Η Jaguar έχει μεγάλα σχέδια για το μέλλον και όλα θα ξεκινήσουν το 2024, όταν αποκαλυφθεί το πρώτο μοντέλο της τριμελούς οικογένειας αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων που ετοιμάζει η αγγλική μάρκα για το μέλλον. Αυτό, όπως ανακοινώθηκε σήμερα και επίσημα, θα πάρει τη μορφή ενός εντυπωσιακού grand tourer που θα χρησιμοποιεί την ολοκαίνουρια Jaguar Electrified Architecture, θα εξοπλίζεται (στην κορυφαία του έκδοση πιθανότατα) με δύο ηλεκτροκινητήρες με συνδυαστική απόδοση στην περιοχή των 600 ίππων και θα προσφέρει αυτονομία της τάξης των 700 χιλιομέτρων χάρη σε μία μπαταρία για την οποία μέχρι στιγμής δεν γνωρίζουμε περισσότερα.
Σύμφωνα με πληροφορίες έγκυρου αγγλικού μέσου, το νέο μοντέλο της Jaguar έχει ήδη ολοκληρώσει το πρώτο στάδιο της εξέλιξης του που δεν είναι άλλο από τις εικονικές δοκιμές και σύντομα θα περάσει στο επόμενο που απαιτεί την κατασκευή πρωτοτύπων και την κυκλοφορία τους σε δημόσιους και μη, δρόμους. Η επίσημη παρουσίαση του GT τοποθετείται εντός του 2024 και το λανσάρισμα του στην αγορά τον επόμενο χρόνο με τιμή που κατά πιθανότητα θα υπερβαίνει τις 100.000 λίρες Αγγλίας ή €115.000 με την τρέχουσα ισοτιμία. Ένα από τα σημεία που στέκεται και τονίζει η Jaguar αφορά στο design του νέου μοντέλου, με τον Chief Creative Officer της μάρκας, Gerry McGovern να δηλώνει ευθαρσώς ότι με τα τωρινά μοντέλα, η Jaguar θέλησε να γίνει mainstream και έχασε ελαφρώς τον δρόμο της προσπαθώντας να γίνει αρεστή σε όλους. Το επερχόμενο GT θα αποτελεί μία… διόρθωση πορείας, μία επιστροφή στις ρίζες της μάρκας όχι με την έννοια της νοσταλγίας, αλλά ως φιλοσοφία.
“Την εποχή της η E-Type έμοιαζε σαν να έπεσε από το διάστημα. Η XJS ήταν εξίσου καθηλωτική και δεν αντέγραφε τίποτα.“
Αυτό άλλαξε τα επόμενα χρόνια αλλά τώρα έφτασε η ώρα για την Jaguar να “χτίσει” πάνω σε τέσσερις πυλώνες: ενθουσιώδης, ατρόμητη, μοναδική και προοδευτική. Αυτή πρέπει να είναι η μελλοντική Jaguar και δεν είναι εύκολο αλλά αυτό δεν σημαίνει πως δεν θα γίνει μία σοβαρή προσπάθεια. Φυσικά, το GT θα ακολουθήσουν άλλα δύο μοντέλα που η λογική λέει πως θα είναι crossovers για να παρέχουν τον απαραίτητο όγκο πωλήσεων – η εταιρία στοχεύει σε περίπου 50.000 αυτοκίνητα ετησίως. Θα κλείσουμε με δύο προτάσεις του επικεφαλής της Jaguar, Adrian Mardell, που συνοψίζουν το κλίμα που επικρατεί:
“Η Jaguar δεν θα απογοητεύσει. Θα ξεκινήσουμε να κλείνουμε τις εκκρεμότητες.“
Μακάρι. Ο κόσμος χρειάζεται μία τολμηρή Jaguar που θα μας συναρπάζει με τα αυτοκίνητα της… ακόμα κι αν δεν μπορούμε να τα αγοράσουμε.