Η BMW M2 θεωρείται από πάρα πολλούς ως ένα από τα καλύτερα παραδείγματα της τεχνολογίας και της τεχνογνωσίας που έχει συγκεντρώσει η M GmbH. Η πρώτη είναι ήδη κλασική και τα καλοδιατηρημένα παραδείγματα αλλάζουν χέρια σε ιδιαίτερα υψηλές τιμές ενώ η δεύτερη γενιά που παρουσιάστηκε στα τέλη του 2022 και ανανεώθηκε στις αρχές του καλοκαιριού ανέβασε περαιτέρω τον πήχη όσον αφορά στις επιδόσεις και τις δυνατότητες ακόμα και αν για κάποιους η εμφάνιση της δεν είναι στα ίδια υψηλά στάνταρ που μας συνήθισε η προηγούμενη γενιά. Το… ασχημόπαπο όμως δεν έχει πει ακόμα την τελευταία του λέξη καθώς οι φήμες που έχουν αρχίσει ήδη να κυκλοφορούν στο διαδίκτυο αναφέρουν ότι η γκάμα της M2 θα εμπλουτιστεί στο προσεχές μέλλον με την κορυφαία, CS έκδοση που δεν θα προσφέρει μόνο αυξημένη ιπποδύναμη αλλά και έναν συνολικά πιο σκληροπυρηνικό χαρακτήρα.
Ας ξεκινήσουμε όμως από την επικεφαλίδα. Αν επαληθευτούν οι φήμες, η νέα “Competition Sport” της γερμανικής μάρκας θα συνεχίσει να εξοπλίζεται με έναν τρίλιτρο, εξακύλινδρο εν σειρά, υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα αλλά σε αντίθεση με την βασική έκδοση που προσφέρει 480 ίππους, θα είναι ικανός για 525 άλογα! Η ροπή του παραμένει άγνωστη προς το παρόν αλλά δεδομένου ότι ακόμα και το στάνταρ μοντέλο διαθέτει 600 Nm από τις 2.650 έως τις 6.130, δεν θα προκαλέσει εντύπωση μία μικρή ή λίγο μεγαλύτερη αύξηση – ίσως αντίστοιχη αυτής που παρουσιάζει η ιπποδύναμη κι αν δεν είναι της τάξης του 10%, ας είναι λίγο χαμηλότερη! Το μελανό σημείο στην BMW M2 CS για κάποιους θα είναι ο αποκλειστικός συνδυασμός του πανίσχυρου βενζινοκινητήρα με ένα αυτόματο κιβώτιο, που σημαίνει ότι χάνεται ένα μέρος της αναλογικότητας και της συμμετοχής του οδηγού στο παιχνίδι αλλά από την άλλη, δεν θα πρέπει να ξεχνάμε ότι όσο τα αυτοκίνητα γίνονται ταχύτερα, τόσο το μηχανικό κιβώτιο δεν θα βρίσκει θέση σε αυτά. Η M2 ακόμα και στην βασική μορφή της είναι ικανή για 0-100 km/h της τάξης των 4.0 δευτερολέπτων οπότε η ισχυρότερη, ενδεχομένως και ελαφρύτερη M2 CS σίγουρα θα είναι ταχύτερη.
Όπως και να έχει, αυτή είναι μία απόφαση της BMW με την οποία θα πρέπει να ζήσουν οι επίδοξοι αγοραστές αλλά για να γλυκάνει το χάπι, η γερμανική εταιρία αναμένεται να διατηρήσει την διαμόρφωση με την οποία η ισχύς των 525 ίππων περνά στον δρόμο αποκλειστικά από τους τροχούς του πίσω άξονα (τροχοί οι οποίοι μάλλον θα προέρχονται από την μεγαλύτερη M4 CS), την ανθρακονημάτινη οροφή, τα bucket καθίσματα ενώ δεν είναι εκτός της σφαίρας της φαντασίας η προσθήκη ενός λίγο πιο επιθετικού bodykit. Όπως δεν είναι εκτός της σφαίρας της φαντασίας μία τιμή που θα υπερβαίνει τα €110.000 στη Γερμανία – για να έχεις μέτρο σύγκρισης, η στάνταρ M2 ξεκινά από τα €76.600 εκεί. Αν βέβαια η BMW αποφασίσει να περιορίσει την παραγωγή της κορυφαίας M2 CS σε λίγες χιλιάδες αυτοκίνητα για ολόκληρο τον κόσμο, τότε καταλαβαίνεις ότι το εξαψήφιο νούμερο μάλλον είναι δεδομένο.