Με την GT2 η Maserati επιστρέφει σπίτι της!

Με την GT2 η Maserati επιστρέφει σπίτι της!

Τα τελευταία χρόνια η Maserati θεωρείται μάρκα πολυτελείας αλλά δεν θα πρέπει να ξεχνάμε ότι η ιταλική εταιρία έτρεχε σε αγώνες, αποσύρθηκε και επέστρεψε πριν πολλές από τις καταξιωμένες μάρκες λάβουν μέρος για πρώτη φορά. Η Maserati συμμετείχε στο πρωτάθλημα της F1, στα sports cars και στα touring cars και δημιούργησε το όνομα της μέσα από τους αγώνες όμως εδώ και αρκετά χρόνια, απουσιάζει από τον χώρο. Οι λόγοι είναι πολλοί, μερικοί ιστορικοί και στην τελική δεν έχουν ιδιαίτερη σημασία καθώς η εταιρία επιστρέφει στα motorsports με την Maserati GT2.

Το νέο αγωνιστικό της εταιρία φυσικά βασίζεται στην MC20 που πραγματοποίησε το ντεμπούτο της πριν από τρία χρόνια περίπου ενώ πέρυσι η GT2 είχε παρουσιαστεί άτυπα σε μορφή ψηφιακής απεικόνισης. Τώρα όμως πήρε την τελική μορφή της και θα κάνει πρεμιέρα αυτό το Σαββατοκύριακο στο περιθώριο του 24ωρου αγώνα στην πίστα του Spa-Francochamps. Αυτό που κάνει την GT2 να ξεχωρίζει από όλες τις άλλες MC20 που δεν έχουν εξελιχθεί ειδικά την πίστα είναι καταρχάς το αεροδυναμικό πακέτο με τους πολυάριθμους αεραγωγούς, το επιθετικό splitter με τα πτερύγια στις άκρες του εμπρός προφυλακτήρα και η μεγάλη, σταθερή και ρυθμιζόμενη αεροτομή που συνεργάζεται με έναν εξίσου μεγάλο διαχύτη. Το πακέτο της εξωτερικής εμφάνισης ολοκληρώνεται με την μετατόπιση των απολήξεων της εξάτμισης λίγο ψηλότερα και τις νέες, σφυρήλατες ζάντες ελαφρού κράματος που ντύνονται με slick ελαστικά της Pirelli.

Όσον αφορά στα μηχανικά, η GT2 έχει διατηρήσει τον “Nettuno” twin-turbo V6 ο οποίος συνεχίζει να παράγει 630 ίππους στις 7.500 σ.α.λ. και 730 Nm ροπής ήδη από τις 3.000 σ.α.λ. Σε αντίθεση όμως με την πολιτική έκδοση, δεν συνεργάζεται με ένα αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων αλλά με ένα σειριακό 6-τάχυτο καθώς και ένα διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης που μεγιστοποιεί την πρόσφυση και κατά συνέπεια, μειώνει τους χρόνους. Νέα και ρυθμιζόμενα είναι και τα αμορτισέρ ενώ για την άνεση του οδηγού φροντίζει το σύστημα κλιματισμού που ανήκει στον standard εξοπλισμό. Οι πελάτες μπορούν να παραγγείλουν την δική τους Maserati GT2 με κάθισμα συνοδηγού, κάμερα οπισθοπορείας και σύστημα παρακολούθησης της πίεσης των ελαστικών, όλα με επιπλέον κόστος βεβαίως. Αυτά που δεν έχουν επιπλέον κόστος είναι το σύστημα πυρόσβεσης και η οθόνη 6.5 ιντσών

Prev Post Dacia – Πιθανό το λανσάρισμα ενός λιλιπούτειου ηλεκτρικού
Next Post Volvo EX90 – Εντυπωσιάζει συνεχώς
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook