Mazda CX-90 – Μεγάλο, επιβλητικό και… Αμερικάνικο

Mazda CX-90 – Μεγάλο, επιβλητικό και… Αμερικάνικο

Με συνοπτικές διαδικασίες η Mazda αποκάλυψε στην άλλη όχθη του Ατλαντικού το ολοκαίνουριο CX-90, το δεύτερο μοντέλο από τα τέσσερα συνολικά που εντάσσει στο λεγόμενο “Large Product Group”, μετά το CX-60 που είναι διαθέσιμο όχι μόνο στην Ευρώπη αλλά και στην χώρα μας ειδικότερα. Με το CX-90 όμως, η ιαπωνική εταιρία τραβάει μία γραμμή αναφέροντας ότι το νέο crossover εξελίχθηκε με γνώμονα χαρακτηριστικά που απαιτεί το αγοραστικό κοινό στην Β. Αμερική.

Αισθητικά τα δύο μοντέλα δεν διαφέρουν πολύ, με την Mazda να αναφέρει πως το CX-90 “εκφράζει ένα συναίσθημα ζωτικότητας ριζωμένο στην σχεδιαστική ταυτότητα KODO”. Αυτό που μπορούμε να πούμε εμείς είναι πως το μεγάλο SUV της εταιρίας ακολουθεί μία διαφορετική κατεύθυνση σε σύγκριση με τον ανταγωνισμό, προτάσσοντας αισθησιακές καμπύλες και μία περισσότερο οργανική φιλοσοφία στον σχεδιασμό της σε αντίθεση με την πλειοψηφία της αγοράς που προτιμά τις επιθετικές γραμμές και τις έντονες γωνίες. Έτσι, το CX-90 δεν κουράζει οπτικά ενώ τα διάφορα πακέτα εξοπλισμού προσθέτουν ή αφαιρούν χρωμιωμένα διακοσμητικά ανάλογα με τις προτιμήσεις του εκάστοτε πελάτη.

Ανάλογη είναι η εικόνα και στην καμπίνα, όπου επικρατεί μία χαρακτηριστική λιτότητα – με την καλή έννοια βεβαίως. Υπάρχει φυσικά μία οθόνη 12.3 ιντσών στο πάνω μέρος του ταμπλό για το σύστημα infotainment, όπως υπάρχουν και φυσικά χειριστήρια λίγο πιο κάτω για τον χειρισμό κάποιων υποσυστημάτων αλλά το CX-90 δεν “φορτώνει” το οπτικό πεδίο του οδηγού ή των επιβατών με πολυάριθμες λεπτομέρειες. Από την άλλη, “παίζει” με υλικά όπως την υφασμάτινη επένδυση με τις χαρακτηριστικά… ιαπωνικές ραφές στο ταμπλό, το ξύλο, το δέρμα, το αλουμίνιο κ.ά. ώστε να δημιουργήσει μία αίσθηση ασφάλειας, άνεσης και πολυτέλειας για όλους τους επιβάτες – από τον οδηγό και τον συνοδηγό μέχρι και την 3η σειρά καθισμάτων που μπορεί να φιλοξενήσει έως και 3 άτομα καθιστώντας το νέο SUV 8-θέσιο.

Όσον αφορά στα μηχανικά, το Mazda CX-90 είναι διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις: η μία εξοπλίζεται με έναν νέο, ήπια υβριδικό εξακύλινδρο εν σειρά βενζινοκινητήρα 3.3 λίτρων ο οποίος είναι ικανός για 345 ίππους και 500 Nm ροπής και η άλλη με ένα plug-in υβριδικό κινητήριο σύνολο που αποτελείται από έναν βενζινοκινητήρα 2.5 λίτρων, έναν ηλεκτροκινητήρα και μία μπαταρία 17.8 kWh. Το τελευταίο παράγει 327 ίππους και 500 Nm ροπής ενώ αξίζει να αναφέρουμε πως αμφότερες οι εκδόσεις, εξοπλίζονται με ένα αυτόματο, 8-τάχυτο κιβώτιο και το σύστημα τετρακίνησης της εταιρίας.

Prev Post Downsized και plug-in και η επόμενη Mercedes-AMG E63!
Next Post Mercedes-Benz GLE & GLE Coupe – Ολική ανανέωση
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook