“Made in Germany” το πιο προσιτό μοντέλο της Tesla

“Made in Germany” το πιο προσιτό μοντέλο της Tesla

Κάθε φορά που εμφανίζεται δημόσια ο επικεφαλής της Tesla (μεταξύ άλλων), Elon Musk, κάνει και μία αποκάλυψη. Όπως για παράδειγμα τώρα, που επισκέφθηκε την Αγγλία για να παραβρεθεί σε μία συζήτηση με τον πρωθυπουργό της χώρας, Rishi Sunak, πάνω στο θέμα της τεχνητής νοημοσύνης όπου υποστήριξε ότι κάποια στιγμή στο μέλλον η τεχνολογία θα “εξαλείψει δουλειές”. Ή όπως την επίσκεψη που ακολούθησε, στη Γερμανία, όπου δήλωσε ότι το νέο, πιο προσιτό αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της Tesla θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της στο Μόναχο.

Ο εκκεντρικός πολυδισεκατομμυριούχος ευχαρίστησε καταρχάς τους εργαζομένους στο εργοστάσιο για την δουλειά που έχουν κάνει με αποτέλεσμα την αύξηση της παραγωγής του Model Y και σύμφωνα με ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες επιβεβαίωσε το γεγονός ότι το entry-level μοντέλο της Tesla, ένα μοντέλο που γνωρίζουμε ανεπίσημα ως “Model 2” θα είναι το δεύτερο μοντέλο που θα κατασκευάζεται στην Ευρώπη. Οι φήμες αναφέρουν πως το Tesla Model 2 θα λανσαριστεί στην αγορά σε μία τιμή γύρω στα €25.000, βάζοντας στο στόχαστρο ευρωπαϊκά αλλά και κινέζικα EV αλλά δυστυχώς, δεν υπάρχει χρονοδιάγραμμα για το λανσάρισμα του στην αγορά – όχι ότι θα είχε ιδιαίτερη σημασία δεδομένων των επιδόσεων της Tesla στην τήρηση τέτοιων χρονοδιαγραμμάτων.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα η προαναφερθείσα αύξηση στην παραγωγή του εργοστασίου στο Μόναχο. Η Tesla στοχεύει στην επίτευξη ετήσιας παραγωγής της τάξης του 1 εκατομμυρίου οχημάτων αλλά δεν έχει αναφέρει πρόοδο από τον Μάρτιο, οπότε και είχε δηλώσει ότι παράγει 5.000 οχήματα εβδομαδιαίως ή περίπου 250.000 ετησίως. Η ιδέα ενός προσιτού ηλεκτρικού με τα σήματα της Tesla λοιπόν, κυκλοφορεί εδώ και πολλούς μήνες αλλά ο Musk εξακολουθεί να μην αναφέρει πουθενά το πότε πρόκειται να λανσάρει ένα τέτοιο μοντέλο. Πηγές κοντά στην εταιρία αναφέρουν ότι η εταιρία είναι κοντά σε μία καινοτομία που θα της επιτρέπει να κατασκευάζει σχεδόν ολόκληρο το πάτωμα του αυτοκινήτου σε ένα, ενιαίο κομμάτι επιταχύνοντας την διαδικασία παραγωγής και μειώνοντας το κόστος της αλλά παραμένει άγνωστο πότε θα ενσωματωθεί η νέα τεχνολογία. Εν τω μεταξύ, τα αμιγώς ηλεκτρικά παραμένουν δυσπρόσιτα στην Ευρώπη με την JATO Dynamics να αναφέρει ότι η μέση τιμή ενός EV στην ήπειρο μας αγγίζει τα €65.000 ενώ στην Κίνα, μετά βίας υπερβαίνει τα €31.000 και τα επιτόκια στην Ευρώπη δεν διευκολύνουν την κατάσταση.

Prev Post Η Toyota γιορτάζει την παραγωγή 300 εκ. οχημάτων!
Next Post Η Porsche αποκαλύπτει το… σαλόνι της νέας Panamera
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook