Η Manhart δίνει νέα πνοή στην Alpina 2002 tii.

Η Manhart δίνει νέα πνοή στην Alpina 2002 tii.

Για να φτάσεις εσύ να βλέπεις το αυτοκίνητο των φωτογραφιών, η BMW κατασκεύασε το standard μοντέλο κάποια στιγμή στα τέλη της δεκαετίας του ’60 ή στις αρχές αυτής του ’70, η Alpina το πήρε και το αναβάθμισε και η Manhart ήρθε 50 χρόνια αργότερα για να το περιποιηθεί και να το αναβαθμίσει/εκμοντερνίσει στα σημεία. Κάπως έτσι προέκυψε η Alpina 2002 tii που έχουμε μπροστά μας σήμερα και ο γερμανικός βελτιωτικός οίκος που θέλει να επεκτείνει και να προωθήσει το “Classis Cars” τμήμα του την παρουσιάζει με περισσή περηφάνεια. Δικαίως. Η συγκεκριμένη δημιουργία απέχει παρασάγγας από τα σχεδόν… χυδαία, σύγχρονα παραδείγματα της Manhart όντας διακριτική, νοσταλγική και άκρως ελκυστική παρά την ηλικία της.

Κάτω από το καπό βρίσκεται ο γνωστός M10, δίλιτρος, τετρακύλινδρος, ατμοσφαιρικός βενζινοκινητήρας που σε μία απλή BMW 2002 tii ήταν ικανός για 130 ίππους και 178 Nm ροπής. Αυτά ήταν αρκετά για ένα μικρό (για τα σημερινά δεδομένα), πισωκίνητο sedan που ζύγιζε γύρω στα 1.000 κιλά αλλά η Alpina είχε κάτι καλύτερο να προσφέρει. Συγκεκριμένα, τον “A4” κινητήρα που βασιζόταν στον M10 της BMW αλλά χάρη στις επεμβάσεις των μηχανικών πρόσφερε γύρω στα 155-160 άλογα. Τώρα, η Manhart αναπαλαιώνει εκ βάθρων την συγκεκριμένη μονάδα και χάρη σε ένα νέο φίλτρο αέρα, νέα εξάτμιση και την τεχνογνωσία των δικών της μηχανικών, τον κάνει να παράγει 200 ίππους και 215 Nm ροπής!

Για να υπάρχει η πολυπόθητη ισορροπία στα δυναμικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου, η Alpina ήδη εξόπλιζε την 2002 tii με το σύστημα πέδησης της E21 323i που αποτελείται από αεριζόμενα δισκόφρενα στον εμπρός άξονα και συμπαγείς δίσκους στον πίσω ενώ αυτό που έκανε η Manhart ήταν να τοποθετήσει μία εξαιρετική Raab coilover ανάρτηση της KW, να βελτιώσει την ακαμψία του εμπρός μέρους με μία μπάρα θόλων της Wiechers και να φρεσκάρει τις κλασικές, πολυάκτινες ζάντες ελαφρού κράματος 16 ιντσών που ντύνονται με ελαστικά 215/40 εμπρός και 225/40 πίσω. Για την άψογη εφαρμογή των ζαντών δε, φροντίζουν οι αποστάτες 25 χιλιοστών που έχουν τοποθετηθεί και στους τέσσερις τροχούς και επιτρέπουν στους τροχούς να “γεμίζουν” τα λεγόμενα “pig cheeks” της 2002 tii.

Τέλος, δεν θα μπορούσαμε να μην αναφέρουμε το γεγονός ότι το αμάξωμα είναι βαμμένο στο χρώμα “Agave Green” της BMW και κοσμείται από λεπτομέρειες σε ανοιχτό πράσινο και ασημί χρώμα ενώ ολοκαίνουριο είναι το σετ γραφικών της Alpina που δίνει έναν πιο… αλήτικο χαρακτήρα στην λιτή και απέριττη 2002. Στο εσωτερικό από την άλλη, την παράσταση κλέβουν τα bucket καθίσματα οδηγού και συνοδηγού της Scheel καθώς και το προστατευτικό roll cage στο πίσω μέρος. Το μόνο που μας χαλάει σε αυτό το πανέμορφο… νεοκλασικό είναι η τιμή του καθώς η Manhart ζητά γύρω στα €149.000 αλλά τι να κάνεις; Τουλάχιστον υπάρχει το διαδίκτυο και βλέπουμε αυτά τα αυτοκίνητα.

Prev Post Alfa Romeo: Θέλει να φέρει την ηλεκτρική Spider…
Next Post Σκίτσα δείχνουν την εξέλιξη του νέου Skoda Kodiaq.
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook