Η πορείας αναγέννησης της Lancia συνεχίζεται με σταθερά βήματα. Μετά την πρώτη επίσημη παρουσίαση της νέας αποχής της μάρκας, τη Lancia Design Day στις 28 Νοεμβρίου 2022, σήμερα η Lancia προχωρά στην αποκάλυψη της νέας εταιρικής της ταυτότητας.
Η νέα εταιρική ταυτότητα αντανακλά του τέσσερις πυλώνες του στρατηγικού πλάνου της Lancia: ποιότητα, εξηλεκτρισμός, βιωσιμότητα και ένα καινοτόμο μοντέλο πωλήσεων που θα ανταποκρίνεται στις ανάγκες κάθε πελάτη. Τα στοιχεία που χαρακτηρίζουν τη νέα εικόνα της μάρκας, όπως η γραμματοσειρά, οι μοντέρνες γραμμές και ο συνδυασμός ανοικτών και σκούρων χρωμάτων, αντλούν την έμπνευση τους από την Ιταλική βιομηχανία μόδας και συνολικότερα την Ιταλική αισθητική που είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με τη Lancia. Αυτή η φιλοσοφία είναι έκδηλη τόσο στον εξωτερικό χώρο της έκθεσης, όσο και στο εσωτερικό που προσφέρει στον επισκέπτη μια σύγχρονη και ζεστή ατμόσφαιρα.
Ο δρόμος για ένα αποδοτικό και καινοτόμο δίκτυο πωλήσεων
Μετά το πρώτο κατάστημα στο Μιλάνο, η ανανέωση του δικτύου διανομής θα συνεχιστεί, με στόχο μέχρι το τέλος της χρονιάς τουλάχιστον το 50% των εκθέσεων στην Ιταλία να έχουν εφαρμόσει τη νέα εταιρική ταυτότητα. Η ολοκλήρωση της αλλαγής αναμένεται να πραγματοποιηθεί μέχρι το 2ο τρίμηνο του 2024, πριν ακριβώς από το λανσάρισμα του Νέου Ypsilon, του πρώτου μοντέλου της νέας εποχής της μάρκας. Στις αρχές του 2024 θα ξεκινήσει και η πορεία της νέας ταυτότητας στις χώρες εκτός Ιταλίας, με στόχο μέχρι τα μέσα του 2024 να υπάρχουν περισσότερα από 70 σημεία πώλησης σε 60 Ευρωπαϊκές πόλεις.