Η Lotus πάει για το ρεκόρ με την Evija X

Η Lotus πάει για το ρεκόρ με την Evija X

Εδώ και λίγο καιρό η Lotus απολαμβάνει τη ζωή. Λάνσαρε την αμιγώς ηλεκτρική Evija, την Emira και την πολύ σημαντική Eletre αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι επαναπαύεται. Σύμφωνα με πληροφορίες, η αγγλική εταιρία μίσθωσε για μία ολόκληρη ημέρα την πίστα του Nurburgring και άφησε ελεύθερη την τελευταία δημιουργία της: την Evija X που αποτελεί και την πλέον σκληροπυρηνική εκδοχή του αμιγώς ηλεκτρικού hypercar. Η ίδια η Lotus δεν έχει ανακοινώσει κάτι επίσημα ακόμα αλλά οι φήμες λένε ότι η ακραία Evija X έχει εξελιχθεί σε συνεργασία με την Multimatic (γνωστή για την δουλειά της τόσο στο Ford GT όσο και στην Mercedes-AMG One) και στόχος της είναι το ρεκόρ που έθεσε το Volkswagen ID.R στη Nordschleife με χρόνο 6 λεπτών και 05.336 δευτερολέπτων.

Ακόμα δεν έχουμε περισσότερες πληροφορίες ούτε για την Evija X, ούτε για την διαφαινόμενη προσπάθεια κατάρριψης του ρεκόρ γύρου για ηλεκτρικό αυτοκίνητο αλλά μία ματιά στο αυτοκίνητο είναι αρκετή για να κάνει πολύ σαφείς τις προθέσεις της αγγλικής μάρκας. Η Evija X εξοπλίζεται με ένα άκρως επιθετικό bodykit που περιλαμβάνει νέο splitter, φαρδύτερα μαρσπιέ και μία πραγματικά τεράστια αεροτομή με στόχο την παραγωγή της μέγιστης δυνατής downforce. Οι μονομπούλονες ζάντες ελαφρού κράματος έχουν ντυθεί με slick ελαστικά της Pirelli ενώ το εσωτερικό έχει γδυθεί από οτιδήποτε περιττό όχι μόνο για να μειωθεί όσο το δυνατόν περισσότερο το βάρος αλλά και για χωρέσει το σχεδόν αγωνιστικό roll cage! Αυτό που θα έχει ενδιαφέρον να μάθουμε, ιδίως αν η Evija X προσπαθήσει να καταρρίψει το ρεκόρ στο Nurburgring, είναι αν έχει διατηρηθεί η standard μπαταρία που ζυγίζει ούτε λίγο, ούτε πολύ 718 κιλά. Δεν αποκλείεται να έχουν αφαιρεθεί αρκετά επιμέρους στοιχεία αφού στόχος πλέον δεν είναι να διανύσει το αυτοκίνητο 400 χιλιόμετρα αλλά “μόλις” 20.6 στο μέγιστο των δυνατοτήτων του!

Έπειτα από όλα αυτά αλλά και από το γεγονός ότι τα φωτιστικά σώματα, οι καθρέφτες και οτιδήποτε άλλο δεν προσφέρει κάτι στον τομέα της ταχύτητας έχουν αφαιρεθεί, είναι περιττό να αναφέρουμε ότι η Evija X δεν προορίζεται για τους δημόσιους δρόμους. Πρόκειται για μία… άσκηση της Lotus ή για ένα παιχνίδι για την πίστα αλλά σε κάθε περίπτωση, δεν θα την δούμε να κυκλοφορεί οπουδήποτε άλλου πέρα από κάποια πίστα. Λέγεται μάλιστα ότι μπορεί να είναι το πρώτο όχημα που θα βγει από τα εργαστήριο της Lotus Advanced Projects, ενώ τμήματος που δημιουργήθηκε με σκοπό την εξέλιξη ακραίων οχημάτων περιορισμένης παραγωγής που φυσικά βασίζονται στα μοντέλα της Lotus αλλά δεν μοιράζονται πάρα πολλά κοινά με αυτά.

Prev Post QJ Motor SRK 400 – Απολαυστική
Next Post Νέο Volkswagen Tiguan – Σύντομα κοντά μας
Σχετικά άρθρα
or

For faster login or register use your social account.

Connect with Facebook