Ξέχνα για μία στιγμή το νέο Land Rover Defender. Ξέχνα το Range Rover, ξέχνα την ηλεκτροκίνηση και ξέχνα όλα τα μοντέρνα αυτοκίνητα που στην προσπάθεια τους να ξεχωρίζουν από την μάζα καταφεύγουν σε εξόφθαλμες υπερβολές. Ταξίδεψε με το μυαλό σου σε μία πιο απλή εποχή. Σε μία εποχή που ένα ανοιχτό Land Rover Defender ήταν ταυτόχρονα “εργάτης” και όχημα αναψυχής. Αυτή την εποχή θέλει να μας θυμίσει η Land Rover Classic που αναβιώνει από την πλούσια ιστορία της μία από τις πιο ελκυστικές και πιο ποθητές προτάσεις της: το “Soft Top”.
Το Defender Soft Top είναι αποκλειστικά διαθέσιμο στην έκδοση “90” με το κοντό μεταξόνιο και παρέχει την δυνατότητα σε διακεκριμένους πελάτες της αγγλικής εταιρίας να εκφράσουν την δημιουργικότητα και την μοναδικότητα τους με μία εξατομικευμένη έκδοση του θρυλικού Classic Defender δια χειρός Works Bespoke! Κάθε Classis Defender V8 Soft Top είναι το αποτέλεσμα εκατοντάδων ωρών σκληρής δουλειάς από τους ειδικούς της Land Rover Classic. Κάθε παράδειγμα ξεκινά την ζωή του ως ένα όχημα-δότης με πολύ ειδικές προδιαγραφές και αποκλειστικά από το 2012 έως το 2016 αλλά με εξαίρεση το design και τα… θεμέλια, λίγα πράγματα μένουν όπως ήταν.
Η ειδική υφασμάτινη οροφή, διαθέσιμη σε 4 διαφορετικά χρώματα (Black, Sand, Dark Khaki και Navy γιατί αυτά είναι τα κλασάτα χρώματα) έχει σχεδιαστεί ώστε να εξασφαλιστεί η τέλεια εφαρμογή ενώ όποιος νιώθει πιο περιπετειώδης μπορεί να επιλέξει την μικρότερη “Bikini Hood” που προστατεύει μονάχα τους εμπρός επιβάτες αλλά χαρίζει στο Classic Defender Soft Top ακόμα πιο εξωτική εμφάνιση.
Οι πελάτες θα μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα σε 49 διαφορετικά χρώματα για το αμάξωμα, αν και το τμήμα Works Bespoke της Land Rover μπορεί να αναπαράγει οποιοδήποτε χρώμα έχει στο μυαλό του ο πελάτης (με το ανάλογο αντίτιμο φυσικά) καθώς και ζάντες ελαφρού κράματος ανάμεσα στις “Wolf” 16άρες και τις “Sawtooth” 18άρες αν και για εμένα προσωπικά, οι all-time classic 16άρες είναι πρακτικά μονόδρομος. Άφθονες επιλογές παρέχονται και για την καμπίνα: 5 μονόχρωμες και 8 δίχρωμες για την ακρίβεια όσον αφορά στην απόχρωση των δερμάτινων επενδύσεων ενώ διαθέσιμο είναι και οποιοδήποτε άλλο φινίρισμα διαλέξει ο πελάτης και αυτό περιλαμβάνει και… εκκεντρικές επιλογές όπως ένα ενσωματωμένο ψυγείο, custom θήκες για σανίδες του surf κ.ά.
Εκεί που η Land Rover δεν προσφέρει επιλογές είναι στα μηχανικά. Το Classic Defender V8 Soft Top είναι, όπως υποδηλώνει το όνομα του, αποκλειστικά διαθέσιμο με τον 5-λιτρο, V8 κινητήρα της εταιρίας που είναι ικανός για 405 ίππους και 515 Nm ροπής και συνδυάζεται με ένα 8-τάχυτο, αυτόματο κιβώτιο και φυσικά, το σύστημα τετρακίνησης της αγγλικής μάρκας. Εννοείται ότι από το πακέτο δεν θα μπορούσαν να λείπουν οι αναβαθμίσεις στην ανάρτηση και το σύστημα πέδησης. Η πρώτη διαθέτει νέα ελατήρια, αντιστρεπτικές ράβδους της Eibach και αμορτισέρ της Bilstein ενώ τα φρένα αποτελούνται από 4-πίστονες δαγκάνες της Alcon με δίσκους 335 χιλιοστών στον εμπρός άξονα και δίσκους 300 χιλιοστών στον πίσω.
Μετά από όλα αυτά, δεν πιστεύω να έχεις ακόμα την ψευδαίσθηση ότι το Classic Defender V8 Soft Top είναι προσιτό. Αν την έχεις, αναθεώρησε άμεσα καθώς η τιμή του ομολογουμένως υπέροχο “νέου” μοντέλου της Land Rover Classic ξεκινά από τις 195.000 λίρες προ φόρων που σημαίνει περίπου 228.500 ευρώ με την τρέχουσα ισοτιμία και ενισχύοντας το στερεότυπο για την παροιμιώδη αναξιοπιστία των Land Rover, η εταιρία παρέχει εγγύηση ενός έτους μόνο! Από εκεί και πέρα, ο καθείς για τον εαυτό του!