Η αναμονή για τους φίλους της McLaren αλλά και των αυτοκινήτων γενικότερα έφτασε στο τέλος της, καθώς θα παρουσιάσει στις 6 Οκτωβρίου, 50 χρόνια μετά την κατάκτηση του πρώτου Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Κατασκευαστών στην Formula 1 την επόμενη γενιά της Ultimate Series της. Να θυμίσουμε ότι μέρος της Ultimate Series ήταν και η Senna, η Speedtail, η Elva και η Solus GT αλλά κατά τη γνώμη μου, καμία από αυτές δεν κατάφερε να επαναλάβει την μαγεία της αυθεντικής F1 που θα πρέπει να αποσυρθεί από οποιοδήποτε συγκριτικό όντας η πρώτη και μοναδική, ή έστω της P1 που παρουσιάστηκε το 2012 ως το πρώτο υβριδικό της μάρκας με έναν εξηλεκτρισμένο twin-turbo V8 να προσφέρει περισσότερα από 900 άλογα. Αυτά τα νούμερα δεν εντυπωσιάζουν πλέον – πώς θα μπορούσαν άλλωστε όταν υπάρχουν sedan με περισσότερα;
Η ουσία ενός supercar κατά τη γνώμη μου δεν είναι τα απόλυτα νούμερα. Όπως είπαμε, αυτά έχουν χάσει το νόημα τους. Σημασία έχει η αίσθηση, η φιλοσοφία, το πώς κάνει τον οδηγό να νιώθει και σε πόσους υπολογιστές ή/και smartphones μπορεί να γίνει φόντο. Στόχος ενός supercar είναι να εντυπωσιάζει και αυτό γίνεται ολοένα και πιο δύσκολο σε μία εποχή που τίποτα δεν μας σοκάρει, τίποτα δεν μας εκπλήσσει και σχεδόν τίποτα δεν είναι αρκετά ακραίο. Καλώς ή κακώς, αυτό είναι το περιβάλλον στο οποίο η McLaren θα παρουσιάσει την W1, όπως θα ονομάζεται το νέο μοντέλο, οπότε το έργο της είναι πολύ δυσκολότερο σίγουρα σε σύγκριση με τις αρχές της δεκαετίας του ’90, οπότε και πραγματοποίησε την πρεμιέρα της η ανεπανάληπτη F1 αλλά και με τις αρχές της δεκαετίας του 2010 οπότε και παρουσιάστηκε η P1.
Τι θα δούμε σε κάτι περισσότερο από μία εβδομάδα; Προς τιμήν της αγγλικής μάρκας, ελάχιστοι ξέρουν και κανείς δεν μιλάει. Δεν έχουν βγει φήμες, δεν υπάρχουν υπονοούμενα, δεν κυκλοφορεί καμία πληροφορία. Η λογική λέει πως η W1 θα είναι αισθησιακή. Θα είναι γρήγορη και θα προκαλεί το συναίσθημα. Η λογική λέει επίσης ότι θα κινείται χάρη σε έναν twin-turbo V8 με κάποιου είδους ηλεκτρική υποβοήθηση και ότι θα είναι ελαφριά. Εννοείται ότι δεν θα είναι στα επίπεδα μίας Lotus Elise αλλά δεν θα ζυγίζει και 2.5 τόνους. Από εκεί και πέρα, ότι ξέρεις, ξέρουμε. Μπορούμε να προσθέσουμε και γενικότητες του στιλ “προηγμένη αεροδυναμική” και “νέα σχεδιαστική ταυτότητα” αλλά δεν προσφέρουν κάτι ουσιαστικό στην συζήτηση οπότε θα το αποφύγουμε. Το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι να περιμένουμε από την McLaren να αποκαλύψει την W1…