ένα πλήρες roll cage που πληροί τις προδιαγραφές της FIA.
Κάτω από το μακρύ καπό ο 4-λιτρος, twin-turbo V8 έχει κρατήσει την θέση του αλλά χάρη σε μικρές αναβαθμίσεις αποδίδει πλέον 735 ίππους και 850 Nm ροπής αντί για τα 730 άλογα και 800 Nm ροπής της Black Series. Αυτό που δεν υπάρχει πλέον είναι το 7-τάχυτο, αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη που έχει αντικατασταθεί από ένα 6-τάχυτο σειριακό της Hewland ενώ και η ανάρτηση αναβαθμίστηκε με ένα σετ ρυθμιζόμενων αμορτισέρ της Bilstein. Χάρη σε όλα αυτά, το βάρος της Track Series έχει μειωθεί στα 1.400 κιλά έναντι των 1.588 κιλών της Black Series ενώ δεν γίνεται να μην αναφερθούμε στα νέα ηλεκτρονικά συστήματα αγωνιστικών προδιαγραφών (traction control και ABS), πλήρως ρυθμιζόμενα σε 12 διαβαθμίσεις αλλά και στην δυνατότητα κατανομής της δύναμης πέδησης ανάμεσα στους δύο άξονες. Φυσικά, όπως γίνεται πάντα σε αυτές τις περιπτώσεις, το κόστος της GT Track Series δεν είναι διόλου αμελητέο καθώς η τιμή της ξεκινά από τα €369.000 προ φόρων. Ακριβά παιχνίδια για μεγάλα πορτοφόλια…